• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Daar moet toestemming voor gevraagd worden aan heart of risus ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Ja weet ik maar ik wou even weten of jullie het een goed idee vonden c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik dans al mijn herinneren eruit. Mezelf helemaal leegmakend. Met dansen kan ik altijd mijn hoofd leegmaken. En soms is dat gewoon even fijn. Ik ga door en door en ik doe weer simpelere dans moves. Dan eindigt het nummer en eindig ik op de grond, knielend. Het volgende nummer begint en ik zet een dansmove in die ik nog nooit had gedaan, ik probeer hem en hij gaat maar net goed. Ik wil hem nog een keer beginnen, hoewel ik de fout in kan gaan, en dat is gevaarlijk. Deze keer ging het beter dus doe ik hem nog een keer. En dan beland ik verkeerd op mijn voet. 'FUCK!' roep ik uit. Ik grijp naar mijn voet, die pijn doet. Ik probeer overeind te staan maar het lukt me niet. Ik zak door mijn voet heen. Ik kruip naar mijn mobiel en stuur een sms naar Cam, 'Kan je naar de streetdance studio komen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Door de rustige muziek uit mijn Ipod was ik zachtjes in slaap gedommeld maar als ik opeens het zachte geluid van mijn telefoon hoor en trek de oortje uit mijn oren en pak nog een beetje slaperig mijn telefoon op en kik op het berichtje.
    Ik zie dat het van Alice is en lees snel het berichtje of ik naar de streatdance studio wou komen ik glimlach even wat zou het zijn, ik spring op van mijn bed en loop met grote passen naar de studio en gooi de deur open en ik zie dan opeens Alice op de grond liggen terwijl ze haar voet vast heeft en ze er uit ziet alsof ze veel pijn heeft en ik kniel neer voor haar "Ally wat is er gebeurd" vraag ik bezorgt en kijk haar met een paar angstige ogen aan en hoor nog steeds de muziek uit de boxen komen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    De muziek klinkt nog steeds uit de speakers als Cam binnenkomt. 'Ally wat is er gebeurd?' vraagt Cam bezorgt, en hij Kijkt me met angstige ogen aan. Ik kijk hem in zijn ogen aan, ik verrek even van de pijn. 'Gevallen op mijn voet,' zeg ik zacht. 'Ik kan er niet meer op staan, verdomme.' en ik kijk weg van Cam. 'Het komt wel weer goed, alleen er moet ijs op. Maar ik kan niet meer lopen.' en ik kijk weer naar Cam. 'Kan je me helpen?' vraag ik zacht. En ik probeer overeind te komen maar ik zak weer door mijn voet heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik even "Was je weer te druk bezig met oefenen" zeg ik en veeg even wat haar uit haar gezicht en druk een kus op haar voorhoofd voordat ik mijn arm onder haar knieën en tegen haar rug zet en haar met een vloeidende beweging optil "Wat moet ik ook met jou" zeg ik met een kleine glimlach en loop de studio uit zonder de muziek uit te doen, ik probeer mijn weg te vinden naar de ehbo post maar omdat ik niet eens naar de info dag was gegaan heb ik de hele tour niet eens gedaan en loop ik maar gewoon een beetje door de gangen heen tot ik uiteindelijk een bordje tegenkom met ehbo en loop de ruimte binnen waar ik Alice op de stoel/tafel neerzet en rondkijk op zoek naar ijs.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij brengt me naar een EHBO-post. En eigenlijk wil ik protesteren, maar ik weet dat het geen zin heeft bij Cam. Dan komt er een soort zuster binnen. Ze kijkt naar me en loopt naar me toe: 'Meisje toch, wat is er gebeurd?' vraagt ze bezorgd aan me. Ik glimlach even kleintjes en wijs dan naar me voet, 'Ik was aan het dansen en toen viel ik op mijn voet bij een move.' ze trekt mijn schoen uit en ik kan een pijnlijke kreun niet onderdrukken. 'het is dik geworden meisje.' zegt ze. De woorden waar ik al bang voor was. 'Ik pak even ijs.' en ze is snel al weer terug. Ze legt het op mijn voet en ik kan een pijnlijk kreetje weer niet onderdrukken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik kijk haar even zuchtend aan en schud met mijn hoofd als de zuster persoon opzoek gaat naar ijs en ik leun tegen de rand van het stoel/tafel dingetje aan en wend mijn blik weer even af "Zou je misschien kunnen proberen om niet meer gewond te raken" vraag ik even lachend "Je pusht jezelf soms gewoon te hard om iets goed te doen" zeg ik en het was waar daar kende ik Alice te goed voor, de zuster komt weer binnen met een ijspack en bind er een theedoek omheen "Jongeman kunt u dit even tegen haar voet aanhouden ik moet snel bij iemand gaan checken ik ben zo weer terug" zeg ze met een te opgewekte stem en ik kijk haar een beetje geergeerd aan en druk zachtjes het ijs tegen de voet van Alice en zucht nog eventjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik veeg mijn wangen droog en haal diep adem. Langzaam sta ik op en kijk om me heen. Ik slik en zucht. De brok in mijn keel is er nog. Ik kijk via mijn mobiel of mijn mascara niet is uitgelopen. Ik had echt geen zin in vragen. Langzaam loop ik richting het gebouw. Ik had geen behoefte aan gezelschap. Ik wilde huilen. Ik was in zo'n huilbui. Ik liep de school in de trappen op. Ik bleef op de hoogste verdieping zitten en kroop tegen de muur aan. Al snel stroomde de tranen over mijn wangen. Mijn schouders schokken en ik bijt op mijn lip om het snikken te smoren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [wie wilt Amy meeten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    'Ik had een gave move gezien,' begin ik zuchtend. 'En ik probeerde die uit, na de tweede keer, die goed ging, werd ok een beetje overmoedig.' en ik kijk van Cam weg. Waarschijnlijk vindt hij het dom. Ook al zou hij het misschien niet hardop zeggen. Het ijs helpt wel, gelukkig. 'Dankje voor komen.' zeg ik zachtjes, terwijl ik nog steeds weg kijk. Met het ijs erop doet het minder pijn. En ik had dit wel vaker meegemaakt, gewoon even doorbijten. Maar tranen van pijn verschenen in mijn ogen. Maar die knipper ik verwoed weg. 'Ik ga morgen wel dansen,' zeg ik koppig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet gaan, slapen. Sleepwell ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Sleep tight <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Demi1309 schreef:
    [wie wilt Amy meeten?]


    Will gaat haar wel troosten (:

    [is goed:) En laat dan Jamie langslopen en jaloers worden:) heeftiedereen iets te doen:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne