• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leannan schreef:
    [Abo+Kan iemand me even een samenvatting geven? Ik heb blijkbaar heel wat gemist, maar ik moest de hele dag werken en ben nog niet zo lang thuis.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik werd iets rustiger door haar toon. 'Rachel, ik ben niet boos op jou, maar op hem. En ik ben gewoon bezorgd, daarom reageerde ik zo.' zei ik, ik had ook half gesprek gevolgd van Damon en Mitchell en zuchtte. 'Zullen we zo gewoon met hun meegaan en het even vergeten? Het is voor jou ook niet leuk om er steeds aan te moeten denken.' stelde ik voor.

    Mitchell

    'Gaan we dat toch doen zo meteen?' vroeg ik.
    'Je bent trouwens chiller dan ik dacht.' zei ik.

    [@Leannan: Bijna iedereen is op het strand, en Rachel, Blaine, Finn en Kurt hebben een flinke woordenwisseling gehad met Alex, hij is woedend op Kurt en Rachel en heeft ze bedreigd. Daarna haalde Damon, Finn op omdat ze te laat waren voor training en mag Finn een paar wedstrijden meespelen tijdens La Liga. Rachel ging in haar eentje naar de stad en kwam Alex tegen, hij had haar verwond en toen had een voorbijganger ''Mitchell'' haar geholpen en die speel ik nu dus tijdelijk. En dat was het geloof ik? Misschien dat iemand me aan kan vullen als ik iets vergeten ben?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik lach, 'wat had je dan verwacht' grijns ik.
    Ik kijk hem aan, en grijns..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knik " het is zoveel nu ik dacht lekker er tussen uit met zijn alle en de kleine" ik haal even adem.
    Ik keek even naar het strand. " we kunnen andrs ook naar het villa gaan en wat drinken dan nemen we Mitch wel mee en kunnen we daar nog ietw gaan zwemmen."


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Verveeld schoof ik wat met mijn voet heen en weer in het zand, niet geïnteresseerd in wat er rondom me gebeurde en staarde naar de horizon terwijl een kleine zucht onbewust uit mijn mond ontsnapte.
    We waren hier nog maar net en nu was er al enorm veel drama.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Het maakt mij niet zoveel uit, zolang het maar afleiding is en leuk is.' zei ik. Iedereen werd zichtbaar doodmoe van alle drama dus iets leuks was altijd wel goed.

    Mitchell

    'Misschien wat arroganter,' lachte ik. 'Niet zo bedoeld, maar je ziet meestal van die ster spelers die nog te beroerd zijn om je aan te kijken. En jij zit hier gewoon bij ons en doet gewoon normaal.' zei ik. De meesten kwamen niet eens op een zo gemakkelijk in het openbaar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ( ik ga zometeen)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    " ikmben best moe dus dan gaan we wel naar de villa als Mitch en Damon hetook goed vinden" ik vouwde mijn handen op mijn buik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zuchtte zachtjes. 'Eigenlijk wou ik naar het villa gaan, om daar lekker warm te douchen en van jou te genieten' zei ik zachtjes, zodat hij het alleen hoort. Ik streel lief zijn wang en ga half liggen en zitten en kijk hem lief aan. 'Ik wil gewoon even in ons kamer zijn met zijn tweeën' zeg ik nog steeds zacht en druk mijn lippen teder op de zijne. Ik wou rust hebben en van Kurt genieten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Geloof me, soms ben ik zo' lach ik.
    Ik leun naar achter, en kijk de anderen aan.
    'Zullen we dan gaan?'


    El Diablo.

    ( ik moet gaan er reageern morgen weer(


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [MissStoran: Purplecandy heeft zich afgemeld, wil je haar uitschrijven?]


    El Diablo.

    Kurt

    Ik rekte me uit en ging van hem af. 'Is goed, ik werd toch zat van het zand dat overal kriebelt.' zei ik lachend waarna ik opstond en hem overeind trok. Ik pakte mijn blouse van de grond af en deed het weer aan en pakte mijn strandtasje weer. Mijn handdoek rolde ik op en propte ik in mijn tas. Ik had eigenlijk ook wel zin in rust, door dit alles werd ik gek van alle stress. en rust konden we beiden wel even gebruiken, de reis was ook wel lang.


    Mitchell

    'Zolang je het bij soms houdt vind ik het best.' zei ik lachend.
    Ik stond op en wachtte tot de rest ook in beweging kwam.
    'Vind het goed, ik volg jullie wel.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik lach, en sta op.
    'Nou ja, zullen we dan gaan?'


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik werd mee getrokken omhoog en ik pak mijn shirt en ik doe hem ook aan, waarnaar ik mijn sokken en schoenen aan doe en me even rek. Ik doe mijn mobiel en mijn geld in mijn zakken en pak Kurt's hand vast. 'Zullen we dan gaan?' vraag ik aan iedereen en trek Kurt zachtjes mee richting de auto.


    One Who Travels A Higher Path.