• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wow dat is snel]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mitchell

    'Ik ben hier geboren, maar mijn moeder komt uit Amerika namelijk uit Seattle, ik ben er zelf wel een paar keer geweest. Mijn vader is gewoon Spaans en runt een Groentewinkel in de stad, waar we net vandaan kwamen.' vertel ik aan Rachel.

    Kurt

    Mijn glimlach verdween van mijn gezicht en toch werd ik weer jaloers. Ik vond het niet bepaald een prettige gedachten dat die meisjes met hem flirtten toen ik er niet bij was.. Ik zuchtte en beet op de binnenkant van mijn wang terwijl we weer bij Rachel kwamen, er zat een andere jongen bij haar en ik keek haar vragen aan. 'Hallo?' zei ik op een vragend ondertoontje.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [gehehheeh kopi"eren van 1 van de vorige die ik had gemaakt und klar]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik knikte en zag Kurt en Blaine aankomen. "hallo?" vroeg Kurt vragend. Ik rinnik even "Mitchell dit zijn Kurt en Blaine, Kurt en Blaine dit is Mitchell hij heeft me geholpen om van Alex af te komen" mompel ik erachter aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ben zo terug, momentje]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk even bezorgd naar Kurt. Hij wist dat ik alleen van hem hield, hij moest niet zo jaloers doen. Ik zuchtte en kwamen aan bij onze spullen en zag Rachel met een andere jongen. Rachel stelde ons voor aan Mitchell en ik knikte vriendelijk naar hem. 'Aangenaam kennis met je te maken, Mitchell' zeg ik en schud zijn hand, waarnaar ik bezorgd naar Rachel kijk. 'Gaat alles goed met jou. Heeft hij je pijn gedaan?' vraag ik bezorgd en mijn ondertoon was een beetje boos.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik liet even mijn arm zien die nog steeds wat pijn deed. "hij wou dat ik jou zou afleidden zodat hij Kurt kon zoenen net als wat hj bij mij deed. Toen ik weigerde wou hij me in mijn buik trappen" zeg ik zacht met tranen in mijn ogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Wait, What' zeg ik stomverbaast en moest even alles laten doordringen. Ik kijk naar haar arm, die rood en blauw was en ik laat Kurt's hand los. En loop naar Rachel toe en pak haar arm en bekijk het. 'Finn, zal dit niet leuk vinden' mompel ik zachtjes en kijk haar aan. Ze had tranen in haar ogen. 'Niet huilen, Rach. Ik ben bij je' waarnaar ik mijn armen om haar heen sla en zachtjes over haar rug wreef, als troost.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Wat?' viel ik compleet uit de lucht, ik keek even naar Blaine en daarna naar Rachels arm die bont en blauw was en mijn ogen werden groter. 'Dit is toch niet normaal meer.' zei ik met tranen in mijn ogen. Ineens keek ik naar Mitchell. 'Sorry, het is fijn je te leren kennen.' zei ik met lichte paniek in mijn stem waarnaar ik angstig naar Rachels arm keek.

    Mitchell

    'Aangenaam' zei ik nogmaals waarnaar ik naar de jongens keek. Die Alex moest wel een echte rebel zijn. Ik zuchtte. 'Misschien moeten jullie aangifte doen.' zei ik kalmpjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik omhelsde Blaine even "Ik snap hem gewoon niet" zeg ik zacht.
    "zal ik hem nu smsén niet dat hij het leest want hij is aan het trainen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ik wel,' zei ik zacht. 'Denk ik.' mompelde ik er achter aan waarna ik net zoals Blaine bij haar neerknielde en haar omhelsde. 'Hij is net zoals Karofsky, maar dan agressiever.. En gevaarlijker, denk ik.' zei ik terwijl mijn ogen nogmaals over Rachels arm schoten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik glimlach dankbaar naar Kurt en Blaine en zucht even "Dachten we even weg lekker ertussen uit te kunnen zijn moet er weer zo iemand mee"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kijk naar Kurt en dan weer naar Rachel. 'Je kan dat doen, maar je zei het zelf dat hij het niet gaat lezen. Misschien moet je daarmee toch wachten. Hij is vol van die training en anders verpest je het een beetje' zei ik tegen Rachel, waarnaar ik haar los laat en naar Kurt ga. Ik sla mijn armen om Kurt heen om hem te troostend. 'Rustig, Kurt' zeg ik zuchtend en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik even en kijk even naar Mitchell die er maar bij staat "laten we maar iets leuks gaan doen" ik pak een zak snoep en doe een rondje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Kijk wat hij haar heeft aangedaan.' zei ik met tranen in mijn ogen. Rachels arm was bont en blauw en hij wilde haar in haar buik schoppen. Wat als hij dat had gedaan, dan had ze een miskraam gehad.. Wat als Mitchell er niet was geweest? Die gast was echt gek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.