• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Any Michels

    'Weet niet. Ik was met 2 Andere, maar waar ze nu zijn?' ik haal mijn schouders op en kijkom Me heen. Ali e en Cameron waren nergens te bekennen. Ik bijt even op mijn lip en spurt dan de mensen weer af. Ik zIe de 2 nergens. 'Volgens mij ben ik weer alleen.' Ik kijk Jamie aan en glimlach. 'Wat ga jij nu doen?' Ik kijk hem vragend en aarzelend aan. Ik liet mijn blik nog een keer rond gaan maar gaf het toen op. Ze waren hier niet...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Ik ga denk ik maar naar huis toe of nouja waar de andere leraren slapen" zeg ik en wijs naar de deur "Ik denk dat ik nog even wat ga slapen tot het avondeten ik ben echt uitegeput" ik glimlach even en leun even tegen de trap af en pak even snel mijn telefoon en kijk even of ik nog berichten had maar ik laat hem met een zuchtje weer in mijn broekzak glijden en kijk nog eventjes snel naar Amy.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik knik en glimlach. 'Dan zie ik je vanavond wel weer met eten, denk ik.' Ik recht mijn rug en kijk nog een keer naar al die mensen. Geen Will, Alice of Cameron te zien, dus was ik weer alleen... Ik slaak een diepe Zucht en kijk Jamie even aan. Ik ga even met mijn hand door mijn haar en zet dan een stap vooruit. 'Doei.' Ik kijk de gang in en loop dan langzaam richting de meisjeszaal. Ik laat me op het bed vallen en glimlach. Ik voel de lippen van Jamie nog steeds op de mijne branden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    MoccaSins schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    'Ik had een gave move gezien,' begint ze zuchtend. 'En ik probeerde die uit, na de tweede keer, die goed ging, werd ok een beetje overmoedig.' en ik zucht ook weer en schud mijn hoofd in afkeuring en haal snel een hand door mijn haar.
    'Dankje voor komen.' zegt ze zachtjes en ik kijk haar even glimlachend aan "Always" zeg ik zelf en zie hoe er tranen opwellen in haar ogen die ze wegknipkerd en laat de zak ijs op haar voeten liggen en veeg de overige tranen met mijn duimen weg 'Ik ga morgen wel dansen,' zegt ze koppig en ik grinnik even "Nou met die voet laat ik jou dus echt niet dansen hoor No Way" zeg ik.


    Alice 'Ally' Parker
    Ik weet hoe Cam er over denkt, dat het dom van me is, en dat ik als het aan hem ligt een hele week nog niet dans. 'Je kunt me niet tegenhouden, aangezien je zelf ook naar les moet.' zeg ik triomfantelijk glimlachend. Het doet nog steeds erg pijn maar ik laat me niet tegenhouden. Dan komt de zuster weer binnen, met zo'n rot glimlach die je het liefst van haar gezich eraf wilt slaan. 'Ik denk dat het het beste is als je er niet teveel op steunt, en een verband er omheen.' ze haalt de zak met ijs weg en schuift Cam aan de kant. Ze legt een verband aan en loopt dan even het andere kamertje in en ze komt terug met krukken. 'No way,' zeg ik zacht, mijn hoofd schuddend. Ze heeft me niet gehoord en zeg tegen Cam, 'Zorg jij voor haar?' en dan loopt ze gelijk weer weg en komt ze niet meer terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    'Je kunt me niet tegenhouden, aangezien je zelf ook naar les moet.' ik grinnik als ze dat zegt "Denk je nou echt dat lessen mij gaan tegenhouden om bij je te zijn" ik grijns nog even voordat de zuster alweer binnenkomt. 'Ik denk dat het het beste is als je er niet teveel op steunt, en een verband er omheen.' zegt ze en duwt me weg dus leun ik maar een beetje kijkend naar hoe de zuster er een verband om heen legt voordat ze weer wegloopt en met krukken terug komt, ik grinnik even en probeer mijn lach in te houden want ik wist hoeveel haat Alice had voor die dingen. 'Zorg jij voor haar?' zegt de zuster tegen me en ik knik "Ja mevrouw" zeg ik beleefd en loop weer naar Alice toe "Nu zit je wel opgescheept met me" grinnik ik even en kijk haar even aan "Nou kom op laten we je naar een bed brengen of bank of iets waar je kan rusten"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik grom even naar Cam, 'Je weet dat ik krukken haat.' ik heb er al eerder mee moeten lopen. Ik pak de krukken en plaats mijn armen er in zodat ik er op kan steunen en laat me dan van de tafel af glijden. Heel even laat ik een pijnlijk kreuntje als ik per ongeluk op mijn voet terecht kom. Dan ga ik beter staan. En ik kijk even naar Cam. 'Ik vermoord je nog op een dag,' zeg ik lachend. 'Je gaat namelijk niet lessen missen door mij.' en ik loop een stuk op die rot krukken. Het gaat me gelukkig goed af tot ik bij de deur kom. Ik probeer hem met mijn elleboog open te doen waardoor er een kruk valt. En hierdoor val ik zelf ook bijna.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    'Je weet dat ik krukken haat.' zegt ze en ik grijns "Hoe kan ik het ooit vergeten" ze pakt de krukken en laat zich van de tafel afglijden en ik hoor een pijnlijke kreet uit haar mond toen ze op haar voet terecht kwam en ik bijt even op mijn lip en kijk haar even na 'Ik vermoord je nog op een dag,' zegt ze lachend 'Je gaat namelijk niet lessen missen door mij.' ze loopt naar de deur en verliest controle over een kruk en valt bijna achterover dus vang ik haar nog snel op voordat ze echt valt en pak haar kruk weer op en geef hem aan haar en doe de deur open "Nou dat ging goed" grinnik ik "Maar tot jij weer normaal kan lopen ben ik hier om je te helpen, het moest zelfs van de zuster persoon" zeg ik lachend en hou de deur voor haar open "Na jou Ally"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam vangt me nog net op tijd op en geeft me dan weer mijn kruk aan. 'Nou dat ging goed,' grinnikt Cam, 'Maar tot jij weer normaal kan lopen ben ik hier om je te helpen, het moest zelfs van de zuster persoon,' zegt hij lachend. En hij houdt de deur voor me open. 'Na jou Ally.' en ik loop, kruk, langs hem heen. 'Dankje,' mompel ik. 'En ik denk dat de zuster bedoelde dat je me alleen naar me kamer moest brengen.' en ik kruk verder richting de meisjes zaal. Dan stop ik even en kijk naar Cam. 'Morgen kan ik heus wel weer lopen.' en weer val ik bijna om, maar dit keer red ik mezelf door de krukken. 'Zijn ze toch nog ergens goed voor,' mompel ik. En we komen aan bij de deur van de meisjeszaal. En ik probeer hem te open wat net niet lukt. Dus ik probeer het nog een keer en het lukt wel. 'Zie je.' grijns ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    'En ik denk dat de zuster bedoelde dat je me alleen naar me kamer moest brengen.' zegt Ally eigewijs en ik zuchtte "I don't care" zeg ik terug en ik loop en Ally krukt op weg naar de meisjes zaal. Ze blijft even staan en kijkt me even aan 'Morgen kan ik heus wel weer lopen.' zegt ze en valt weer bijna maar ze red zich zelf met de krukken en ik zucht weer "Ally wees nou niet zo eigewijs en laat me je helpen" zeg ik als ik zie dat ze moeite heeft om de deur open te krijgen maar het lukt uiteindelijk wel en ik haal een hand door mijn haar en loop alvast naar binnen en wacht op Alice.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam loopt als eerst naar binnen en ik volg hem gelijk. Het kruk lopen gaat al beter, even inkomen. 'Sorry Cam,' zeg ik tegen hem. Ik weet dat ik eigenwijs ben, en ik moet dat niet doen tegen Cam. 'Kom mee,' zeg ik met een glimlach. Ik kruk naar mijn bes en kreun dan. 'Waarom wilde ik nou weer jet bovenste bed?' en ik kijk hulpeloos naar een oplossing, alle bedden onder waren bezet, en niemand wilde ook ruilen. Dat zie je aan ze. 'Fuck zooi.' mompel ik. Ik laat mezelf gewoon op de grond zakken en leun tegen het onderste bed. Ik ga met mijn hand door mijn haren en zucht. Ik wil gewoon even niets doen, maar dat schijnt niet echt te werken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ze verontschuldigt zich even en ik glimlach "Het is al goed" zeg ik dan maar tot ik me realiseer dat Alice het bovenste bed heeft en ik zucht even als ik zie dat ze zich zelf op de grond laat vallen en tegen het onderste bed leunt.
    Ik grinnik even en trek haar overeind en til haar even op voordat ik haar zachtjes op het bovenste bed neerzet "Up you go" zeg ik met een kleine glimlach en ben opeens blij dat ik lang ben en glimlach even "Ik laat je niet op de grond zitten" grinnik ik en pak de krukken even op en zet ze tegen het bed aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik glimlach naar hem, als hij grinnikt. Dan trekt hij me overeind en hij tilt me even op. Dan zet hij me zachtjes neer op mijn bed. 'Up you go,' glimlacht hij. Weer een voordeel aan Cam, hij is lekker lang. Heel handig. 'Ik laat je niet op de grond zitten grinnik ik, en hij pakt mijn krukken op en zet die tegen het bed aan. Dan bedenk ik me dat ik niet zou weten wat ik zonder Cam zou moeten. Ik glimlach naar hem en zeg dan: 'Kom eens hier,' en ik schuif opzij en klop naast me op mijn bed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach even voordat ik behendig op het bed spring en Alice even aan kijk "Wat is er" vraag ik haar en haal een hand door mijn haar en kijk haar even vragend aan.

    *wow sorry voor het korte stukje ;c*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik sla mijn armen om hem heen en zeg: 'Ik ben blij dat je mijn beste vriend bent.' en ik glimlach naar hem. 'En mijn vriendje.' en ik druk mijn lippen kort op die van hem. 'Maar ik blijf erbij dat je morgen gewoon naar les moet.' en ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder. En ik zucht even: 'Waarom overkomen dit soort dingen mij altijd?' en voordat Cam antwoord kan geven zeg ik: 'Niet zeggen dat ik te eigenwijs, overmoedig of dom ben.' en ik kijk naar Cam. 'Want dat weet ik zelf ook wel allemaal. En dat hoef ik niet nog een keer te horen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xheart schreef:
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    'Dus eigenlijk dans je voor je moeder' zegt hij nadat hij is gaan aanleunen tegen de paal aan de achterkant van het stapelbed. 'Nou, niet helemaal. Ook voor mezelf, maar ook wel voor mijn moeder. Dansen is echt alles voor me' zeg ik blij. Ik voel dat ik wat los begin te worden en ik ontspan een beetje. Hij was eigenlijk samen met Brandon een van de eerste jongens die aardig tegen mij deed. Ik glimlachte even bij de gedachte en keek toen naar mijn handen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †