• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach, en knik.
    'Nice.' grijns ik.
    'Weetje, jij doet alsof mijn leven heel bijzonder is, terwijl het voor mij hartstikke normaal ik.' grinnik ik.


    El Diablo.

    [vraagje hoe ziet mitchel eruit]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Voor jou is het normaal, ja.' lachte ik. 'Ik zou me het allemaal niet kunnen voorstellen om eerlijk te zijn. Hier trainen is al een droom die uitkomt voor mij.' zei ik naar waarheid.

    Kurt

    Ik snapte even niet meer waar het over ging en fronste. 'Rachel wat bedoel je?' vroeg ik verbaasd. 'Wat gebeuren? En welke moeilijke keuze?' vroeg ik. Ik snapte er even helemaal niets meer van.

    [Wacht, ik ga wel even een plaatje zoeken. ^^
    Verveel me toch.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Ik moest Blaine afleiden zodat hij jou in elkaar kan slaan of hij zou me op de grond duwen en in mijn buik trappen" een paar tranen rollen over mijn wang. "en hijj meende het want hij brak ook bijna mijn arm toen ik hem wou trappen" snik ik.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 15:47 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik hoop natuurlijk een leuke jongen, Paintball! (nerd) )


    One Who Travels A Higher Path.

    [hahahahhah me to]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik grinnik.
    'Enige minpuntje aan dit zijn de blesures' lach ik
    'Als het eindelijk weer goed is kan je keihard gaan trainen om mee te doen.' zeg ik.


    El Diablo.

    (Trouwens MissStoran, Alex wou eigenlijk Kurt slaan, vanwege wat Kurt heeft gezegd en hij wilt Klaine uit elkaar halen, omdat hij op Blaine is. XD Dus je zegt het een beetje verkeerd)


    One Who Travels A Higher Path.

    [ow haahah, ik dacht dat hij bedoelde om te kussen enda arna wat te prutsen enzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Nee, ze bdoelde eigenlijk Kurt pijn te doen, net zoals wat Alex bij Rachel heeft gedaan. Hij heeft ook haar pijn gedaan en bedreigd.)


    One Who Travels A Higher Path.

    [ahhhhh oke dan verander ik het ff]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Dat is inderdaad wel een minpunt, met Football werd je ook aan elke kant gesloopt. De ene keer een arm uit de kom, de andere keer weer iets anders. Dus dat is wel klote, ja.' stemde ik met hem in.

    Kurt

    Ik slikte en mijn angst begon weer hevig toe te nemen. 'Rachel, je moet voor je kindje kiezen.' zei ik streng tegen haar, terwijl ik mijn angst probeerde te verdoezelen.

    [Ben nog steeds aan het zoeken, haha. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zie dat hij het moeilijk heeft "ik moest jullie eerst opbellen maar dat weigerde ik, daarna zei ik dat ik het wel zou zeggen maar dan zou ik jullie gewoon waarschuwen" ik trek hem mee naar dde strand richting


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Ach ja, hoort erbij' lach ik.
    Ik plof even neer op de bank, en neem wat slokken water..


    El Diablo.

    Kurt

    Ze trok mij mee richting het strand en ik liet haar gewoon haar gang gaan. Ik staarde als verdoofd voor me uit en voelde me een beetje wit weg trekken. Wat heb ik verkeerd gedaan? Was hij zo boos geworden om wat ik zei, het was niets bijzonders.

    Finn

    'Overal zitten nou eenmaal nadelen aan vast.' zei ik schouderophalend. Damon ging even op de bank zitten en dronk wat. Maar ik moest en zou verder blijven oefenen. En ging gewoon door.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.