• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mensen,

    Ik heb er een regel bij gedaan en ik verwacht dat de regels gewoon worden opgevolgd!
    Ik ga nu ook strenger naar de regels kijken.
    Je krijgt drie waarschuwingen en anders lig je eruit.
    Hier zijn de regels:
    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayson
    Ik glimlachte even en merkte dat ze zich wat meer op haar gemak begon te voelen. Ik dacht even na waarover ik nu kon gaan praten maar kwam eigenlijk niet zo snel op iets. 'Vertel is iets meer over jezelf'zeg ik na een tijdje en glimlach even naar haar. Ze leek me el aardig en eigenlijk wist ik nog niet zoveel over haar.

    Cameron NIkolai Parker
    Ik grinnik even en lach dan naar haar "Ik ben ook blij dat jij mijn beste vriendin bent en vriendinnetje" en druk een kusje tegen haar wang. 'Maar ik blijf erbij dat je morgen gewoon naar les moet.' zegt ze en legt haar hoofd tegen mijn schouders en ik leg mijn armen om haar heen en ik wou al protesteren maar ze ging verder met praten 'Waarom overkomen dit soort dingen mij altijd?' zegt ze en ik grijns even en wou net mijn mond opentrekken toen ze verder ging 'Niet zeggen dat ik te eigenwijs, overmoedig of dom ben.' en ze keek me even aan 'Want dat weet ik zelf ook wel allemaal.' Ik lach "Nou ik ben bij dat je het zelf zei" ik grinnik nog even voordat ik achterover ga leunen en trek Alice met me mee zodat we nu op haar bed liggen en ik sluit even mijn ogen "Ik zou alles voor jou doen" fluister ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    'Vertel is iets meer over jezelf' zei hij na een tijdje. 'O, nou oké. Eeuuhhmm nou ik ben dus Skyler en ik woon nu bij mijn tweede pleeggezin en ik heb het daar heel fijn. Ik heb de havo gedaan en eeeuhhmm, ja dat was het wel denk ik' zeg ik en ik kijk hem aan. 'En jij, vertel jij eens wat over jezelf in plaats van dat je alleen maar naar mij luistert' lach ik en ik pak een elastiekje en doe mijn haar in een knot. Daarna neem ik mijn bril van mijn neus en maak hem even schoon met mijn shirtje en zet hem daarna weer op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayson
    Ze verteld wat over zichzelf en ik luister naar haar.'En jij, vertel jij eens wat over jezelf in plaats van dat je alleen maar naar mij luistert' lacht ze en ik grinnik. 'Nou ik ben Jayson, ik doe aan Jazz waar ik eigenlijk half aan doe omdat mijn ouders willen. Ik hou van muziek luisteren en ik heb mavo gedaan'vertel ik en kijk haar even aan. 'Is dat een beetje at je wilt weten?'vraag ik lachend.Ik haal mijn hand door mijn haar en kijk rustig naar.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    Hij vertelde ook zijn verhaal. 'Is dat een beetje wat e wilt weten?' vroeg hij na de hand. Ik knikte en glimlachte. 'Ik breng even mijn boek terug zal ik je daarna een stukje dans laten zien?' vroeg ik hoopvol. Ik vond hem wel aardig en ik wist anders toch niet waar we over konden praten. Ik stond op en deed mijn kleren alvast goed.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayson
    'Ik breng even mijn boek terug zal ik je daarna een stukje dans laten zien?' vraagt ze hoopvol en ik knik. 'lijkt me leuk,dan laat ik ook een stukje aan jou zien'zeg ik en glimlach even. Ze staat ondertussen op en doet haar kleren goed. Ik blijf rustig zitten en kijk haar even aan. 'Kom je dan gewoon weer hier heen of moet ik even meelopen?'

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    'Kom je dan gewoon weer hier heen of moet ik even meelopen?' vraagt hij. 'Eeeuhhmm,,' zeg ik. 'Ik kom wel terug' zeg ik dan en ik pak mijn boek. Ik wou het anderen naar hun zin maken dus kwam ik wel terug voor hem. Ik glimlachte nog even naar hem en liep toen de kamer uit. Ik liep snel naar mijn eigen kamer en legde mijn boek in mijn tas en pakte mijn iPhone mee. Ik keek of ik nog een berichtje van mijn vriendinnen had, maar dat was niet zo. Ik nam voor de zekerheid ook nog een stekertje mee en liep toen weer terug. Ik bleef in de deur opening staan. 'Kom je?' vroeg ik en ik glimlachte naar hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayson
    'ik kom wel terug'zegt ze en ik knik. Ze glimlacht nog even naar me en loopt weg. Wat later staat ze weer in de deur opening. 'Kom je?'vraagt ze en glimlacht even. Ik sta op en pak mijn ipod nog even mee. Ik loop langs haar de gang op en blijf daar staan en wacht rustig tot ze komt.

    *Oh blubb Jaimy of Demi kom onlineee*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    *Oh blubb Jaimy of Demi kom onlineee*


    (Ik heb hetzelfde probleem ...)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 23:43 ]

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    (...)

    Ik heb hetzelfde probleem ...


    * :c *


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    Hij knikt en staat op. Dan loopt hij langs mij de gang op, ergens op de gang wacht hij op me en ik loop naar hem toe. Ik glimlach even naar hem en loop een danszaal binnen. Ik zie dat er geen draadje is en sluit mijn iPhone erop aan. Ik kies een liedje en zet hem aan. Ik ga klaar staan en begin te dansen


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    slapen]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ik ben er nu:) ben terug van het schoolfeest. Morgen ben ik er tot 16.00 weer niet. Wat heb ik gemist? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne