• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    *Ohh yessh je bent er weer c:,, je hebt trouwens niet veel gemist ik moet nog met Jamie reageren maar kunnen we daarop verder want ik heb echt zin om te scrijven :3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [huh? Waarop verser? En je zou toch moeten schrijven?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Ja nevermind ik ga weer een stukje schrijven,,*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [oke haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Ik zie je nog wel" zeg ik en loop het gebouw uit en snuif even wat frisse lucht op voordat ik me bedenk dat ik eigelijk nog in de dansstudio wil zijn en maak een rechtsom keert naar de zaal en doe hem open en gooi mijn sleutels in en hoekje en laat mezelf op de grond zakken die nog best wel zacht was en gebruik mijn jasje als kussen en sluit mijn ogen, ik had dus echt geen zin om naar het leraren huis ding te lopen te vermoeiend. Amy vloog nog even door mijn hoofd maar ik probeerde het te negeren.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik bijt op mijn lip en dwing Jamie uit mijn gedachtes. Ik pak mijn mobiel en stop de oortjes in mijn oren. Ik was klaarwakker, maar had gewoon geen zin om iets te doen. Ik slaak een zucht en ga rechtop zitten. Wat zou ik is gaan doen? Ik zing zachtjes mee met de muziek en denk na. I sluit weet eventjes mijn ogen en begin dan in mijn tas te graven. Ik bleef eve zitten en kijk om me heen. Toen besefte ik me dat ik even niet wilde doen dus laat ik me op bed vallen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ga slapen:) we zouden elkaar toch niet tegen komen. Toch?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Is goed c: slaap lekker en nee ik dacht het niet,*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    'Nou ik ben blij dat je het zelf al zei,' zegt Cam, en ik geef hem een stomp, wel zacht, in zijn buik. 'Niet lief Cam, niet lief.' hij trekt me mee achterover en nu liggen we op mijn bed. Mijn voet doet nog steeds verrekte pijn, en dat haat ik. 'Ik zou alles voor jou doen,' fluistert Cam met zijn ogen dicht. Ik kijk naar hem en neem elk deel van hem in me op, voor de miljoenste keer wellicht. Ik zucht even gelukkig en leg mijn hand tegen zijn borstkas waar ik die laat liggen en terug denk aan al de leuke herinneringen. Ik kan echt niet kiezen welke de leukste is. Het kan namelijk altijd nog zo zijn dat dat verandert. 'Je weet dat ik ook alles voor jou zou doen.' en ik kijk naar Cam, die met zijn ogen dicht ligt. 'Weet je, waar ik aan moest denken toen ik me voorstelde aan Amy?' vraag ik lachend. 'Ik bedacht me dat wanneer we zouden trouwen, als dat überhaupt gebeurd, we toch al dezelfde achternaam hebben.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Ik schrijf zo even een stukje ben net wakker :Y)
    Ik ga even snel wat eten *


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach even als ze me een kleine stomp geeft maar zeg er maar niks van, en dan liggen we daar gewoon rustig 'Je weet dat ik ook alles voor jou zou doen.' zegt ze en ik glimlach nog een keer 'Weet je, waar ik aan moest denken toen ik me voorstelde aan Amy?' ik schud mijn hoofd en wacht op de rest 'Ik bedacht me dat wanneer we zouden trouwen, als dat überhaupt gebeurd, we toch al dezelfde achternaam hebben.' ik begin te lachen en dacht even na "Dat is inderdaad waar" ik grinnik nog even "Maar ik wist niet dat je erover na dacht om te trouwen" zeg ik grijnzend "Maar in ieder geval hebben we het ons wel makkelijk gemaakt"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Is er iemand voor William ? Ik zat vast met Veronica omdat mijn tegenspeelster al 3 dagen niet heeft geantwoord]

    *ja ik heb alleen Jamie want mijn andere zit nu ook te wachten..*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [amy kan wel:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hoe laat is het, waar is iedereen en wat is de laatste reactie van Veronica op Brandon?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.