• Heey!

    Ik ben Leone, ik ben 15, ik doe tweetalig vwo en ik ben op zoek naar een mailbuddy. Dit omdat ik af en toe gewoon iemand nodig heb om mee te praten die niet oordeelt, en het liefst een jongen omdat ik bij meisjes minder snel mezelf kan zijn omdat ik altijd bang ben dat ze vooroordelen hebben, en bij jongens is dit minder het geval. Als het je nou leuk lijkt om mijn mailbuddy te worden hoor ik het graag!

    Xx

    Zoveel, actieve, jongens zitten er niet op Q. Je zou meer succes hebben op andere forums.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Zoveel, actieve, jongens zitten er niet op Q. Je zou meer succes hebben op andere forums.


    Daar heb je wel een punt maar ik ken niet zo veel andere forums. tips?

    lalalia schreef:
    (...)

    Daar heb je wel een punt maar ik ken niet zo veel andere forums. tips?

    Nope. Ik ken eigenlijk alleen Q :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    http://www.maroc.nl/forums/forum.php


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben weliswaar een meisje maar ik de meeste van mijn vrienden zijn jongens omdat die relaxter en minder jaloers/kattig zijn over het algemeen :')
    Let me know if you want to give it a shot :]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:24 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die