• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik knik, 'is ze ook' glimlach ik.
    Ik kijk even rond.
    'De meeste gewoon kennissen en vrienden, mijn broer heb ik alleen niet zo vaak gezien.' lach ik.


    El Diablo.

    Mitchell

    'Dus je hebt ook een broer,' zei ik, het was niet echt een vraag, meer een bevestiging.
    'Goede band?' vroeg ik.

    Finn

    Ik glimlachte weer toen Rachel mijn hand op haar buik legde en voelde getrappel in haar buik. Ik liet mijn hand daar liggen omdat het me op één of andere manier een beetje leek te kalmeren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach even omdat ik merk dat hij van het getrappel gelukkig rustig werd.
    Ik legde mijn handrn ook op mijn buik.
    Daar stonden we dan in het zembad voor het glazen raam gij de keuken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik haal mijn schouders op, 'meestal' zeg ik.
    Ik kijk hem aan, 'Dacht dat mijn broer ook wel is in een tijdschrift was gekomen.' lach ik. 'Met mij dan..'

    [Kga ff douchen! ]


    El Diablo.

    ( brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'oh kan best, ik heb het niet echt zo erg gevolgd om eerlijk te zijn. Maar als dat zo was heeft mijn zusje het ongetwijfeld gelezen.' zei ik lachend.

    Finn

    Ik zuchtte en probeerde het maar an me af te zetten, mijn woede. Maar het ergste is dat ik me nog in hield. Maar dat zou niet lukken als ik die Alex zie. Ik kijk naar Rachel en wrijf haar teder over haar buik en glimlach.

    Kurt

    Ik opende knipperend mijn ogen en lag op bed. Ik was blijkbaar in slaap gevallen en blijkbaar heeft Blaine dat gezien en me ingestopt. Ik rekte me uit en wreef slaperig in mijn ogen door mijn korte dutje en stond op. Blaine liet ik maar even alleen, het zou fijn zijn als hij zijn gedachten op een rijtje zou kunnen zetten. Misschien voelde hij zich dan ook wat beter. Ik liep naar beneden en zag door het glazen raam dat Finn en Rachel bij en zwembad waren en ging daar heen. Ik ging op de rand van het zwembad zitten en liet mijn voeten in het water glijden. 'Hey tortelduifjes.' begroette ik ze nog een beetje slaperig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik gaf hem een kus "hey totelduifjes" hoorde ik KUrt slapperig zeggen "heey leuilak wil je je nichtje voelen?" vroeg ik, ik wist dat hij dat geweldig vond.

    [yeh posters en boekjes van 1d gekocht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik liet Rachel los en ik grijnsde en trok Kurt zonder pardon het water in waardoor hij gilde en ik moest lachen.

    Kurt

    Ik kwam weer boven water en worp Finn mijn "wacht-maar-ik-krijg-je-nog-wel" blik toe. 'Mijn blouse heb ik nog aan.' zei ik nep-boos en zwom naar Rachel toe. Gelukkig was het water tenminste lekker warm, beter dan dat zee water. Ik legde mijn beide handen op haar buik en wachtte tot ik schopjes voelde. Ik was meteen weer helemaal wakker.

    [ooh leuk!]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 11:03 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [bo9ekje uit gehhee]
    rachel
    Ik begin te lachen door Kur.t Hij legt zijn handen op mijn buik en hij krijgt een grijnjs "hmm vind je het wel leuk een nichtje?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Heel leuk. Ik kan me beter inleven in meisjes weet je nog?' vroeg ik lachend. 'De reden waarom ik altijd mee wil doen met het meidenteam als we iets doen met Glee.' mompelde ik er achteraan waarna ik kort daarna een schopje voelde. 'Ik voelde haar, zie je nou wel?' lachte ik opgetogen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnik "tuurlijk voelde je haar ze trapt al een tijdje redelijk hard" hij leek aardig trots. Het was ook een schat. "heo gath et met blaine?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Om eerlijk te zijn maak ik me zorgen om hem,' zei ik waarna ik mijn handen van hasr buik afhaalde en weer naar de kant zwom en op het trappetje ging zitten. 'Ik kan niet vertellen waarom, want is privé, maar hij zit ergens heel erg mee. En natuurlijk heeft hij veel rust nodig vanwege zijn ziekte maar dat krijgt hij niet dankzij..' Ik sprak zijn naam maar niet uit. 'Daarom liet ik hem nu even lekker met rust zodat hij na kon denken. Is ook wel zo fijn voor hem want ik ratel nog af en toe best door.' zei ik met een zwakke glimlach.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even "dat is inderdaad niet handig, je moet hem maar lekker verwennen en er zijn als hij je nodig heeft, en dat kun jij heel goed Kurt" Ik zwom ook langzaam richtnig Kurt en trok hem in mijn armen voor een knuffel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik glimlachte en knuffelde haar terug. 'Dat doe ik ook, maar ik geef hem gewoon even tijd alleen om op rust te komen.' zei ik naar waarheid. 'Soms bemoei ik me gewoon teveel met zijn zaken, maar dat is omdat ik hem gewoon wil helpen en beschermen.' zei ik. Ik dacht aan ons gesprek in het vliegtuig toen we daar bijna ruzie over hadden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "blaine heefth et moeilijk maar hij hweet dat je het goed bedoeld en dat je je oprecht zorgen maakt. Als er iets is weet je waar we zijn" zeg ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan