• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    ´Tuurlijk' zeg ik.
    ' Over 3 dagen is de eerste wedstrijd' zeg ik..

    Santana

    Ik haal mijn schouders op, en drink verder.
    Ik heb wel meer "gevaarlijke" dingen gedaan...


    El Diablo.

    Kurt

    Ik fronste en keek uiteindelijk maar de andere kant op, ze gaat toch niet luisteren naar mij. Ineens zag ik Blaine aankomen en begon ik met glimlachen. Ik stond op en snelde naar hem toe en sloeg vrijwel direct mijn armen om hem en en kustte hem liefdevol op zijn mond. 'Was de jacuzzi lekker?' vroeg ik lief aan hem


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Ik kom supporteren, ook al ken ik niets van voetbal," Glimlachte ik zonder zijn hand los te laten. "Ik wil tenslotte op mijn manier laten weten dat ik je steun."
    Langzaam liet ik zijn hand uiteindelijk toch los en ging dichter staan om hem vervolgens in een omhelzing te trekken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Eenmaal bij het zwembad , zag ik Kurt op me af snellen en hij sloeg direct zijn armen om me heen en kuste me liefdevol en ik zoende hem terug. 'Was de jacuzzi lekker?' vroeg hij lief aan me. Ik knikte lief naar hem en omhelsde hem teder. 'Het was heerlijk, maar eigenlijk was het nog lekkerder als jij er bij was' zeg ik grijnsen en kijk hem met pretlichtjes aan. 'En daarna heb ik me gewoon gedoucht om die zand en zeelucht af te spoelen' zeg ik vervolgens en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik lach, en omhels haar.
    'Dat maakt me nog blijer' grijns ik..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik keek hem ook met pretoogjes aan en drukte mijn lippen weer op de zijne. 'Ik ook, maar ik was in slaap gevallen, en ik wilde gewoon even dat je rust had.' zei ik lief tegen hem waarna ik hem glimlachend aan keek. 'Ik ben tenminste blij dat je weer een beetje bent opgeknapt.' zei ik gemeend terwijl ik hem met een verliefde blik aan keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Ik ben goed," Lachte ik om mijn grote ego en leunde met mijn kin op zijn borstkas zodat ik hem aan kon kijken. "Ik heb wat opzoekwerk gedaan, dus ik weet ongeveer de spelregels wel. Dan kom ik niet over als een dom blondje."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    'Het deed me inderdaad, goed' bekende ik tegen Kurt en kijk hem ook verliefd aan. 'Het is gewoon, dat ik even rust nodig heb van alles, ook wat er de afgelopen dagen is gebeurd' zeg ik zuchtend. 'Zullen we strakjes iets samen doen, alleen jij en ik' zeg ik verliefd en kijk aan. 'Ik heb dat echt nodig, Kurt. Alleen jij en ik, samen' zeg ik zachtjes en bekijk hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik grinnik, 'Dat is dan mooi' grijns ik.
    Ik kijk haar grijnzend aan, en geef een kus op haar mondhoek.


    El Diablo.

    Kurt

    Mijn ogen lichtten meteen op toen hij dat voorstelde en ik knikte meteen. 'Graag.' antwoordde ik. Ik had zoveel zin om gewoon even samen oets te doen met Blaine. 'Wat zou je leuk vinden om te doen, we zijn in Spanje dus er zijn genoeg mogelijkheden.' zei ik schouderophalend. Ik wist niet precies wat hij in gedachten had, maar ik vond alles goed. Zolang het maar samen was met hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk omhoog en zie dat de lucht een beetje donkerder wordt. We hadden de hele middag op de strand gezeten en de ochtend zijn we aangekomen. Dus we moesten ook nog eten en alles. Ik glimlachte lief naar hem. 'Zullen we samen met zijn tweeën uit eten gaan en dan vervolgens een mooie wandeling maken op de boulevard en daar nog wat winkeltjes bekijken om vervolgens weer naar villa te gaan naar onze slaapkamer en daar verder gaan' zeg ik grijnzend en streel teder zijn wang.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Dat lijkt me heel erg leuk, maar dan moet ik me alleen nog even omkleden aangezien ik nog steeds mijn zwembroek en natte blouse aan heb.' zei ik lachend. Ik had er nu al zin in om dat allemaal te doen met Blaine, ik kon haast niet meer wachten. 'Wacht maar hier, ik ben zo snel mogelijk terug.' zei k lief tegen hem waarna ik zo snel als mijn benen het toelieten rende naar onze slaapkamer en me snel even opfriste. Ik trok een leuke outfit aan en deed mijn haar weer een beetje goed. Normaal was ik een hele lange tijd bezig met mijn uiterlijk, maar nu wilde ik gewoon opschieten. Vervolgens rende ik weer zo snel als ik kon terug naar Blaine en keek ik hem aan en was nogal buitenadem. 'Ik.... Ben.... Er... Klaar... Voor.' zei ik hijgend waarna ik mijn arm in de zijne stak en even rustig op adem kwam.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Ik neem aan dat je tijdens de wedstrijden geen feestjes mag bouwen," Begon ik rustig en liet mijn handen op zijn buik rusten. "Maar aangezien het nog 3 dagen verwijdert is, kan je misschien voor je echt moet spelen een klein feestje geven voor ons allemaal? Niets groots, erg bescheiden en alleen met je vrienden?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik lach, 'tuurlijk' zeg ik.
    'Moet alleen overmorgen nog trainen' lach ik..


    El Diablo.

    Quinn

    "Vanavond dan?" Stelde ik voor en hield mijn hoofd nieuwsgierig wat schuin. "Dan heb je nog tijd genoeg om tot de wedstrijden uit te rusten. Als je wilt help ik je graag met alles te regelen."


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.