• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik lachte even en knikte. 'Ik zal wel opletten.' zei ik terwijl ik hem aan keek. 'Maar blijkbaar kan het niet heel veel kwaad, aangezien jij op je 17e hier kwam en nu de ster bent.' glimlachte ik omdat ik wist dat dit zijn ego ging strelen. Maar ja, hij was wel heel goed..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik sla mijn armen stevig om Kurt heen en druk mijn lippen op zijn voorhoofd voor een kus. 'Er gebeurt niets met jouw, Kurt. Hij raakt je niet aan' zeg ik redelijk boos en sluit even mijn ogen om mijn woede in bedwang te houden. 'Ik ben bij je, als hij wat doet, doe ik hem wat' mompel ik en kijk naar de zee en wrijf troostend over Kurt's rug heen.

    (Ik ga even weg. Ik ga omkleden en dan ga ik naar het stadhuis om mijn identiteitskaart te verlengen en alles. XD Ik probeer snel terug te zijn. Tot straks! Als het nodig is mag je Blaine besturen. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Train om goed te ontwijken, dat is het enige wat ik zeg' mompel ik.
    'Werd mij ook als eerste dingen aangeraden' grinnik ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik staarde naar de golven en hoopte dat Finn snel kwam.
    Ik keek even naar mijn arm die echt overal blauw was en rood. Op een stukje was het zelfs wat dikker bij mijn pols Die jongen kneep echt freaky hard.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:14 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ben even eten]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [nooooooo ik moet omkleden en weet net hoelang ik nog kan blijven tot morgen ochtend maar want na het eten kan en mag ik denk niet meer online]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik zou het onthouden, bedankt voor je tips.' zei ik dankbaar. Dus ik moest sowieso goed leren ontwijken, daar zou ik dan echt aan gaan werken. Ik zag dat het strand alweer in zicht kwam..

    Kurt

    Ik glimlachte zwak en kuste Blaine op zijn mond. 'Hij doet mij niets,' zei ik. Ik wist zeker dat hij mij wel iets wilde doen, maar ik wilde niet dat Blaine de hele tijd zich zorgen maakte om mij. 'Ik hou van je, Blaine.' zei ik gemeend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    In de verte zag ik finn al aankomen. Great hij zal vast woedend worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Guys, als iedereen het goed vindt, blijf ik Mitchell af en toe besturen. Yvonne en ik hebben namelijk een plannetje met hem. Maar hij is gewoon tijdelijk, als het goed is. Maar ik zal wel gewoon iets aan maken bij het rollentopic zodat er geen verwarring door ontstaan.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik knik, en eenmaal bij het strand stap ik uit.
    'Sup!' grijns ik, en loop naar de rest//


    El Diablo.

    Finn

    'Rach, hey.' zei ik glimlachend terwijl ik naar haar toe liep en naast haar plofte. Ik sloeg mijn arm om haar heen en keek de rest even aan.

    Kurt

    Ik schrok op omdat ik iemand 'Sup!' hoorde zeggen en keek naar degene. Het waren gelukkig Damon en Finn maar gewoon, en ik voelde mijn hartslag weer regelmatig worden. 'Niks hoor,' zei ik met een zwakke glimlach tegen Damon. 'Hoe was het trainen?'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Zoals gewoonlijk' lach ik, en plof neer.
    Ik kijk rond, 'wat is er met jouw arm gebeurt.' vraag ik verbaasd aan Rachel..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik keek even naar Rachel, en ik besloot maar om antwoord te geven voor haar. Aangezien het al moeilijk genoeg voor haar was. 'Dat heeft Alex gedaan.' zei ik een beetje emotieloos waarna ik zuchtte. Ik keek even naar Damon. 'Jouw ''geweldige'' vriend Alex valt ons namelijk lastig.' zei ik tegen Damon.

    Finn

    'Wat?!' vroeg ik verbaasd, ik trok meteen aan Rachel arm om het te bekijken. Haar arm was nogal rood en blauw en zelfs opgezwollen. 'Die gozer is dood vanavond. Ik zweer je, hij gaat eraan.' zei ik woedend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik frons.
    'Waarom zou hij dat doen?' mompel ik.
    Hij leek mij wel een aardige gozer...


    El Diablo.