• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik merkte dat hij niet echt veel beweegde en ik wer dook aardig moe "blaine kun je even hepen" roeop ik hard richting blaine


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Je mag wel even rusten hoor' lach ik.
    'Als je flauw valt kom je er sowieso niet in' mompel ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik schok wakker, blijkbaar lag ik half te slapen en ik keek slaperig naar Rachel en Kurt. Ik zie dat Kurt bleek is en Rachel was uitgeput, omdat ze Kurt mee moest trekken. Wat was er aan de hand? Ik stond gelijk op en liep met snelle passen naar hun toe. 'Wat is er aan de hand?' vraag ik bezorgd aan Rachel en kijk Kurt aan. Voor de zekerheid til ik hem maar op en hou hem teder vast.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "Ik heb hem voorzichtig gewaarschuwd wat alex zijn plannen waren en dat ik moest kiezen dus ik vond dat jullie het moesten weten" zeg ik en zucht even terwijl ik Kurts hand vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kijk naar Rachel. 'Kurt weet het nu, alleen ik niet, Rach' zeg ik bezorgd en kijk naar Kurt. 'Wat is zijn plannen dan?' vraag ik aan Rachel en ga samen met haar naar onze plek, terwijl ik nog Kurt teder vast hou.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Ik val niet flauw,' zei ik lachend waarna ik toch wel moe begon te worden. 'Oké, misschien is het inderdaad wel verstandig om wat te rusten.' gaf ik toe en ging naast hem zitten op de bank en pakte een flesje water.

    Kurt

    Vaag was ik me er van bewust dat ik werd opgetild. Ik knipperde mijn ogen en schrok als het waren wakker uit gedachten. 'Er is niets aan de hand.' zei ik als Blaine bezorgd werd, maar ik hield me groot. Ik was dood maar dan ook doodsbang. Hij ging mij iets aandoen, en straks ging hij Blaine iets aandoen..

    [Mitchell | Ja Yvonne, ik heb speciaal voor jou Jesse Mccartney genomen XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Kan toch' lach ik.
    Opeens is er het signaal dat de training afgelopen is, en de coach komt naar voren.
    'Okee, overmorgen is weer de training! En over 3 dagen de eerste wedstrijd. Doe je best!' zegt hij, en dan mogen we weg..


    El Diablo.

    []jihaaa alles liep vast sorry]
    Rachel
    Ik zucht en ga zitten "Ik had twee keuze's ik moest jou afleiden zodat hij Kurt in mekaar kon ramen, of hij zou mij inmekaar rammen en dan met name mijn buik als doel" zeg ik met een trillende stem. Ik slik even "uiteindelijk zei ik dat ik jou zou afleiden maar ik zou het natuurlijk wel gewoon zeggen tegen je zodat je andere erbij kon halen" ik staar naar het zand in de hoop dat hji me begreep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik luisterde aandacht naar wat de coach zei en liep daarna met Damon mee, toen we klaar waren met omkleden gingen we weer naar de auto. 'Kom je ook mee, naar het strand?' vroeg ik aan hem. De rest zou daar vast nog zitten en tenslotte stond mijn auto daar nog steeds.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Sure' zeg ik, en stap in.
    Ik doe het dak open, en grijns..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Er is niets aan de hand.' zei Kurt en hij valt weer stil. Rachel zucht en gaat zitten, waarnaar ik naast haar ging zitten en Kurt op mijn schoot zet. Ik wreef over zijn rug om hem te kalmeren. "Ik had twee keuze's, ik moest jou afleiden zodat hij Kurt in mekaar kon ramen of hij zou mij in mekaar rammen en dan met name mijn buik als doel" zegt Rachel met een trillende stem. "uiteindelijk zei ik dat ik jou zou afleiden maar ik zou het natuurlijk wel gewoon zeggen tegen je zodat je andere erbij kon halen" zegt ze en ze slikt. Ik kijk even naar Rachel en dan naar Kurt en laat alles even doordringen. Van binnen kookte ik van woede, maar hield me in voor Rachel en Kurt. 'Ik begrijp het' zeg ik kalm, maar moest me inhouden. 'Ik laat jullie beiden niet meer alleen en jullie moeten niet weggaan zonder mij, begrepen?' vraag ik aan beide streng en kijk ze één voor één aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik zacht "Jullie waren gezellig in het water, Finn was aan het trainen en ik dcht laat ik taart gaan halen om de vakantie te vieren, ik was Alex een beetje vergeten maar ik ben Mitchell dankbaar want zonder hem zat ik hier niet" Ik kijk even naar Kurt "sorry" terwijl ik over zijn arm wreef.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik glimlachte en stapte bij hem in de auto. 'Ik vind het nog steeds echt te gaaf.' zei ik lachend. Damon zou wel helemaal gek van mij worden, maar ja. Kan hij het me kwalijk nemen? Het is Real! En kijk eens ik wat voor auto we zaten, en de villa en alles.

    Kurt

    Ik knikte en leunde tegen Blaine aan, ik had echt even behoefte aan een veilig gevoel en alleen hij kon me dat op dit moment geven. Ik voelde me veilig bij Blaine. Ik keek nog ook naar Rachel en pakte haar hand vast en zuchtte. 'Je moet echt beter op je hoede zijn, Rach.' zei ik tegen haar. Ik was gewoon bang dat haar nog iets zou gebeuren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "ik weet het kurt" zeg ik zacht en kijk naar het zachte zand wat zich tussen mijn voeten verspreid.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach, en zak wat onderuit.
    'Ach ja, ik zou tijdens de wedstrijden maar uitkijken, ze tackelen meestal de jongste, jij dus' lach ik..


    El Diablo.