• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayson
    Ik glimlachte even zwakjes naar haar en stopte met over haar rug aaide. Ik besloot maar even om over een ander onderwerp over te gaan omdat het me niet echt leuk leek voor haar om hier over te praten. 'Hoelang dans je eigenlijk al?'vraag ik maar en kijk haar even aan erwijl ik lichtjes naar haar glimlach.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 20:29 ]

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    Hij stopte met over mijn rug aaien toen ik tot rust was gekomen. 'Hoelang dans je eigenlijk al?' vroeg hij. Ik geloof dat hij over een ander onderwerp wou praten. Hij glimlachte lichtjes en ik glimlachte terug. 'Ik dans al twaalf jaar' zeg ik en ik glimlach. 'Toen ik mijn zwemdiploma had gehaald ging ik meteen op Modern' zeg ik glimlachend. 'Zou je nog een anders stijl willen doen?' vraag ik geïnteresseerd.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Laatste reactie Wesley en Deavon? ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jayson
    Ik knik even en dan vraagt ze of ik een andere stijl zou willen doen. 'Ja,eigenlijk wil ik helemaal wou ik eerst jazz maar wordt eigenlijk half gedwongen door mijn ouders,maar ik zou eigenlijk wel streetdance of hip hop willen doen'vertel ik aan haar en kijk haar aan. 'En zou jij nog andere stijlen willen doen?'

    [pagina 3 volgens mij]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 21:00 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    'Als je het wel wilt, praten, dan kan het hoor,' zeg ik met een glimlach. Ze heeft haar spullen overgegooid. 'En volgens mij vindt je Jamie aardig.' en ik laat even een stilte vallen. 'Erg aardig..' het zijn mijn zaken niet maar ik vraag het me gewoon af. Ik ben er nieuwsgierig naar. Maar ja, ik moet me er niet mee bemoeien dus zeg ik: 'Ik moet wel zeggen, het kan zijn dat ik praat in mijn slaap.' en ik lach even naar haar. Ik klim boven op mijn vbed en bekijk de reacties op Facebook. Iedereen is blij voor ons en had het al verwacht. Dan stop ik mijn mobiel weer weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    'Ja, eigenlijk wil ik helemaal wou ik eerst jazz maar wordt eigenlijk half gedwongen door mijn ouders, maar ik zou eigenlijk wel streetdance of hip hop willen doen' verteld hij en ik knik. 'En zou jij nog andere stijlen willen doen?' vraagt hij dan. 'Nou, nee eigenlijk niet. Het betekend veel voor me dat ik het van mijn moeder heb overgenomen, dan zijn we toch nog een beetje verbonden' zeg ik blozend en ik strijk een pluk achter mijn oor.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik kijk even geschrokken op. 'Ja ik vind hem erg aardig. Hoezo?' Ik kijk haar even aarzelend aan en glimlach even. 'Als dat je ergste eigenschap is, dan kan ik er mee leven,' lach ik. Ik plof op mijn bed neer en ga liggen. Ik pak mijn mobiel en scrol langs mijn contacten. Mijn pijltje blijft bij mijn moeder hangen. 'Ik ga zo wel even mijn moeder bellen. Dan kan jij weer naar Cameron,' glimlach ik. 'Maar hoezo begon je weer over Jamie,' vraag ik. Ik hoor de aarzeling in mijn stem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Nou, nee eigenlijk niet. Het betekend veel voor me dat ik het van mijn moeder heb overgenomen, dan zijn we toch nog een beetje verbonden' zegt ze een beetje blozend en strijkt een pluk achter haar oor. Ik knik begrijpelijk, 'Dus eigenlijk dans je voor je moeder'vraag ik aan haar terwijl tegen de paaltje ga aanleunen die aan de achterkant van het bed zit.

    Alice 'Ally' Parker
    'Ik hoef niet altijd naar Cam hoor,' zeg ik glimlachend. 'En het viel me gewoon op hoe je over hem sprak.' en ik kijk even weg. 'Meer niets hoor. Altijd fijn als je een leraar aardig vind toch?' en ik spring van me be af. 'Ik laat je wel even alleen als je je moeder belt. Ik zie je dadelijk wel oke?' ik glimlach even en loop dan de zaal uit. Ik loop richting de dans studio en doe die open, mooi. Ik loop naar de stereo en zet die aan. Ik begin gewoon rustig met een paar moves, en dan doe ik wat ingewikkeldere. Ik verlies mezelf in het dansen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    'Dus eigenlijk dans je voor je moeder' zegt hij nadat hij is gaan aanleunen tegen de paal aan de achterkant van het stapelbed. 'Nou, niet helemaal. Ook voor mezelf, maar ook wel voor mijn moeder. Dansen is echt alles voor me' zeg ik blij. Ik voel dat ik wat los begin te worden en ik ontspan een beetje. Hij was eigenlijk samen met Brandon een van de eerste jongens die aardig tegen mij deed. Ik glimlachte even bij de gedachte en keek toen naar mijn handen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Sweet dreams]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik sta op uit mijn bed en loop mijn kamer uit. Ik druk op het groene hoorntje. Ik loop naar buiten met mijn mobiel aan mijn oor. Ik loop naar een boom en ga er tegen aan zitten. Ik wacht ongeduldig tot ik haar stem hoor.
    'Amy?' Ik begin automatisch te glimlachen.
    'Hoi mam. Hoe gaat het?'
    'Goed hoor. Erg stilletjes.' Ik bijt op mijn lip en knik, ook al kan ze het niet zien. 'En hoe is het daar Amy? Zijn er aardige mensen?'
    'Ja, de mensen zijn er wel aardig. Ik heb al les gehad, de leraar is erg aardig.' Het is even stil.
    'Dat is mooi.' Het is weer stil. 'En valt Luke je lastig?' Ik slik.
    'Ja,' zeg ik schor.
    'Amy ik ga hier met je vader over praten! Ik kan hier niet tegen!'
    'Nee, mam!' Het is stil.
    'Ik doe het Amy. Het is het beste. Hij moet ophouden. Hij heeft je hart gebroken!' Ik slik en sluit mijn ogen. Aan de andere kant klinken stemmen. 'Amy liefje. Ik moet gaan.'
    'o. Doei mam.'
    'Dag lieverd.' De verbinding wordt verbroken en een traan stroomt over mijn wang. Ik sluit mijn ogen en blijf stilletjes zitten. ik had mijn moeder nu nodig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Zullen we anders naar het avondeten gaan...??? want anders duurt een dag wel heel lang..??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ja maar daar moeten we toestemming voor hebbe ofzo]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne