• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nu kunnen we niets meer doen achaj]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Nope ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [huh sorry ben niet echt slm vanadaag]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Nope is nee)


    One Who Travels A Higher Path.

    [dat weet ik maar ik ben altijd slecht met ja en nee geweest. bedoel je dat ik gelijk heb dat we niets kunnen doen of dat we wel iets kunnen doen???]:$


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Jij hebt gelijk, we kunnen nu niets doen. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [lolz ik ben daar altijd slecht in dals iemand mij vraagt ook.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, droog XD
    Maar ik ben teruuug (:]

    Kurt

    Ik keek naar Blaine, hij ging liggen in het zand en sloot zijn ogen. Ik zuchtte, de laatste tijd was Blaine af en toe zo anders.. Zo snel aangebrand en boos. Maarja, ik wist daardoor het allemaal kwam. Ik kreeg ineens een vaag idee.. Misschien moest ik eens met zijn vader gaan praten. Blaine zou het vast niet op prijs stellen, maar achteraf zou hij me er dankbaar voor zijn.. Ik vond het vreselijk om hem zo kapot te zien, hij had het er moeilijk mee. Maar ik ging nog even goed nadenken of ik dat ging doen. 'Zullen we nu zwemmen?' vroeg ik uiteindelijk maar aan Rachel.

    Finn

    Ik kreeg ineens een sms'je, kut ik was mijn mobiel vergeten in de kleedkamers te leggen. Ik las het sms'je en fronste maar hield me er niet lang mee bezig. 'Oké, is goed. Ik heb trouwens heel goed nieuws, zeg maar tegen Blaine dat hij een villa uit mag kiezen in de bossen. Ps. Blijf wel bij Blaine in de buurt, ik was het vergeten te zeggen toen ik wegging. Hou van je.'Ik grinnikte, Rachel wist vast niet waar het over ging. Ik stopte mijn mobiel snel weg en deed het uit omdat ik me nu 100% moest richten op de training en zag Damon ineens. 'Wow Dams, dat moet je me een keer leren.' zei ik onder de indruk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik knik maar hoor een smstoon. "wacht heel even" snel lees ik het smsje blij roep ik "Blaine ik moet zeggen dat je van Finn een villa in de bossen mag kiezen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik grinnik, en kijk hem aan terwijl ik blijf hooghouden.
    'Je weet dat dit de basis is?' lach ik..


    El Diablo.

    [brb]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'In dat geval heb ik nog een hoop te leren.' lachte ik. Maar ik leerde snel als het ging om sport. Damon had natuurlijk veel meer ervaring dan ik.

    Kurt

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek Blaine aan. Dat was toch ons ding? Had hij dat tegen Finn verteld? Ik vond het niet erg hoor, ik was alleen een beetje verbaasd, en ik moest er even om lachen. 'Betekent dat dat hij door de auditie ronde heen is?' vroeg ik. 'Of hoe dat ook heet in sport taal.' mompel ik er droogjes achteraan


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "i think" zei ik. Daarna trok ik Kurt mee richting het water. "kom op sloome" riep ik lachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik open mijn ogen en keek naar Rachel. Ik kijk haar even raar aan, maar toen herinderde ik me weer. Hij had natuurlijk verteld dat hij mee ging trainen en misschien zou meedoen. Blijkbaar is het hem gelukt. Ik wist dat het zou lukken. Ik begin te lachen en knikte. 'Is goed' zeg ik lachend, waarnaar ik weer ga liggen en van de zon ga genieten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik lach, en stop even.
    'Wil je weten wat je moet leren?' grijns ik..


    El Diablo.