• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [essen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik keek dankbaar naar Rachel en nam een handje snoep en keek daarna voor me uit. Ik ging een klein beetje liggen op het zand, maar nog wel zo dat ik het gesprek kon volgen en iedereen kon zien.

    [Smakelijk!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik wreef troostend over Kurt's zijn rug heen en zuchte. Ik zei maar niets. Ik keur het natuurlijk ook niet goed, maar Rachel moest niet in haar eentje daar naar toe gaan, terwijl hij er misschien ook er was. Dan had ze beter aan mij moeten vragen of ik mee kon om haar te beschermen net zoals ik ook deed met Kurt. En Kurt moest niet zo paniekeren. Hij had mij, ik beschermde hem wel. Ik wreef even in mijn ogen en keek de rest aan. Ik weet eigenlijk niet waarom ik zo dacht. Ik voelde me nog steeds rot.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik sloot uiteindelijk mijn ogen maar, zodat de paniek wat minder werd. Ik raakte soms gewoon veel te snel in paniek door zulke dingen. En ja, mijn emoties speelden soms te erg mee. Zoals hoe snel ik jaloers werd als meisjes flirtten met Blaine. Het ontstond gewoon door de angst, ik was voortdurend bang. Niet alleen voor mensen zoals Alex, maar voor alles. Om weer die pijn te voelen, om mijn vrienden kwijt te raken en Blaine. Om alles eigenlijk, misschien was het gewoon een periode.. Ik wist het niet. Ik opende mijn ogen en was alweer een stuk rustiger en keek naar Blaine. Hij zag er niet zo goed uit, waarschijnlijk vanwege zijn vader.. Er moest iets zijn wat ik kon doen voor hem..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ga ook even eten, heb honger. XD Paintball je mag even Blaine besturen als missStoran weer online is. (: Ik kom zo terug. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Okee smakelijk!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachell
    ik pakte mijn telefoon en smste naar Finn Liefie als je kalar bent bel me dan even dan kan ikj e iets vertellen, maak je zgeen zorgen xxen drukte op verzenden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Wat gaan we nu doen, Rach?' vroeg ik met een licht-trillende stem aan haar.
    'We zullen hem zeker tegen komen, hij zit in hetzelfde huis als wij..'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik haalde mijn schouder op "we hebben Finn en Blaine en ik w eret 100% zeker dat ze ons beschermen, dit was deels mijn eigenschuld omdat ik in mijn eentje de stad in gnig" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik fronste, het was misschien niet de slimste actie, maar hij moest gewoon met zijn vingers van haar afblijven. Hij heeft het recht niet om haar pijn te doen. Ik keek even naar haar arm. 'Wacht even, misschien heb ik wel iets.' zei ik waarnaar ik druk in mijn strandtas begon te graaien en een zalf eruit haalde. 'Dit moet de pijn verzachten, ik had vroeger weleens huid problemen en het werkte uitstekend. Misschien helpt het ook bij blauwe plekken en zo.' zei ik terwijl ik haar de tube gaf. Ik had ook serieus zowat mijn hele huis meegenomen op vakantie..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnik even en smeer mijn arm met de zalf in "thanks, ik heb trouwens taart gekocht" knipoog ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik kijk naar Finn, en dan weer terug naar de bal.
    Ik begin met wat trucjes, en grijns..


    El Diablo.

    Kurt

    'Daar zijn we echt aan toe,' zei ik glimlachend. Ik begon al trek te krijgen en likte ongemerkt mijn lippen af en keek haar even aan. 'Zo meteen gaan wij trouwens ook nog zwemmen, toch Rach?' vroeg ik met pretoogjes.

    [Blegh, ben even naar het ziekenhuis. Ik hoop snel terug te zijn. Als het nodig is mogen jullie mijn personages natuurlijk besturen.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnik "tuurlijk joh" lachend kijk ik hem aan, benieuwd waarom hij het zo zei.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik luisterde naar het gesprek tussen Rachel en Kurt. Ik keek even naar Rachel's arm, Finn zou behoorlijk boos zijn, dat wist ik zeker. Ik keek naar de zee. Ik had geen zin meer in zwemmen, dus ze konden gewoon lekker samen plezier maken, terwijl ik even ga liggen. Ik ga liggen in de zand en doe mijn ogen dicht, om vervolgens van de zon te genieten.

    (Veel Succes! Oke, is goed! (: )


    One Who Travels A Higher Path.