• Ik ben zo bang dat ik gezakt ben. Ik krijg het morgenavond pas te horen maar ik zou het zelf totaal niet weten. We hebben in 4 vakken examens gedaan plus een praktijk gedeelte. Praktijk ging goed en verder gingen twee vakken (biologie en Engels) ook heel goed. Maar Maatschappijleer heb ik echt verkloot. Daarbij durf ik het van Nederlands ook niet te zeggen.

    Ik weet dat jullie hier niks aan kunnen veranderen, maar ik moet het gewoon even kwijt. Ik ben zo gigantisch bang om gezakt te zijn. Ik heb me nog nooit zo rot gevoeld.

    Wij kregen helemaal geen examen van maatschappijleer. Vreemd hoor.
    Maar je slaagt vast wel. Je rot voelen heeft toch geen zin, want je slaagt of je zakt, daar kan je nu gewoon niets aan doen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wij kregen helemaal geen examen van maatschappijleer. Vreemd hoor.
    Maar je slaagt vast wel. Je rot voelen heeft toch geen zin, want je slaagt of je zakt, daar kan je nu gewoon niets aan doen.

    Wij kregen wel Maatschappijleer als examen. De hoofdstukken criminaliteit en politiek, om precies te zijn. En die heb ik extreem slecht gemaakt. En ik weet dat ik er niks mee opschiet om mezelf zo van streek te maken maar het is zo moeilijk om mezelf rustig te houden.

    Assassin schreef:
    Wij kregen helemaal geen examen van maatschappijleer. Vreemd hoor.
    Maar je slaagt vast wel. Je rot voelen heeft toch geen zin, want je slaagt of je zakt, daar kan je nu gewoon niets aan doen.


    This. dus: Afleiding zoeken. *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mag ik je adviseren om te mediteren? Ik heb altijd geleerd me alleen druk te maken om dingen waar ik iets aan kan veranderen... succes..


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Join the doemdenkersclub. Ik ben ook al flink aan het doemdenken, terwijl de examens véél beter gingen dan de normale toetsen in de toetsweek. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gezakt zou wel heel overdreven zijn voor maar twee minder goede vakken. Waarschijnlijk krijg je gewoon herexamens. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Aw lieverd toch!



    Je zal wel zien dat ik gelijk zal krijgen en je mooi geslaagd zal zijn!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Rustig blijven. Uit mijn eigen ervaring van vorig jaar weet ik dat ik in die twee weken van spanning met de dag meer en meer ging twijfelen. Uiteindelijk viel het allemaal superg mee. En zakken is meteen wel heel extreem, wellicht heb je een hertentamen, maar dan heb je alsnog een goede kans. Kan de beste overkomen.

    Mijn broertje krijgt morgen ook zijn uitslag, maar hij zegt nu ook steeds dat hij gezakt is etc. etc. terwijl hij bij het maken van de tentamens nog zei dat het goedging. Alleen hij is blijkbaar na die twee weken ook dusdanig gaan twijfelen dat hij zich helemaal een idee heeft aangepraat ;)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Fierte schreef:
    (...)
    Wij kregen wel Maatschappijleer als examen. De hoofdstukken criminaliteit en politiek, om precies te zijn. En die heb ik extreem slecht gemaakt. En ik weet dat ik er niks mee opschiet om mezelf zo van streek te maken maar het is zo moeilijk om mezelf rustig te houden.


    Serieus, what's this shit. Vorig jaar hadden we alle drie de onderwerpen ._.


    SLOAN.

    Barnabas schreef:
    Join the doemdenkersclub. Ik ben ook al flink aan het doemdenken, terwijl de examens véél beter gingen dan de normale toetsen in de toetsweek. :'D


    Of mijn geval, ik ben net geslaagd of net gezakt omdat ik Biologie heb verkloot. haha


    SLOAN.