• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik klop beleefd op de deur en stap binnen en sluit de deur, "Ahh Jamie" hoor ik de directeur zeggen "Meneer" zeg ik beleefd en geef hem een handdruk voordat hij gebaard dat ik kon gaan zitten en ik laat me langzaam in een stoel zakken en hoor het welkom praatje aan van de directeur en glimlach af en toe naar hem. Na dat hij klaar is staan we tegelijk op en geef ik hem nog een hand voordat ik zijn kantoor weer uitliep de hal door weer naar de trap waar ik nog steeds Amy en die jongen hoorde en liep er langzaam naartoe.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Wat?! Nee joh!' (Doe maar wel. Is grappig:)) Ik kijk Will verbaasd aan. 'Hoe kom je daarbij?' Ik was lichtelijk in paniek. Zonder reden, dat wist ik ook wel. Ik zucht en kijk weer de gang in. 'Doe maar niet. Echt waar doe niet Will.' Ik kijk hem aan en staat weer voor me uit. Jamie zou er niks van denken, toch? Nee, vast niet. De zoen betekende niks voor hem. En ook niet voor mij. Ik weet dat ik lieg tegen mezelf. De zoen betekent wel wat voor mij.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Jake O'Donnel

    Ik klapte eventjes in mijn handen, "Héél overtuigend acteerwerk" zei ik knikkend. Ik stond op en liep naar de jongen toe die langzaam binnen kwam lopen, "Will" stelde ik mezelf eerst voor, "Wat je daarnet zag was niets, ze had wat troost nodig, dat is alles, troost jij haar misschien verder". Ik gaf hem een klopje op zijn schouder en draaide me om, "Ik deed het wel" zei ik waarna ik mijn tong eventjes uitstak en wegliep.

    Amy Michels

    'Wat...?' Ik kijk Will even verbaasd aan en voel me rood worden. 'Will!' Hij steekt zijn tong uit en loopt weg. 'Wat..?!' ik kijk hem verbaasd na en kijk dan langzaam naar Jamie. Ik sla mijn ogen meer en staar naar mijn voeten. ik zucht. 'Sorry voor hem...' Ik maak een gebaar naar Will en kijk dan op naar Jamie. 'Hij ehm...' Ik haal mijn schouders op en kijk hem even aan. Ja wat moest ik zeggen? Ik kijk even de richting uit waar Will naartoe verdween. Nou lekker dan dit...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik wou net de trap aflopen toen die jongen opeens op me af kwam lopen "Will" stelde hij zich voor en ik keek hem wat verward aan "Wat je daarnet zag was niets, ze had wat troost nodig, dat is alles, troost jij haar misschien verder" zegt hij en ik kijk hem weer aan "Pardon" zeg ik snel ik moest me hier echt uit werken en hij gaf me een klopje op mijn schouder en ik had de neiging om hem weg te slaan maar hij liep al weer weg. Ik wou hem nog roepen om uit te leggen maar hij was al weg, en toen kwam Amy naar me toe gelopen.
    'Sorry voor hem...' zegt ze en maakt een gebaar op de jongen die dus Will heette 'Hij ehm...' zegt ze en haalt haar schouders op. Ik draai me van haar af en loop verder naar de trap "He je bent vrij om te doen wat je wilt" zeg ik, ik moest mijn hoofd er bij houden ik was haar leraar "Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen en je hoeft helemaal niks tegen me te zeggen" zeg ik weer en haal een hand door mijn haar, ik moest maar gewoon doen alsof het me niet boeide.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk Jamie verward aan. 'Wat?' ik loop achter hem aan. 'Waar heb je het nou over?' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Will is gewoon een vriend hoor. Hij kwam me toevallig tegen. Waarom doe je ineens zo... Kortaf?' Ik kijk Jamie vragend aan. 'Ik ga je niet negeren,' zeg ik terwijl ik voor hem ga staan zodat ik zijn weg blokkeer. 'Ik ben heus niet een of ander meisje die elke dag iemand anders heeft, als je dat soms denkt.' Ik kijk hem aan en bijt verward op mijn lip. Waarom deed hij nou ineens zo? Will vertelde de waarheid!

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 0:21 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'Wat?' hoor ik achter me vandaan komen maar ik loop gewoon door 'Waar heb je het nou over 'Will is gewoon een vriend hoor. Hij kwam me toevallig tegen. Waarom doe je ineens zo... Kortaf?' "Ik doe helemaal niet kortaf" bijt ik haar terug en ze gaat voor me staan en versperd mijn weg en ik kijk zuchtend weg 'Ik ben heus niet een of ander meisje die elke dag iemand anders heeft, als je dat soms denkt.' zegt ze en ik kijk haar even aan "Dat zei ik toch ook helemaal niet, ik zei alleen maar dat je vrij bent om te doen wat je zelf wilt" zeg ik en loop langs haar en begin weer de trap af te lopen. Ik mocht niet anders over mijn leerling denken dan als gewoon een leerling hoe moeilijk het ook zou zijn.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'En wat is er dan gebeurd met vanmiddag?! Heb ik mijn hele hart lopen luchten voor niks?' Ik blijf stilstaan en kijk ongelovig naar zijn rug. 'En ja ik mag doen wat ik zelf wil. Ik ben 19. Dus ik weet wat ik doe en ik weet wat ik wil. En ik weet ook dat ik het niet leuk vind hoe je nu doet. Ik had het vanmiddag leuk, ik weet niet hoe dat met jouw zit, maar volgens mij ben jij het alweer vergeten. Nou als je zo iemand bent wil ik niet eens meer tegen je praten.' Ik zwijg even. 'Ik dacht dat jij anders was,' mompel ik. Ik Kijk naar mijn armband en ga er automatisch aanzitten. 'En wat is er gebeurd met het normaal tegen elkaar doen?' het schreeuwen is weer over gegaan naar normaal praten. Ik had geen zin in toekijkers. Ik kijk Jamie aan. 'Ik vertrouwde je.' Ik weet nu zeker dat ik gebroken uit mijn ogen kijk en zo voelde ik me ook. 'Sorry als ik je leven heb verpest.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'En wat is er dan gebeurd met vanmiddag?! Heb ik mijn hele hart lopen luchten voor niks?' zegt ze en ik stop met lopen en staar wat voor me uit 'En ja ik mag doen wat ik zelf wil. Ik ben 19. Dus ik weet wat ik doe en ik weet wat ik wil. En ik weet ook dat ik het niet leuk vind hoe je nu doet. Ik had het vanmiddag leuk, ik weet niet hoe dat met jouw zit, maar volgens mij ben jij het alweer vergeten. Nou als je zo iemand bent wil ik niet eens meer tegen je praten.' krijg ik naar mijn hoofd geslingerd en ik draai me abrupt om maar ze gaat alweer verder voordat ik wat kan zeggen 'En wat is er gebeurd met het normaal tegen elkaar doen?' ik slik even ze kijkt me gebroken aan en ik zucht even,
    "Hoe ik nu doe" vraag ik ongelovig nu ik eindelijk kan praten "Ik heb helemaal niks gedaan" zeg ik en zet een stap naar haar toe "Ik had het vanmiddag ook leuk maar ik denk niet dat je je realiseert dat ik je leraar ben en jij mijn leerling en hoe graag ik ook zou willen dat het niet zo is het is wel zo" gooi ik er opeens uit "Dus ik doe niks anders dan normaal" zeg ik wat zachter en kijk haar aan "En ik ben blij dat je me vertrouwd en ik wil er voor je zijn maar als een leraar of vriend" zeg ik maar het laaste niet echt gemeent, "Ik wil niet dat je in de problemen raakt door mij ok" zeg ik en wrijf door mijn haar aangezien ik niet weet hoe ik dit moet oplossen.
    Ik wou dat het anders was en ik wou dat we het konden laten goed gaan maar ik wist niet eens hoe...

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 0:54 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem even aan en voel weer een brok in mijn keel ontstaan. Wat had ik dan verwacht? Dat die ene zoen iets betekende? Dat hij me als meer zag dan leerling? Dat hij überhaupt iets in me zag? Ik ben nutteloos en dat wist iedereen. Ik slik en kijk hem aan. 'Met hoe je nu doet? Je keek me niet aan en je zei dat ik niet meer tegen je hoefde te praten. Dat bedoelde ik,' Zeg ik snel. 'En ik besef wel dat je mijn leraar bent...' Zeg ik zachtjes. 'Maar ik wil het niet.' zeg ik nog zAchter. Ik had het gezegd voordat ik er erg in had. Ik hoop met heel mijn hard dag hij het niet had gehoord. Ik steek mijn hand uit. 'Vrienden en leraar- leerling dan maar?' Ik zet een glimlach op mijn gezicht en hoop dat hij geloofwaardig is. 'En ik kom niet zo snel in de problemen.'

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 1:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk haar zonder iets te zeggen aan 'En ik besef wel dat je mijn leraar bent...' zegt ze zachtjes 'Maar ik wil het niet.' zegt ze nog zachter maar ik hoorde het nog net aangezien je hier nog een speelt kon horen vallen en ik draaide zenuwachtig met mijn hoofd van haar en weer naar de grond en toen weer naar haar.
    Ze steekt haar hand uit 'Vrienden en leraar- leerling dan maar?' zegt ze en ik zie hoe ze probeert te lachen en ik pak haar hand aan "Deal" zeg ik en laat haar hand weer los "Ik wil het ook niet" fluister ik en druk mijn lippen heel even en heel zachtjes tegen de hare aan "Last one" fluister ik weer en loop de trap af en vraag we af of ze me nog achterna zou gaan of daar zou blijven staan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik voel zijn lippen nog op de mijne. Hij had me gehoord! Vlug loop ik achter hem aan. 'Je had een deal gesloten,' lach ik. Ik kijk hem lachend aan. Ik had echt zin om hem nu goed te zoenen. Waarom ook niet? Hij begon... Of zou ik dan te ver gaan? Ik kijk even twijfelend voor me uit en ga naast hem lopen. 'Je weet toch wel dat dat niet de slimste actie was?' Ik kijk hem grijnzend aan. 'Niet dat ik er problemen mee had, maar toch.' Ik glimlach. Het was beter niet te doen, maar ergens hoopte ik dat hij het zou doen. 'Maar het is niet eerlijk. Jij hebt je last one gehad. Ik niet.' En voordat ik mezelf tegen kon houden had ik mijn Lippen op de Zijne gedrukt. Zachtjes en voorzichtig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Niet veel later hoor ik haar achter me 'Je had een deal gesloten,' zegt ze lachend, ik glimlachte even "Ik sloot de deal er mee af" grinnikte ik ze kwam naast me lopen 'Je weet toch wel dat dat niet de slimste actie was?' zegt ze grijnzend en ik haal mijn schouders glimlachend op 'Niet dat ik er problemen mee had, maar toch.' glimlacht ze en ik grijns.. ja dat dacht ik al... 'Maar het is niet eerlijk. Jij hebt je last one gehad. Ik niet.' zegt ze nog voordat ik haar lippen op de mijne voelde en ik sloot mijn ogen maar voordat ik bijna verder wou gaan met de zoen duwde ik haar wat van me af en schraapte even met mijn keel "Dan staan we nu gelijk" zeg ik glimlachend "Maar laten we het daar bij houden aangezien we nu al de deal hebben verbroken die we net 5 minuten geleden hebben gemaakt" zeg ik lachend en begin weer van de trap af te lopen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik. 'Niet mijn fout.' ik loop ook de trap af. 'Ik heb mijn moeder gebeld. Ze gaat mijn vader vertellen over Luke.' Ik kijk even strak voor me uit. 'Daarom was ik aan het huilen.' Ik stop mijn handen in mijn broekzakken en slik weer even de brok in mijn keel weg. 'Als je dat wilt weten.' Ik zucht en loop verder. 'Hij zou wel woest worden dat mijn vader het weet.' Ik haal mijn schouders op en slik even. Ik was bang, maar hoopte niet dat iemand dat aan me zag. Ik wilde geen angst laten zien.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'Ik heb mijn moeder gebeld. Ze gaat mijn vader vertellen over Luke.' zei Amy en ik keek even haar kant op 'Daarom was ik aan het huilen.' ze stopt haar handen in haar zakken 'Als je dat wilt weten.' ze zuchtte even en loopt verder 'Hij zou wel woest worden dat mijn vader het weet.' ik keek haar even aan.
    Ik knikte even naar haar "Nouja ik ben er als je wilt praten" zeg ik en haal een hand door mijn haar en we stonden toen weer tussen de andere in de begin hal en wrijf even door mijn haar heen en glimlach even "Dus wat ga je nu doen" vraag ik snel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.