• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron Nikolai Parker
    'Ik had een gave move gezien,' begint ze zuchtend. 'En ik probeerde die uit, na de tweede keer, die goed ging, werd ok een beetje overmoedig.' en ik zucht ook weer en schud mijn hoofd in afkeuring en haal snel een hand door mijn haar.
    'Dankje voor komen.' zegt ze zachtjes en ik kijk haar even glimlachend aan "Always" zeg ik zelf en zie hoe er tranen opwellen in haar ogen die ze wegknipkerd en laat de zak ijs op haar voeten liggen en veeg de overige tranen met mijn duimen weg 'Ik ga morgen wel dansen,' zegt ze koppig en ik grinnik even "Nou met die voet laat ik jou dus echt niet dansen hoor No Way" zeg ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ze zat op het dak ha ? Er stond de bovenste/hoogste verdieping ...]
    William Jake O'Donnel.

    Weet je wat ik nodig had ? Een dak. Het was de enige plaats waar ik mijn gedachten zou kunnen leeg maken en gewoon eventjes niet denken. Ik liep alle trappen op en opende een deur. Waarschijnlijk niet die naar het dak, maar die van de derde verdieping aangezien ik nu opzoek ging naar een lift. Ik vond geen lift, maar ik hoorde wel iets anders. Gesnik. Mijn voorhoofd plooide in een frons en ik keek om me heen. Ik zag Amy zitten en liep naar haar toe, "Amy, wat is er ?" vroeg ik zachtjes waarna ik voor haar ging zitten.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 23:19 ]

    *Alleen ik denk niet dat Jamie echt op het dak hoeft te zijn hehhe c;*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [nee gewoon derde verdieping ofzo.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels[/b

    Ik kijk met betraande ogen op naar een jongen die ik kende. Will. 'Will,' vraag ik schor. Ik kijk hem aan. 'Ik mis mijn moeder gewoon,' mompel ik en ik kijk naar de grond. Ja, ik miste mijn moeder, maar ik was ook bang voor de reactie van mijn vader als hij het te horen kreeg over Luke. En als mijn vader naar Luke zou gaan dan was Luke niet rustig te krijgen. Dan was ik de lul en had ik een probleem. Dat beangstigde me. Ook had het gesprek met Jamie alles weer naar het oppervlakte gehaald.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Jake O'Donnel

    "Will" zei ze schor. Ze keek me aan, "Ik mis mijn moeder gewoon" mompelde ze, waarna ze weer naar de grond keek. Ik haalde mijn schouders op, "Ik wil zeggen dat ik je geloof" begon ik, "Maar dan zou ik liegen, net als jij,". Ik keek even naar haar, "Of je verzwijgt iets, dat kan ook. Ik ga je niet dwingen het te zeggen, maar het kan opluchten".

    Amy Michels

    'Het is wel waar. Ik heb nu geen zin om het uit te leggen,' mompel ik. Een volgende snik komt mijn keel uit, maar ik probeer die te smoren door op mijn lip te bijten. Mijn schouders maken weer een schok. Ik tril en probeer me in bedwang te houden. 'Ik ben gewoon eventjes in een huilbui,' mompel ik weer. 'Ik heb mijn moeder net gebeld en dat veroorzaakte nogal wat,' zeg ik weer. In een poging om wat vrolijker te reageren. Ik kijk hem langzaam weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    MoccaSins schreef:
    *Alleen ik denk niet dat Jamie echt op het dak hoeft te zijn hehhe c;*


    Is waar maar ik dacht heb je ook wat te doen:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jaja ik ben aan het typen c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knipperde mijn ogen open toen ik me opeens herinnerde dat de directeur me wou spreken om me welkom te heette ofzo en ik stond zuchtend op en liep het school gebouw binnen. Mijn voeten vonden de trap en ik liep langzaam de trap op ik moest helemaal naar de derde verdieping toen ik bijna bij de laatste trap kwam hoorde ik zachtjes stemmen en een soort van gesnik en toen mijn voet de trede raakte zag ik Amy met een of andere jongen en loop stijfjes de trap op en kijk nog even naar Amy en die andere jongen en met langzame passen loop ik ze voorbij, nou Amy was ons ook snel over ons heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    William Jake O'Donnel

    "Huilbui ?" herhaalde ik bedenkelijk. Ze keek me ondertussen weer langzaam aan. Huilbui ... Huil-bui. H-u-i-l-b-u-i. Nop, ik snapte het niets. "Ik kan zeggen dat ik weet hoe je je voelt, maar again, dan zou ik liegen". Ik zuchtte zachtjes en haalde mijn schouders op, "Ween maar uit, als je een knuffel nodig hebt, roep je maar" lachte ik voorzichtig. Misschien nam ze het verkeerd op !

    Amy Michels

    Ik glimlach naar hem en veeg de druppels van mijn kin. Ik sla mijn armen om hem heen en sluit mijn ogen. Het voelde eigenlijk wel fijn en ik had het nodig. Een knuffel had ik nodig, echt waar. Het liefste die van mijn vader, moeder, beste vriendin of Jamie, maar die van Will was prima. Het voelde alsof ik er een nieuwe vriend bij had en dat voelde goed. Ik voelde me minder eenzaam en dat was mooi toch? Ik hou mijn ogen gesloten en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Jake O'Donnel

    Toen ze haar armen om me heen sloeg glimlachte ik stiekem. Ik sloeg mijn armen ook om haar heen. Ik wist wel dat ze een knuffel nodig had. Als je alleen zit te wenen heb je meestal een persoon nodig die je troost, en een knuffel is ook altijd handig. Niet dat ik het erg vond, ik bedoel, ik had er weer een nieuwe vriendin bij. Na dat gesprek vanmorgen kon ik niet echt met zekerheid zeggen of ik al dan wel of niet een nieuwe vriendin erbijhad, maar na dit waarschijnlijk wel. "Als je nog eens een knuffel nodig hebt, je weet me te vinden" glimlachte ik toen ik haar losliet.

    Amy Michels

    Ik laat hem ook los en kijk hem dan aan. 'Dank je wel.' Ik veeg mijn wangen droog en kijk even om me heen. Mijn blik viel op iemand die weg liep. Ik herkende hem wel ergens van, maar... Ik stelde mijn ogen er op in. Ik bijt even hard op mijn lip. Uitgerekend hij! Dan kijk ik weer naar Will. 'Je staat boven aan het lijstje,' lach ik. 'Als ik een knuffel nodig heb kom ik naar je toe.' Ik blijf zitten en staar naar de traptredens. Zou hij Will en mij hebben gezien?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Jake O'Donnel

    Toen Amy iets leek te zien keek ik ook opzij. Nog net zag ik een glimp van de persoon die wegliep. Amy leek in gedachten verzonken te zijn toen ze bijtend op haar lip naar de traptredens staarde. "Is dat je vriendje die net wegliep ?" vroeg ik, voorzichtig en aarzelend, "Want als dat zo is, dan praat ik wel met hem, als hij ons samen heeft gezien,".