• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ja, ja. Rustig aan.' zei ik terwijl ik lachend mee liep naar het water en langzaam in het water liep omdat het een beetje aan de frisse kant was. Ik liep iets dieper en trok Rachel mee. 'Nu kunnen we gezellig zonder jongens erbij praten.' zei ik grijnzend. Ja, ik was ook een jongen maar Rachel snapte wel wat ik bedoelde. Ik bedoelde namelijk zonder ''onze jongens''.

    Finn

    Damon lachte en stopte even met hooghouden en vroeg me iets.
    'Wat dan?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grijns, en leg de bal voor het doel neer.
    Ik ga bij het doel staan, en ren naar de bal.
    Ik trap hem omhoog en maak een halve salto.
    Ondertussen trap ik tegen de bal, die met een rotvaart in het doel komt.
    'Dat' grijns ik, en sta op..


    El Diablo.

    Finn

    Ik was erg onder de indruk van wat Damon allemaal kon, hij was echt goed. Logisch dat hij aanvoerder was. 'Uitslover,' grapte ik waarna ik een beetje begon te oefenen met hooghouden, en ging wel goed. 'Hoelang speel je hier al eigenlijk?' vroeg ik uit interesse aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik opende mijn ogen even en zie hoe Kurt en Rachel naar de zee lopen. Ik hou ze af en toe in de gaten, dalijk komt Alex of iemand anders langs om hun pijn te doen. Ik kijk even rond en zie niemand die op deze kant van het strand was. Ik ging weer goed liggen en sloot weer mijn ogen en genoot van de zon. Ik was echt oprecht blij voor Finn, Finn vond dit echt helemaal geweldig en het was een grote kans voor hem om prof te worden. Het was zo lekker weer met een klein briesje die langs mijn huid heen blaast.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    '3 jaar, kwam hier toen ik 17 was.' zeg ik.
    Ik begin ook met hooghouden, en kijk naar de bal..


    El Diablo.

    Finn

    'Knap man,' zei ik gemeend. 'En voetbal je allang?' vroeg ik nog steeds uit interesse. Ik bleef tijdens het praten geconcenteerd op de bal, en het hooghouden ging steeds beter.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "tell me what would you say" glimlachtre ik terwijl ik op mijn rug ging drijven waardoor mijn buik net boven water stak.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach, 'vanaf mijn 4e' zeg ik.
    'Op mijn 7e werd ik junior landskampioen van portugal' grijns ik.
    'En jij?'


    El Diablo.

    Kurt

    Ik schudde lachend mijn hoofd en ging ook drijven in het water. 'Het spijt me wat ik allemaal zei tegen je de laatste keer buiten Starbucks. Ik meende het niet, het was gewoon zo dat ik heel erg boos was en Santana net een hartaanval had gehad.' verzuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik glimlach "Ik ben echt blij dat je het me vergeeft, dit was een van de grootste fouten van mijn hele leven, ik ben blij dat Mitchell kwam helpen anders zat ik echt in de problemen" dat laatste mompel ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Chey heb je net gemaild]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Jezus, Damon.' zei ik onder de indruk. Hoe getalenteerd is hij wel niet? 'Even denken, ik deed altijd wel aan american football, maar sinds mijn 10e begon ik eigenlijk met voetbal. Op school hebben ze jammer genoeg geen voetbal team, anders had ik daar ook wel aan meegedaan.' zei ik schouderophalend. Mijn leven klonk zo suf als je dat vergeleek met dat van hem.

    Kurt

    'Ik kan nooit lang boos op jou blijven.' zei ik lachend waarna ik mijn wenkbrauw optrok. 'Pas maar op, straks ziet hij je nog zitten.' zei ik knipogend waarna ik meteen weer serieus word. 'Ik heb het gevoel alsof die jongen ons volgt, het maakt me bang. Straks zijn Blaine en Finn er toch niet bij, dan zijn we er mooi geweest..' zei ik zachtjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik trek hem naar me toe om te omhelzen "hij heeft me gezoend Kurt"fluister ik zacht terwijl er weer tranen in mijn ogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ik had het eigenlijk over Mitchell.' zei ik zachtjes waarna ik mijn armen troostend om haar heen sloeg. 'Maar waarom zoende hij jou?' vroeg ik niet-begrijpend. Ik vond die Alex maar eng..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "omdat ik niet wou luisteren denk, toen ik stopte met tegen werken wat geen nut had, stond ik voor een moeilijke keuze en ik hoop dat je me zou begrijpen mocht het gebeuren" ik bijt even op mijn lip.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan