• Ik ga namelijk naar Kroatie toe en ik ben brunette, bijna zwart alleen daar lig ik veel in de zon waardoor mijn haar lichter word, voornamelijk na een weekje begin ik het te vernemen en dan vind ik het niet mooi meer, zal ik een spoeling met een aardig donkere kleur meenemen zodat ik die daar kan gebruiken?


    I'm a fighter, let me go.

    Ik zou het in je haar doen nadat je terug bent van vakantie.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    Ik zou het in je haar doen nadat je terug bent van vakantie.


    Hmmm, ik blijf 4 week daar zo i zo, dus ik weet niet of dat zo handig is.. Ik word gewoon snel half blond. Alleen ik kan het niet voorkomen. Arg.


    I'm a fighter, let me go.

    Waarom koop je er niet een, en neem je het mee in je koffer? Als je dan daar bent kun je zelf altijd bog beslissen. (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik zou het gebruiken als je thuis bent, want straks heb je misschien groen haar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou het pas doen als je terug bent.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Neuer schreef:
    Waarom koop je er niet een, en neem je het mee in je koffer? Als je dan daar bent kun je zelf altijd bog beslissen. (:


    Hmm, dat is wel handig

    Meteor: HAHAHA, groen, LOL.

    Beetje klein maarja, op de recht foto zie je mijn haar na 2 week zon en de rechter na een dagje, dus nog niks mis mee. Alleen 4 week :s (foto's beetje klein, zocht even snel en heb mijn haar er proberen uit te knippen)


    I'm a fighter, let me go.

    Spoeling verkleurd ook lieverd :W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Koop shampoo voor bruin haar met kleurverfrissing of zo iets. Het is van Guhl. Of zo'n spray die je op je haar moet spuiten zodat het niet verkleurt door de zon :)


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat is er mis met verkleurd haar? Iedereen heeft er last van.
    Ik krijg altijd rood haar, maar dan doe ik altijd na de vakantie of de ergste zomerdagen er haarverf in.
    Je beschadigt je haar toch een beetje door het verven en extra door de zon, zee, zand etc.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Neuer schreef:
    Waarom koop je er niet een, en neem je het mee in je koffer? Als je dan daar bent kun je zelf altijd bog beslissen. (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Wat is er mis met wat lichter haar, het trekt toch vanzelf weer bij? :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Neuer schreef:
    Waarom koop je er niet een, en neem je het mee in je koffer? Als je dan daar bent kun je zelf altijd bog beslissen. (:


    Bad decisions make good stories.

    Impressie schreef:
    Wat is er mis met wat lichter haar, het trekt toch vanzelf weer bij? :Y)


    Het staat me gewoon niet, dat zeggen mijn ouders ook en het trekt bij mijzelf niet zo snel weer bij, pas na een 3 maand ongeveer ben ik weer een brunette. Hahaha, ik denk dat ik maar eens LaJoie overweeg.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 21:29 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Kies voor een spray die je haren beschermd tegen de zon en je kleur behoudt en combineer die dan met een shampoo die je tint dieper maakt? Spoeling verbleekt ook.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yulivee schreef:
    Kies voor een spray die je haren beschermd tegen de zon en je kleur behoudt en combineer die dan met een shampoo die je tint dieper maakt? Spoeling verbleekt ook.


    Oké, bedankt voor de tip. haha


    I'm a fighter, let me go.