• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    *Mijn topics*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    *Mijn topics*


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijnn topics]

    [Dus ik naar Julie ha ? Okéé. Waar ?]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 0:58 ]

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    [Dus ik naar Julie ha ? Okéé. Waar ?]


    [Ze is aan het dansen buiten]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Doe Skyler maar dan kan @H4RRY5TYLE5 Julie.]


    [Is goed, evtueel kan ze dan ook een personage naar Jayson en Skyler sturen :)]

    [Waar is Skyler?]

    Jamie Alexander Cooper
    Ze staat op en gooit wat water in haar gezicht en loopt dan weer naar me toe 'Ik ben weer wakker. Dus wat wilde je doen?' zegt ze met een speelse blik in haar ogen en zet de muziek weer aan. Ze loopt dan weer naar me toe en trekt me overeind terwijl ze haar hand op mijn schouder legt en mijn hand vastpakt, ik kijk haar even lachend aan en leg mijn hand op haar onderrug en doe vrolijk mee met haar wals en glimlach. "Ik wist niet dat jij de wals danste" zeg ik lachend en laat haar een kleine draai maken onder mijn arm door en dan weer terug in normale positie en trek haar glimlachend wat dichter tegen me aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik. 'Er is wel meer dat je niet van me weet,' glimlach ik. Ik dans door en voel hoe hij me dichter tegen zich aan heeft en ik vind het alles behalve een probleem. Een glimlach siert mijn gezicht. Ik ben in een klap weer helemaal klaarwakker. 'Ik ken de wals ook niet heel goed. Alleen de basis.' Ik draai weer een rondje onder zijn arm. 'Mijn vader was Uitgenodigd op een sjiek feest. En als danser gaat iedereen er vanuit dat je dat dan ook wel even kan. Dus heb ik 3 lessen wals gehad,' glimlach ik. Ik kijk Jamie aan in zijn groene ogen. Zijn gezicht is dicht bij de mijne. Ik wend mijn blik af en kijk naar onze passen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    [Waar is Skyler?]


    Eigenlijk is ze nergens ik stuur haar wel naar jou]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Naar de jongens kamer?xD]

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope

    Ik loop al boek lezend een ruimte binnen. Als ik opkijk merk ik dat ik niet in een meisjes kleedkamer ben of in een studio. Ik kijk om me heen en zie dat er een jongen staat. 'Sorry verkeerde kamer' zeg ik rood aangelopen. Ik zat te veel in de boeken. Ik had wel vaker dat ik een verkeerde kamer inliep en dan gingen mensen mij uitschelden. Ik rechtte mijn rug op wat er kon komen. Ik zuchtte diep en liet mijn boek zakken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even "Nou jou vader klinkt als een belangrijke en rijke man" zeg ik als conclusie en grijns weer even terwijl we vrolijk door de ruimte heen dansen en ik schuif mijn hand wat meer naar haar heup toe en glimlach af en toe naar haar.
    Ze kijk me even aan en wend dan haar blik weer af en ik grinnik even "Durf je me niet meer aan te kijken na wat er gebeurt is" vraag ik met een kleine glimlach en probeer haar blik te vinden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    William Jake O'Donnel

    Ik was klaarwakker en klaar om het gebouw te gaan verkennen. Dat verkennen gaf ik op zodra ik de tuin had gevonden. Ik liep een stukje door de tuin, dat niet echt uit gras bestond, en zag een meisje dansen. Haar donkerblonde lokken waren samengebonden. Ik herkende de stijl als Hip-Hop aangezien ik dat een jaar had gedaan, en floot eventjes als ze gedaan had. Niet zo'n fluit van: Oehw sexy ! Maar meer zo'n fluit dat je fluit bij een concert. Als je het niet begrijpt dan heb je pech, want ik weet het niet beter uit te leggen.

    Amy Michels

    Ik kijk hem grijnzend aan. 'O jawel hoor,' grinnik ik. 'Ja, mijn vader is een rijke man en voor mij belangerijk. Maar zijn werk kan mij niet schelen.' Ik draai weer een rondje. 'Hij was door zijn werk niet vaak thuis. Ik was altijd met mijn moeder en als hij dan thuis was ging het altijd over dansen.' Ik glimlach en kijk Jamie aan. 'Het is fijn dat hij me steunt, maar soms lijkt het zijn leven en niet de mijne.' Ik kijk Jamie weer aan en zwijg even. 'Maar dat is minder erg dan een ouder die je niet steunt, toch?' Ik tover weer een glimlach op mijn gezicht en dans verder.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne