• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    William Jake O'Donnel

    Het moment dat een meisje je hals om vliegt is het moment waarop jongens moeten blij zijn. Dat moment was nu dus, want Amy's vrolijke bui was redelijk aanstekelijk. Ik keek haar onderzoekend aan, "Blijkbaar een goede actie want je bent wel héél blij" grinnikte ik, "Of zijn de smurfen langs gekomen ? Daar word ik ook altijd heel vrolijk van".

    Veronica Madeline Goodman.

    Ik bestudeerde Brandon vanuit mijn ooghoeken. Ik had nu zowat mijn hele verleden aan hem vertelt terwijl ik hem amper ken. Helemaal niet zelfs. Mijn haren waren zo lang dat mijn hoge staart nog een beetje op mijn schouder lag. Ik draaide een gekrulde lok om mijn vinger en draaide mee een kwartslag om. "Ik heb mijn hele verleden aan jou vertelt, hoe zit het met jou ?" vroeg ik dan, serieus, maar toch met een glimlach.

    Amy Michels

    Ik begin hard te lachen. 'Houd het maar op de smurfen. Je hebt die actie uitgevoerd bij mijn dansleraar sukkel,' lach ik. Ik kijk hem grijnzend aan. 'Hopelijk vind hij je geen rare,' lach ik weer. Ik glimlach. 'Wel een mooie actie hoor. Jamie wist niet wat hij moest doen en ik schaamde me dood idioot! Waarom denk je dat ik zo hard om nee schreeuw?' Ik Leun lachend tegen de muur en denk weer even aan Jamie. De hele deal was naar mijn achterhoofd gegleden en was dan ook niet in mijn besef. Ik dacht alleen maar aan Jamie zijn aanraking met zijn lippen tegen de mijne. Ik kijk Will lachend aan. Hoe zou hij reageren?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Jake O'Donnel

    "Cool" lachte ik na haar opmerking over de dansleraar, "Maar ik blijf erbij, je vindt het niet erg, je lacht". Ik begon te grijnsend en ging weg van de muur waar ik tegen geleund stond. Ik ging voor haar staan. "Jamie and Amy sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G !" zong ik plagend. Ik zette een paar stappen achteruit voor het geval ze me wou slaan en bleef vrolijk doorzingen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:29 ]

    Brandon Jason Jefferson
    "Ik heb mijn hele verleden aan jou vertelt, hoe zit het met jou?'' vraagt ze, serieus maar toch glimlachend. Ik draai mijn hoofd even naar haar toe. 'Ik mag niet klagen, laat ik het zo zeggen.' zeg ik glimlachend. Vergeleken met haar mocht ik al helemaal niet klagen. Ik had altijd bij het populairdere groepje bij ons op school gehoord, ook al voelde ik me daar niet echt thuis, ik had niets te klagen daarover.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    Ik lach. 'Ik zei toch al dat het grappig was.' Ik kijk hem grijnzend aan. Dan begint hij te zingen. Ik knijp mijn ogen even tot spleetjes en schud dan mijn hoofd. Hij kan het niet weten. Ik zet weer een lach op mijn gezicht. 'Doe normaal Will!' Ik spring lachend op hem af en hang op zijn rug. 'Hoe kom je daar naar weer bij? En je kan het beter bij dansen houden dan bij zingen,' voeg ik lachend toe en ga met mijn Hand kort door zijn haren. 'Rare aardige Will,' grijns ik. Ik probeer zijn liedje te vergeten en lach. 'Ik ken tenminste iemand die aardig is hier zo,' lach ik weer en ik kijk hem van opzij aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Veronica Madeline Green.

    "Ik mag niet klagen, laat ik het zo zeggen". Ik trok mijn wenkbrauw en en sloeg mijn armen over elkaar, "Is dat alles wat ik krijg ?" vroeg ik. Ik begon te lachen en haalde mijn schouders op, "Ik zal het raden". Ik bekeek hem even goed en onderzoekend, "Populaire groepje op school, was het niet ?".

    William Jake O'Donnel

    Ik begon te lachen, "Echt niet ? Ik was nochtans van plan om te beginnen zinge hoor". Ze sprong op mijn rug waardoor ik even een paar stappen vooruit zette maar ik vond mijn evenwicht alweer terug. "Ik weet dat ik sexy ben, maar je moet me nu ook weer niet bespringen hoor" grijnsde ik waarna ik mijn haar wat probeerde te fatsoeneren door een hair-flip te doen. Dat was de enige manier, lach niet.

    Amy Michels

    Grijnzend kijk ik hem aan. 'Ja, zo sexy. Je haar zit goed hoor,' lach ik. Ik spring van zijn rug en kijk hem keurend aan. 'Nou je haar kan nog wel wat beter eigenlijk,' lach ik en ik kijk er even naar. 'Hoe wilt meneer het?' Ik vraag het hem lachend. Ik ga dreigend voor hem staan. Klaar om zijn haar door de war te gooien. Ik ga met mijn handen richting zijn haren, maar stop dan. 'Omdat je me getroost hebt, spaar ik je. En je haar zit goed.' Ik laat mijn armen weer zakken en kijk hem glunderend aan


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Jake O'Donnel

    Mijn mond zakte een stukje open. "Dat deed je niet" zei ik, duidelijk verbaasd. In een onverwachte snelle beweging tilde ik haar op en gooide haar over mijn schouder. "Jou haar zit niet goed, het is vies, laten we het even proper maken". Tegen de tijd dat ik die zin had uitgesproken stonden we al in de tuin bij een vijvertje. Ik had genoeg spieren, en Amy was mager genoeg dus hield ik haar met 2 handen stevig vast boven het water. "3.2-" grijnsde ik.

    Amy Michels

    Ik klem mijn armen om hem heen en kijk met grote ogen naar het water. 'Will! Please! Nee!' Ik kijk hem smekend aan. 'Alsjeblieft niet!' Ik houd hem stevig vast. 'Gooi me er niet in! Alsjeblieft! Ik doe alles voor je als je me maar niet in het water gooit. Ik wil zelfs je kapper betalen! Alsjeblieft zet me neer of draag me bij het water weg!' Ik kijk weer even naar het water en kruip dichter tegen Will aan omdat me dat toch iets veiliger lijkt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson
    Ze slaat haar armen over elkaar en trekt een wenkbrauw op. 'Is dat alles wat ik krijg?' vroeg ze lachend. 'Ik zal het raden, populaire groepje op school, was het niet?' zegt ze. Ik kijk haar met open mond aan en steek mijn armen onschuldig in de lucht. 'Wow, jij moet waarzegster worden!' zeg ik lachend. 'Maar inderdaad, ik hoorde bij het populaire groepje.' geef ik dan zachtjes toe. Soms schaamde ik me er best voor hoor, want zo'n lieverdjes waren we niet. Niet tegen de leraren en ook zeker niet tegen medeleerlingen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    *wat heb ik gemist..??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [niet zoveel. Will en Amy zijn een beetje aan het klooien en Brandon en Veronica hebben een serieus gesprek]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Oh ok,, nouja ik ga even douchen,, kan ik daarna ergens inspringen ??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.