• Oke ik weet niet of dit hier hoort maar goed.

    Ik ga met een vriendin naar een concert in de Melkweg, maar wat is de beste manier om daar vanaf Amsterdam centraal te komen?? Wij dachten zelf met de tram, maar weet iemand hoe lang dat dan ongeveer duurt en welke lijn etc??

    ATL?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ben ik nu dom, maar.. Melkweg?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Meteor schreef:
    ATL?

    Yesss haha ;D

    Met de tram duurt het maar hooguit 15 minuten, behalve als het écht druk is. Er zijn meerdere die je kan nemen, lijn 5 zeker weten. Je kan het ook lopen, dan moet je gewoon de trambaan volgen haha. Dan doe je er ongeveer een half uurtje over.


    Your make-up is terrible

    Ik neem als ik me niet vergis altijd tram 1. Er is een halte minder dan een minuut lopen vandaan.
    Maar 9292 kan je vast zekerheid geven. Ik dacht dat er vier trams de goede kant op gingen, 1, 3, 5 en 7, maar ik kan het ook mis hebben. Even geleden. (bloos)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Assassin schreef:
    Met de tram duurt het maar hooguit 15 minuten, behalve als het écht druk is. Er zijn meerdere die je kan nemen, lijn 5 zeker weten. Je kan het ook lopen, dan moet je gewoon de trambaan volgen haha. Dan doe je er ongeveer een half uurtje over.

    Okee, dankjewel haha (:

    Eurydice schreef:
    Ik neem als ik me niet vergis altijd tram 1. Er is een halte minder dan een minuut lopen vandaan.
    Maar 9292 kan je vast zekerheid geven. Ik dacht dat er vier trams de goede kant op gingen, 1, 3, 5 en 7, maar ik kan het ook mis hebben. Even geleden. (bloos)

    Okee, dan kijk ik daar zo ook wel even (: Dankjewel!

    Ik dacht van Amsterdam naar de ruimte dus ik klikte hier al op met een wtf-face :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ga ook, al kom ik van België.
    Ik denk dat ik het gewoon te voet ga doen, want ik hou niet echt van de tram en zeker niet als ik die alleen moet nemen.

    Invaesion schreef:
    Ik ga ook, al kom ik van België.
    Ik denk dat ik het gewoon te voet ga doen, want ik hou niet echt van de tram en zeker niet als ik die alleen moet nemen.
    Ik zou mee gaan, maar dat gaat jammer genoeg niet. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Belarus schreef:
    Ben ik nu dom, maar.. Melkweg?

    De Melkweg is een concertzaal in Amsterdam

    Met een ruimteschip (cat)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 21:05 ]


    Olive