• Oke het moet er gewoon even uit,Ik ben het verschrikkelijk zat dat iedereen met iedereen ruzie heeft en elkaar zwart lopen te maken.
    Laatst had ik contact met een meisje die bijna zelfmoord gepleegd had om dat ze dagelijks te horen kreeg dat ze lelijk was en niet goed genoeg was voor de wereld,Dat ze niet geboren had mogen worden.
    Jongens! zo kan het toch niet?!
    Niemand is lelijk niemand is niet goed genoeg om op deze aarde rond te lopen,Ik wil op Quizlet hier extra aandacht aan besteden al weet ik nog niet hoe maar zo kan het niet door gaan zelf heb ik meegemaakt hoe dat meisje zich voelde ik heb ook boven op een flat gebouw gestaan klaar om zelf moord te plegen.
    Alstublieft help om dit te laten stoppen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ja, het is verschrikkelijk.
    Maar het is onmogelijk om de wereld op dat vlak te veranderen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tsja ik kan er ook niks aan doen.. dat is issue nummer 1 in de westerse wereld: mensen die zichzelf vergelijken met het onhaalbare beeld van de media die draait om gemanipuleerde perfectie..


    ars moriendi

    Tja, dat is kut voor haar.
    Dat is echt ziek om iemand zo verdrietig te maken,


    Me so good.

    Ik wil je zeker helpen, want zo iets is echt niet normaal. Maar i don't know why?;$

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Misschien heb ik oogkleppen op, maar dit gebeurt niet bij de mensen waarmee ik optrek. Ik weet dat er zo'n bitches zijn bij ons op school, maar iedereen lacht die achter hun rug uit.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mensen zijn gewoon klote.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tja, wat doe je eraan (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben het helemaal met je eens.

    Ik word altijd bij ruzie's ingetrokken en ben altijd het pispaaltje. Maar vandaag was de maat vol Kim bekt nu van zich af!

    Tranquillity schreef:
    Ja, het is verschrikkelijk.
    Maar het is onmogelijk om de wereld op dat vlak te veranderen


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Het heeft meestal ook echt met de raarste dingen te maken.
    En God heeft mensen gemaakt. Dus eigenlijk beledig je God dus.
    Stop gewoon. Maar, je kan het niet laten stoppen. Er zijn toch altijd een paar slechte mensen.


    We accept the love we think we deserve.

    Je kan er nou eenmaal bijna niks aan dat doen, sommige mensen zijn gewoon gruwelijk.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 20:57 ]

    Iedereen kent wel iemand die zo iets heeft mee gemaakt. Of misschien wel zelf. Maar ook de leeftijd die wij hebben speelt een rol, mensen worden soms gewoon van hun omgeving depressief. Zien geen einde meer aan die tijd en denken maar dat het zo beter is. Als zij van de wereld verdwijnen. Maar dat is dus niet zo. Helpen werkt maar hoe? Ik heb zelf geen idee, ook al wil ik het weten?


    Love sheds light one the darkest of times

    Veel kan er niet aan gedaan worden vrees ik. Bij mij op school zijn er enkele meiden die iedereen lelijk vinden, terwijl iedereen ze uitlacht. Ze lopen zelf rond met mijn oma's afgedankte kleren:S. Niemand is perfect en ik trek het me niet meer aan als ze tegen me zeggen dat ik lelijk ben. Zolang je vrienden er voor je zijn.


    No me digas qué tengo que hacer

    Tranquillity schreef:
    Ja, het is verschrikkelijk.
    Maar het is onmogelijk om de wereld op dat vlak te veranderen


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als je weet dat degene die je of andere pesten zelf degene zijn die een probleem hebben qua zelfbeeld en zelfvertrouwen dan zou ik me daar niets van aantrekken. Alleen dat laatste is het moeilijkste en ik vrees dat je er weinig aan kunt doen,want sommige zijn sterk vanuit hun eigen om dat te overwinnen en te zeggen ' kijk ik ben niet lelijk' en andere kunnen dat absoluut niet. Je kunt er weinig aandoen,maar zelf vind ik persoonlijk dat zelfmoord geen enkele oplossing bied al denken ze dit wel.