• Heey,

    Zijn er hier mensen die daar aan doen?
    Zo ja welke doosjes gebruiken jullie?
    Want als ik grote ga kopen heb ik dat nodig :)
    En maken jullie dat voor mensen tegen een prijs?

    groetjes

    Sarah


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Tegen een prijs? Kan je serieus je afgemaakte diamond painting verkopen? Cool (':
    Ik doe het gewoon voor mezelf, omdat ik het leuk vindt. Ik ben nu bezig aan een stitch, maar had hiervoor een landschap.

    Ik weet niet of je een beginner bent met diamond painting. Maar ik raad aan om niet meteen met een hele grote te beginnen en daarnaast om er eentje uit te kiezen met veel kleuren. Als bijvoorbeeld de hele achtergrond zwart is, is heel vermoeiend om alles zwart te maken (Vind ik dan).
    Ik gebruik doosjes die ik gewoon op Alie heb gevonden, het zijn een soort tiktak doosjes (je weet wel, die snoepjes). Makkelijke dingen...


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Tegen een prijs? Kan je serieus je afgemaakte diamond painting verkopen? Cool (':
    Ik doe het gewoon voor mezelf, omdat ik het leuk vindt. Ik ben nu bezig aan een stitch, maar had hiervoor een landschap.

    Ik weet niet of je een beginner bent met diamond painting. Maar ik raad aan om niet meteen met een hele grote te beginnen en daarnaast om er eentje uit te kiezen met veel kleuren. Als bijvoorbeeld de hele achtergrond zwart is, is heel vermoeiend om alles zwart te maken (Vind ik dan).
    Ik gebruik doosjes die ik gewoon op Alie heb gevonden, het zijn een soort tiktak doosjes (je weet wel, die snoepjes). Makkelijke dingen...


    Worden ze met zulke doosjes niet heel groot?
    (Ik heb er totaal geen verstand van, maar zocht het net even op, en vroeg me af hoe het dan gaat met tictacs...)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Slughorn schreef:
    Tegen een prijs? Kan je serieus je afgemaakte diamond painting verkopen? Cool (':
    Ik doe het gewoon voor mezelf, omdat ik het leuk vindt. Ik ben nu bezig aan een stitch, maar had hiervoor een landschap.

    Ik weet niet of je een beginner bent met diamond painting. Maar ik raad aan om niet meteen met een hele grote te beginnen en daarnaast om er eentje uit te kiezen met veel kleuren. Als bijvoorbeeld de hele achtergrond zwart is, is heel vermoeiend om alles zwart te maken (Vind ik dan).
    Ik gebruik doosjes die ik gewoon op Alie heb gevonden, het zijn een soort tiktak doosjes (je weet wel, die snoepjes). Makkelijke dingen...


    Ik weet niet het is dat da ik probeer te vragen aan mensen.
    Zo ja zou inderdaad wel leuk zijn :) Nou ik nu voorlopig ook.
    Maar ik begin binnenkort voor iemand haar verjaardag. En voor eentje die al gepasseerd is maar die krijgt ze volgend jaar. :)
    Achzo leuk. Ik doe liever Diamond Painting. Ja ik ben maar net begonnen van donderdag er mee.
    Twee kleintjes gekocht dan. Gisteren heb ik een kleintje gekocht en een grote.
    Ja ik heb gisteren de doosjes van boekenvoordeel gekocht. Voorlopig ga ik die gebruiken :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Worden ze met zulke doosjes niet heel groot?
    (Ik heb er totaal geen verstand van, maar zocht het net even op, en vroeg me af hoe het dan gaat met tictacs...)


    Haha valt mee. Ze lijkt op dat concept van tictas, maar de doosjes zijn kleiner.
    Zo zien ze eruit wat ik bedoelde. Het valt best mee hoe groot ze zijn. (:


    It's never gonna happen, Guys.

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Ik weet niet het is dat da ik probeer te vragen aan mensen.
    Zo ja zou inderdaad wel leuk zijn :) Nou ik nu voorlopig ook.
    Maar ik begin binnenkort voor iemand haar verjaardag. En voor eentje die al gepasseerd is maar die krijgt ze volgend jaar. :)
    Achzo leuk. Ik doe liever Diamond Painting. Ja ik ben maar net begonnen van donderdag er mee.
    Twee kleintjes gekocht dan. Gisteren heb ik een kleintje gekocht en een grote.
    Ja ik heb gisteren de doosjes van boekenvoordeel gekocht. Voorlopig ga ik die gebruiken :)


    Leuk! Als je er net mee ben begonnen, ook een aanrader is om een Full painting te kopen. Rondjes of vierkantjes maakt niet zo heel veel verschil. (Al vinden sommige vierkant fijner dan rond). Maar als je een full painting koopt, doe je ook de achtergrond 'painten' zeg maar... Ik heb er ook wel eens een gekocht, waarbij je alleen het plaatje moest beleggen met steentjes.


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Haha valt mee. Ze lijkt op dat concept van tictas, maar de doosjes zijn kleiner.
    Zo zien ze eruit wat ik bedoelde. Het valt best mee hoe groot ze zijn. (:



    Ziet er leuk uit. En waar vind ik die? :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Slughorn schreef:
    (...)

    Leuk! Als je er net mee ben begonnen, ook een aanrader is om een Full painting te kopen. Rondjes of vierkantjes maakt niet zo heel veel verschil. (Al vinden sommige vierkant fijner dan rond). Maar als je een full painting koopt, doe je ook de achtergrond 'painten' zeg maar... Ik heb er ook wel eens een gekocht, waarbij je alleen het plaatje moest beleggen met steentjes.


    Ja het is echt leuk :) Ik heb liever rondjes. Maar die kun je waarschijnlijk ook vinden op sites?
    Want een collega raad aan om online te kopen.
    En niet in de boekenvoordeel. Omdat het daar duur is. En eigelijk geef ik haar geen ongelijk.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ja! Ik ben al best een tijdje bezig met een (iets te) grote noorderlicht. Ik had geen zin om doosjes te kopen, dus ik heb ongeveer 30 bakjes gevouwen (je weet wel, met 16 vierkantjes en dan inknippen en een doosje vouwen). Zo kon ik zelf ook de kleurcodes erop schrijven en de grootte bepalen haha.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Ja! Ik ben al best een tijdje bezig met een (iets te) grote noorderlicht. Ik had geen zin om doosjes te kopen, dus ik heb ongeveer 30 bakjes gevouwen (je weet wel, met 16 vierkantjes en dan inknippen en een doosje vouwen). Zo kon ik zelf ook de kleurcodes erop schrijven en de grootte bepalen haha.


    Ja op een site heb ik die ook al gezien. Echt mooi.
    Bij mij is het gemakkelijk met doosjes en de nummers er op te schrijven.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Ziet er leuk uit. En waar vind ik die? :)

    Ja ik heb ze van Ali. Ik weet alleen niet of dat nu zo goed werkt met het corona virus in China. Wish kan ook, maar is ook chinees.
    Dus misschien bij de knutselwinkels?


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)
    Ja ik heb ze van Ali. Ik weet alleen niet of dat nu zo goed werkt met het corona virus in China. Wish kan ook, maar is ook chinees.
    Dus misschien bij de knutselwinkels?


    Hmm denk dat ik ofwel ga wachten en zien voor andere potjes. Ik gebruik nu die van
    de boekenvoordeel omdat ik er dan meteen had. Ik denk dat ik bij een knutselwinkel ga kijken.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,