• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    Veronica Madeline Green.

    "Waarom niet ?" vroeg hij, "Als je het niet wil vertellen moet je het niet doen hé..." zei hij er zachtjes achter. Ik keek even opzij en zag dat zijn blik verbaasd, maar ook medelevend stond. Ik keek terug naar mijn handen. Kon ik het al zeggen ? Nee. Zou ik iets zeggen ? Ja. "Ik heb, zeg maar, fouten gemaakt vroeger" zei ik toen. Het klonk echt vaag, maar misschien zei ik het later wel. De littekens waren echt goed zichtbaar. Misschien moest ik het gewoon tonen. "Kijk zelf maar" zei ik toen ik nog eens diep ademgehaald had. Ik deed voorzichtig de mouw omhoog en keek er zelf eventjes naar.


    Brandon Jason Jefferson
    Ze keek even opzij en toen weer naar haar handen. 'Ik heb, zeg maar, fouten gemaakt vroeger.' zei ze en ik keek haar even vragend aan. 'Kijk zelf maar.' zei ze toen en ze stroopte haar mouw omhoog. Haar arm kwam tevoorschijn, littekens sierde haar huis en ze keek er eventjes naar. Ik pakte met mijn handen haar arm vast en voorzichtig hield ik hem vast, met één vinger streek ik over de littekens die er zaten. Sprakeloos keek ik haar daarna aan, zo'n vrolijk meisje, en dan zulke dingen doen. 'Waarom heb je dit gedaan..' vroeg ik zachtjes. Nog steeds gleed mijn vinger over haar arm, ik snapte het niet, ik kon er niet bij waarom ze dat deed.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ik heb geen idee hoe laat het is. dat heb ik ook een paar keer gevraagd}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik zou vandaag eigenlijk een post schrijven, maar gister middag heb ik te horen gekregen dat mijn oma op sterven lag. En net is mijn moeder gebeld met de mededeling dat ze opgehaald door mijn opa..]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 15:44 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Veronica Madeline Green.

    Zijn hand nam voorzichtig mijn arm vast en hij liet zijn vinger zachtjes over de littekens gaan. "Waarom heb je dit gedaan ?" vroeg hij, duidelijk ongebegrijpelijk. Tranen prikten achter mijn ogen, maar ik liet ze niet los. Ik had genoeg gehuild. Ik was te zwak geweest vroeger om naar deze oplossing te grijpen en ik zou zo nooit meer worden. Ik keek voor me uit en staarde naar iets in de verte, niets speciaals eigenlijk. "Dit was de enigste oplossing die ik toen wist te vinden, na al die jaren om gepest te worden, om uitgescholden te worden en zelfs om in elkaar geslagen te worden. Het doet pijn als alle mensen tegen je zijn, zowal op school als thuis".

    Brandon Jason Jefferson
    "Dit was de enigste oplossing die ik toen wist te vinden, na al die jaren om gepest te worden, om uitgescholden te worden en zelfs om in elkaar geslagen te worden. Het doet pijn als alle mensen tegen je zijn, zowal op school als thuis". zegt ze en nog steeds sprakeloos van wat ik zag en wat ik net hoorde knikte ik. 'Ik snap het.' krijg ik er uiteindelijk toch nog uit en ik laat haar arm los. Ze vond het vast niet fijn als ik zo haar arm vasthield, misschien voelde ze zich wel ongemakkelijk. Ik legde even mijn hand op haar schouder, 'Als dat nu weer gebeurt, kom dan alsjeblieft naar mij toe, dan probeer ik je wel te helpen.' zeg ik dan. Ik hoopte dat mijn bemoedigende woorden een beetje aankwamen, want ze verdiende het niet om gepest te worden en om zich zo ongemakkelijk te voelen, daar was ze een te leuk meisje voor.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Risus schreef:
    [Ik zou vandaag eigenlijk een post schrijven, maar gister middag heb ik te horen gekregen dat mijn oma op sterven lag. En net is mijn moeder gebeld met de mededeling dat ze opgehaald door mijn opa..]


    [Heel veel sterkte <3]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 15:49 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Risus schreef:
    [Ik zou vandaag eigenlijk een post schrijven, maar gister middag heb ik te horen gekregen dat mijn oma op sterven lag. En net is mijn moeder gebeld met de mededeling dat ze opgehaald door mijn opa..]


    Heel veel sterkte!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    [Is er iemand voor William ? Ik zat vast met Veronica omdat mijn tegenspeelster al 3 dagen niet heeft geantwoord]


    {Amy? Anders heb ik ook niks te doen:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dank jullie wel.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Dank jullie wel.]


    [Alsjeblieft]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Uhm, Amy is goed, ga maar naar ergens en kom hem dan tegen xd]

    Veronica Madeline Green.

    Ik knikte en perste een glimlach op mijn gezicht. Ik deed mijn mouw weer naar beneden en keek even rond. Zoveel dansde mensen die het écht goed konden en het verdienden hier te zijn. Ik was echt verwonderd dat ik werd toegelaten. Ik nam een rekkertje van uit mijn broekzak en deed mijn blonde, krullende haren ermee in een staart. "Ik heb het al een tijdje niet meer gedaan," zei ik uiteindelijk. Ik wou niet dat mensen zich zorgen gingen maken over mij, dat was ik niet waard.

    Risus schreef:
    [Ik zou vandaag eigenlijk een post schrijven, maar gister middag heb ik te horen gekregen dat mijn oma op sterven lag. En net is mijn moeder gebeld met de mededeling dat ze opgehaald door mijn opa..]

    Awh, sterkte lieverd!
    Neem je tijd, echt, dit kan wel wachten.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    Ik zucht en ga weer recht op zitten. Will had ik niet meer gesproken sinds hij Jamie aansprak. Misschien moest ik hem maar zoeken. Dat had hij wel verdiend. Hoe wel ik zijn actie niet leuk vond, was ik er toch wel blij mee. Ik glimlach en sta op. Hoe zou hij reageren als hij erachter komt dat Jamie mijn dansdocent is? Ik grinnik. Dan zou hij vast spijt hebben van zijn actie. Met een glimlach op mijn gezicht loop ik de gang op. Waar zou hij zijn? Met de muziek op mijn oren loop ik door de school. Ik dans door de gangen op zoek naar Will. Waarom ik zo vrolijk ben weet ik niet. Misschien omdat Jamie zijn lippen nog steeds op de mijne te lijken zitten, al begrijp ik niet waarom ik dag zo speciaal vindt. Ik zoende en kuste wel vaker en ik was dus echt niet verliefd op Jamie! Dat Kan niet want we kennen elkaar pas 1 dag. Vanuit mijn ooghoek zie ik een jongen staan die ik herken als Will. 'Will!' Lachend ren ik naar hem toe en vlieg hem om zijn hals. 'Wat was dat nou voor een actie,' vraag ik hem lachend


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson
    Ze knikte en deed haar haren in een staart. 'Ik heb het al een tijdje niet meer gedaan.' zei ze en ik glimlachte even. Daar was ik blij om, om te horen dat ze het al een tijdje niet meer gedaan had. 'Ik meen het echt hoor.' zei ik glimlachend en ik leunde mijn hoofd tegen de muur achter me. Ik keek even naar boven, mijn gezicht in de zon en tevreden staarde ik wat voor me uit. Ik had zo vaak geklaagd over van alles en nog wat, maar nu ik dit hoorde besefte ik dat ik het eigenlijk heel makkelijk heb gehad altijd.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Aragog schreef:
    (...)
    Awh, sterkte lieverd!
    Neem je tijd, echt, dit kan wel wachten.



    [awh die foto! <3]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne