• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ja vast wel]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Iemand Julie?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Risus schreef:
    [Ik zou vandaag eigenlijk een post schrijven, maar gister middag heb ik te horen gekregen dat mijn oma op sterven lag. En net is mijn moeder gebeld met de mededeling dat ze opgehaald door mijn opa..]


    [Mop, weet dat je me alles kan vertellen, ook volgend jaar!
    Heel veel sterkte! <3!!!]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [anders naar Will en Amy? Degene die Will 'bestuurt' is off gegaan...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [en hoe laat is het ongeveer in de RPG?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mededeling:
    Iedereen, moet zich naar de grote zaal begeven. Daar zal nu gegeten worden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [oke]

    Amy Michels

    Ik kronkel lachend op Will zijn schouder.ik werp een blik op mijn horloge. Het is etenstijd. 'Will laat me los! We moeten eten.' I kronkel weer op zijn schouder en voel hoe ik van zijn schouder afval. Lachend lig ik in het gras. Ik spring op en lach. 'Lekker voor je! Ik ga eten!' ik sprint het gebouw in en kijk even over mijn schouder naar Will. Ik schud mijn hoofd en ga weer verder in looppas. Op mijn gemak loop ik naar de meisjeszaal. Daar doe ik gauw weer een spijkerbroek aan. Daarna vervolg ik mij weg naar de eetzaal.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *OK ik ga nu ook stukje schrijven*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knipper mijn ogen open en hoor door de boxen van de studio dat we gaan eten, ik draai me eerst op mijn zij en gaap eventjes voordat ik langzaam opsta en mijn sleutels weer oppak en loop de studio uit en ga naar de zaal waar het eten is en loop langzaam naar binnen.
    Ik kijk rond en ga uiteindelijk zitten aan een tafel en gooi mijn jasje naast me op het bankje en wacht tot er meer mensen zijn.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 17:58 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Veronica Madeline Green.

    Ik begon te lachen en haalde mijn schouders op, "Ik ben goed" lachte ik. Ik keek naar de grote klok verder weg en zag dat het etenstijd was. "Zullen we, uhm, gaan eten ?" vroeg ik dan een beetje beschaamd. Ik had het nog nooit aan iemand anders gevraagd. Ik stond alvast op en keek hem afwachtend aan met mijn lichtgroene ogen.

    William Jake O'Donnel

    Ik liep haar achterna mijn stopte zodra ze de meisjeszaal inliep. "Oké ik kom naar binnen !" schreeuwde ik waarna ik met mijn ogen toe op de tast naar binnen liep. Ik deed voorzichtig mijn ogen open en zuchtte opgelucht, "Ik dacht al dat je geen kleren aan zou hebben, dat zou kinda awkward geweest zijn" grinnikte ik.

    Brandon Jason Jefferson

    'Ik ben goed.' lacht ze. 'Zullen we, uhm, gaan eten?' vraagt ze en ze klinkt een beetje beschaamd. Ze staat op en kijkt me afwachtend aan. Behendig ga ik ook staan en stiekem glijden mijn donkerbruine ogen even over haar gezicht. 'Kom.' zeg ik en ik trek haar mee naar de eetzaal. Er zijn al wat mensen verzameld en ik neem plaats aan een tafel waar nog niemand zit. Veronica moest zelf maar weten waar ze ging zitten, als ze bij mij wou zitten zou dat fijn zijn, maar misschien had ze al wel andere vrienden waar ze liever bij ging zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    Ik kijk grijnzend naar Will. 'Nou gelukkig dat ik mijn broek al aan had dan,' lach ik. Ik sla mijn arm om zijn middel en trek hem de kamer uit. 'Prive terrein he,' grijnzend kijk ik hem aan. 'Kom we gaan naar de eetzaal.' Ik loop langzaam vooruit en kijk lachend over mijn schouder. 'Heb ik me toch goed uit je greep weten te ontsnappen,' lach ik. 'Zie je ik ben wel sterk. Bedankt dat je me gespaard hebt,' lach ik. Ik wacht geduldig op hem en voel dat ik wel redelijk veel trek heb.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Jake O'Donnel

    "Kleine, onschuldige meisjes spaar ik altijd" zei ik plagend waarna ik mijn tong uitstak en het op een lopen zette. Ik liep behendig de trap af en sprong bij de 10 laatste treden over de reling naar beneden. Ik kwam op beide voeten terecht en leunde tegen de trap, wachtend op Amy. Kleine, onschuldige meisjes ja, maar Amy niet. Ze was helemaal niet onschuldig !

    Amy Michels

    'Ja ik ben heel onschuldig,' lach ik. Op mijn gemak loop ik de trappen af. Geen zin om te struikelen met mijn hakken. Glimlachend loop ik naar Will. 'Fijn dat ik onschuldig ben, maar klein ben ik niet lieve schat.' Grijnzend kijk ik hem aan en loop langs hem heen. Mijn hakken tikken op de grond. Ik heb het Altijd al een heerlijk geluid gevonden. Bovendien leken mijn benen langer en dunner op hakken. Ik draai me om naar Will. 'Kan je een beetje doorlopen. Ik heb honger,' grijns ik. Ik trek mijn hemdje even recht en kijk dan op. 'Trouwens...' Ik glunder. 'Zit je haar wel goed? Met eten moet je er goed uitzien en aangezien je niet eens een meisje als mij goed vast kan houden, moet dat er nog beter uitzien natuurlijk.' ik sla mijn armen over elkaar en kijk hem glunderend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne