• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Is goed,' zei ik en ik stond ook op. En nam Rachel mee richting de auto en deed het dak alvast open en ik reed alvast naar de villa toe, we zouden de rest daar wel zien.

    Mitchell

    'Dus gingen we op de boulevard nog iets doen of naar de villa?' vroeg ik aan Damon, aangezien de meesten toch naar de villa trokken.

    Kurt

    'Deze keer mag ik rijden.' zei ik met pretoogjes. Ik opende de deur voor Blaine en wachtte tot hij plaats nam op de passagiersstoel en ging daarna achter het stuur zitten. Ik opende het dak en zette op de achtergrond de radio aan en glimlachte naar Blaine. Ik ging hem vanaf nu proberen op te vrolijken en zou hem de rust bezorgen die hij verdiende.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik haal mijn schouders op.
    'Waar wil jij heen?' vraag ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik ging zitten in de auto en gelijk ging ik onderuit zitten. Ik kijk naar Kurt en glimlachte lief naar hem. We deden de deuren van de auto dicht en Kurt begint te rijden naar de villa. Ik kijk uit het raam en glimlachte zwak. Ik was echt blij dat ik even op vakantie ging, buiten om dat we nu best veel drama hebben op de eerste dag, terwijl we al pas hier aan komen. Even later kwamen we aan bij de villa en Kurt sloot alles af en stappen we samen uit. Ik pak gelijk zijn hand vast en we lopen naar binnen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mitchell

    Ik dacht even na en haalde mijn schouders op. 'Boulevard kan ik altijd nog zien. Een villa van Damon Smythe niet.' zei ik grijnzend.

    Kurt

    Ik ging meteen naar onze kamer, en nog steeds was het lichtelijk een rotzooi omdat Alex het zo leuk vond om mijn koffer om ver te schoppen. Ik zuchtte en duwde Blaine de badkamer in. 'Als jij alvast de jacuzzi aanzet, kom ik er zo bij.' zei ik waarna ik een kus op zijn wang drukte. Ik ging hem echt verwennen nu, hij had het verdiend. Ik ging uiteindelijk maar een beetje alles op ruimen. Ik borg onze kleding in de kast en zette alles netjes neer. Onze kamer was weer helemaal netjes en ik keek tevreden rond. Vervolgens wachtte ik totdat Blaine me zou roepen totdat de jacuzzi vol was en liet ik me even op bed zakken en zuchtte ik vermoeid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik lach, en loop naar de Lamborghini.
    'Wat jij wil, het is wel druk hoor' lach ik, en open de auto..


    El Diablo.

    (Sorry, schat. Ik ga naar bed, aangezien ik morgen weer best vroeg op moet en ben toch wel redelijk moe. Ik reageer nu niet, want dan kan je met Kurt nu alle kanten op, morgen. Anders zit je straks vast, omdat Kurt in de jacuzzi zit en ik niet antwoordt. XD Dus slaap lekker en tot morgenavond! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Mitchell

    Ik grijnsde. 'Gezellig toch?' lachte ik waarna ik zijn auto bewonderde. 'Dit zou je vast de hele tijd al horen, maar gave wagen. Beter dan mijn oude truck.' lachte ik terwijl ik gebaarde naar mijn truck. 'Trouwens, ik rijd je wel achterna, anders moet ik hem hier achterlaten.' zei ik. Damon was best wel een chille gozer moest ik toegeven.

    [Haha is goed, slaap lekker en veel succes morgen!!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Dankje en tot morgenavond! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik grinnik, 'is goed' zeg ik.
    Ik stap in, en rij weg.
    Eenmaal bij de villa wacht ik tot Mitchell er is.
    'Niet veel bijzonders' zeg ik, en gebaar naar de villa..


    El Diablo.

    Mitchell

    Ik parkeerde mijn truck achter Damons auto en keek hem stomverbaasd aan toen hij gebaarde dat het niet veel bijzonders was. Was hij gek of zo? Ik stapte uit en keek hem aan. 'Tuurlijk is het niet veel bijzonders voor jou.' zei ik sarcastisch terwijl ik mijn hoofd schudde. Ik vond het nog steeds raar om hem in het echt te zien, normaal zag ik hem alleen op de televisie. Of op de posters in mijn zusjes slaapkamer. Ze was helemaal fan van hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grinnik, en doe de deur open.
    'Welkom in huize Smythe de 8e' grinnik ik.


    El Diablo.

    Mitchell

    Ik schudde ongelovig mijn hoofd. 'De 8e?' vroeg ik. 'Wow, gast. Lekker leventje of niet?' vroeg ik aan hem. Het was meerendeels als grap bedoeld, want je wist nou eenmaal nooit of iemand echt gelukkig was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Soms' geef ik toe.
    'Je hebt bijna altijd mensen die wat van je willen' zucht ik.
    'Maargoed, wil je wat drinken ofzo?' vraag ik..


    El Diablo.

    Mitchell

    'Ja, kan me het goed voorstellen.' mompelde ik terwijl ik even rond keek. 'en graag, als je toevallig iets sterkst hebt in huis?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Zoals dit?' zeg ik, we waren inmiddels in de keuken.
    Ik klap in mijn handen, en zie hoe de minibar uit het aanrecht schuift..


    El Diablo.