• Jaaaaa, ik heb vandaag al anderhalf jaar met mijn vriend.
    Wat ik totaal niet had verwacht aangezien de problemen die we in het begin allemaal hebben gehad. (jaloerse ex van hem) En nu heb ik gewoon al anderhalf jaar.
    AND I AM SOO HAPPYYY.

(H)

Aww, zo lief en cute . (H)

-

Gefeliciteerd. Nikki en ik hebben nu 1 jaar, 2 maanden, 7 dagen, 8 uur en 28 minuten. :Y)

[ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 23:41 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

hahaha waauww.

Sweet! (:
    Gefeliciteerd, hopelijk blijven jullie nog lang bij elkaar!

"Well, well. Look who we've got here!"

Gefeliciteerd :]. Ik heb m'n rechterhand. Ook m'n linkerhand, daar niet van. Want ja, vaak is het vrij aannemelijk dat mensen twee handen hebben. Je weet wel, rechts en links.

No growth of the heart is ever a waste

Aw, congrats! ^^

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Ivan schreef:
    Gefeliciteerd :]. Ik heb m'n rechterhand. Ook m'n linkerhand, daar niet van. Want ja, vaak is het vrij aannemelijk dat mensen twee handen hebben. Je weet wel, rechts en links.

HAHAHAHA, Sam je moet echt stoppen met zulke grappige dingen posten. Zelfs in "Lucht je hart" zet je iets grappigs neer.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Gefeliciteerd! ;D

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Gefeliciteerd (:

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Gefeliciteerd!! (:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Gefeliciteert! Ik en mijn vriend hebben iets meer dan 8 maand

26 - 02 - '16

Hihi, jullie zijn er samen leuk uit! Gefeliciteerd, op naar het volgende mijlpaal & mogen jullie nog lang samen zijn! (bloos)

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Gefeliciteerd :D
    Even denken...ik heb nu 1 jaar, 2 maanden en 10 dagen met mijn vriend...de uren en minuten ga ik lekker niet tellen :P

[ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 9:48 ]

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

(H)

Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

Leuk stel zijn jullie! Gefeliciteerd. (:

Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.