• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Weet ik veel,' zei ik zuchtend. Ik sloeg mijn ogen even neer en keek hem vervolgens weer aan. 'Ik denk dat hij echt alleen maar aardig tegen jou doet vanwege jouw bezittingen en omdat je dus een profvoetballer bent. Maar tegen ons allemaal is hij echt een zak. Hij heeft ons bedreigd en dat bij Rachel gedaan.' verzuchtte ik boos.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik zucht, wat moet ik nou doen.
    Iedereen wil waarschijnlijk dat ik hem terug stuur.
    Ik betwijfel alleen of dat wel zo makkelijk gaat...


    El Diablo.

    Rachel
    Finn en Damon keamen erbij. " wat is er met jou arm gebeurd?" vraagt Damon en ik merk zodra Finn het ziet dat hij gelijk helemaal boos is. kurt legt het gelukkig uit en ik staar wat voor me uit " het gaat wel denk" ik richtte me even op Damon.
    " als ik jou was zou ik maar opassen met hem want je wilt niet weten wat hij alle maal zegt" waarschuw ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'En ik hou ook van jou, Kurt' fluister ik in zijn oor, waarnaar ik Damon en Finn naar ons toe zie lopen. Ik begroette ze, als ze bij ons zijn en ik luisterde. Eenmaal het gesprek begon, zie ik dat Finn boos word, vanwege Rachel's arm. Ik wist dat hij het niet leuk zou vinden, maar niemand vond dat leuk en ik zuchtte. Ik snapte niet waarom iemand dat deed, het was tenslotte een meisje die zwanger was en dan kan je niet maken om haar pijn te doen. Ik wreef nog steeds over Kurt's rug heen en keek naar de zee. Waarom moest er persee elke keer iets gebeuren met ons. Ik had er echt genoeg van. Het liefst wou ik zorgeloos leven.


    One Who Travels A Higher Path.

    ( jiha fchey is er


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Was in slaap gevallen. -.-]

    Finn

    'Geloof me, hij zegt helemaal niks meer na vanavond.' riep ik boos, ik meen het hij gaat er echt aan. Ik ging er eigenhandig voor zorgen dat hij zijn woorden en daden terug nam. Hij had mijn vriendin geen pijn moeten doen, dat was een grote fout die hem zou bezuren.

    Kurt

    Ik glimlachte zwakjes om zijn woorden en bleef tegen hem aanzitten. Dit was zo oneerlijk, Blaine had gewoon rust nodig, maar er gebeurden alleen maar dingen waarvoor hij zich moest inspannen. Nu bijvoorbeeld weer. 'Ben je niet moe?' vroeg ik bezorgd aan Blaine.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik wrijf over zijn arm " dit was niks vergleken met zijn olannen" zeg ik zacht.
    Ik kijk bezorgd naar Kurt " gaat het wel Kurt, we kunnen ook naar his anders" ik was Mitch3ell half vrrgeten.
    " ow Mitchell dit is Finn mijn vriend, Finn dit is Mitchell, hijj heeft me geholpen" stel ik ze snel vopor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Dank je, Mitchell. Voor alles.' bedankte ik hem waarnaar ik weer woede terug voelde komen en Rachel aan keek.'Welke plannen?' vroeg ik boos waarna ik Rachel aan keek. 'Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Ik had toch gezegd dat je bij Blaine moest blijven? Wat heeft hij precies gedaan?' ik vroeg allerlei dingen kriskras door elkaar.

    Mitchell

    Er waren twee jongens bijgekomen, en de ene kende ik maar al te goed. Damon Smythe! Waren zij vrienden met hem?! Dit begon steeds gekker te worden. Ik besloot om mijn mond te houden en keek stil toe. En knikte vriendelijk naar Rachels vriend, Finn. 'Geen dank. Is mijn burgerlijke plicht, toch?' zei ik schouderophalend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik rek me even uit.
    'Dus, willen jullie wat drinken ofzo?' stel ik voor..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zuchte even en pakte zijn hand, " ik had een keuze, of hij zou mij inelkaar slaan of ikmoest Blaine afleiden zodat hijj Kurt in ekkaar kan rsmmen. Toen ikzei dat ik niets voor hem zoundoen pakte hij mijn arm en toen trapte ik zijn jeweetwel en better had ik dat niet gedaan. Toen kwam gelukki( Mitchell me helpen" ik lijt mijn hoofd op zijn borst rusten. " Blaine en Kurt warennet lekker in net water en ik wasAlex eigenlijk al. Ergeten en ging dus aart halen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Nadat hij dat vroeg, voelde ik me wel moe, ja. Ik had niet eens tijd, om naar mijn gevoelens te kijken. Ik sluit even mijn ogen en zuchte. 'Een beetje, weetje wat ik wil' zeg ik tegen Kurt. 'Ik wil gewoon iets leuks doen zonder problemen en dan gewoon jij en ik. Samen, zorgeloos iets leuks doen of uitrusten' zeg ik zuchtend en kreun even, waarnaar ik ging liggen op het zand. Ik sloot mijn ogen om even rust te krijgen.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Abo+Kan iemand me even een samenvatting geven? Ik heb blijkbaar heel wat gemist, maar ik moest de hele dag werken en ben nog niet zo lang thuis.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Wat?' riep ik voor de zoveelste keer. 'Rachel wat was er iets ergs gebeurt was?' vroeg ik overbezorgd aan haar. Ik pakte haar arm vast en bekeek hoe erg het allemaal was, het was aardig blauw. Ik hoorde Damon vaag iets vragen maar reageerde niet.

    Mitchell

    'Dus, willen jullie wat drinken ofzo?' stelde Damon voor en ik keek hem weer aan. 'Misschien kunnen we zo een terrasje pakken, op de boulevard als iedereen er mee eens is.' stelde ik voor vanwege zijn voorstel en stak mijn hand naar hem uit om me voor te stellen. 'Mitchell Sanchez,' stelde ik me voor. 'Doe geen moeite om je voor te stellen, want ik weet namelijk al te goed wie je bent.' zei ik lachend.

    Kurt

    'Ik ben oké, Rach.' zei ik tegen haar zodat ze zich geen zorgen maakte. 'En nee, bedankt. De laatste keer dat je me drinken aanbod was het Vodka.' grapte ik tegen Damon. Ik ging half op Blaine liggen en streek zijn haren uit zijn gezicht en sloot me even af van de rest. Er was even teveel drama aan en Blaine had rust nodig en ik zou even bij hem blijven. 'Blijf gewoon lekker rustig hier liggen,' zeg ik lief tegen hem terwijl ik zijn wang streelde en vervolgens mijn hoofd liet rusten op zijn borst en mijn ogen sloot.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grinnik, maar kijk dan even naar Finn en Rachel.
    'Is goed, ik weet nog wel iets leuks op de boulevard.' zeg ik
    Ik schud zijn hand en glimlach, 'dat hoor ik wel vaker in Spanje' lach ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik voel de tranen branden.
    " sorry finn ik was gewoon blij dat je iets leuks kon doen" zeg ik zacht en slik even.
    Ik kon er slecht tegen als Finn boos op me was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan