• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Veronica Madeline Goodman.

    Hij bestudeerde even mijn gezicht waarna hij me meetrok naar de eetzaal. Hij ging ergens zitten en vlug nam ik ook plaats aan de tafel. "Hopelijk is het eten een beetje goed, ik ben nogal kieskeurig" lachte ik zachtjes, maar toch een beetje beschaamd. Ik zuchtte zachtjes en stroopte mijn mouwen omhoog. Hopelijk keek niemand er teveel naar want dan liep ik gegarandeerd weg.

    William Jake O'Donnel

    Ik maakte een beledigd geluidje en liep naar haar toe. Ik was nog zeker een kop groter dan haar dankzij mijn lengte. "Let op je woorden, Kleintje". Ik grijnsde even en gaf haar een por waarna ik begon te lopen. Ik deed even mijn haar goed dankzij de flip en liep toen op een rustig tempo door. Mijn witte All-Stars waren geluidloos in vergelijking met haar hakken. Het zou raar zijn moest ik hakken dragen. Want ik was een jongen. Ach, whatever, ik had honger ! "Loop een beetje door Amy" bootste ik haar stem na.

    [even eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson
    Ze nam plaats naast me en lachte toen zachtjes. 'Hopelijk is het eten een beetje goed, ik ben nogal kieskeurig.' zei ze en ze stroopte voorzichtig haar mouwen omhoog. Geruststellend legde ik mijn hand op haar arm. 'Maak je niet druk, niemand ziet het van zo'n afstand.' zeg ik glimlachend en ik kijk even om me heen. 'Zouden ze eten komen brengen net als in een restaurant?' zeg ik dan vrolijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk even rond en er zijn nog niet zo veel mensen, ik zucht even en zet mijn elleboog op tafel en laat mijn hoofd op mijn hand leunen en pak mijn telefoon even.
    Ik zucht even en stop een van de oortjes in mijn oor en kijk nog een keer rond maar ik zie Amy ook niet ergens. Ik haal een hand door mijn haar en vraag me af of ik mijn eten zelf moet gaan halen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:06 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Lachen ren ik naar hem toe en spring op zijn rug. 'Nou hup naar de eetzaal dan maar. Nu schiet ik tenminste op, nu jij nog,' grijns ik. Lachend kijk ik om me heen. We zijn er bijna. 'Hup Will. Lopen,' grijns ik. Ik kijk triomfantelijk voor me uit. 'Vind je niet erg toch?' Ik lach en sla mijn armen om zijn nek, zodat ik houvast heb. Ik grinnik. 'Kan het niet iets sneller. We staan stil...' Lachend kijk ik hem aan. Ik zit eigenlijk wel. Ik ben blij. Blij dat ik er een goede vriend bij heb. Ik weet zeker dat ik het hier leuk krijg!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zucht eventjes en knak mijn nek wervels en sta op van mijn plek en pak mijn jasje aangezien er nog niet ze veel mensen zijn besluit ik om een sigaretje te gaan roken en ik trek mijn leren jasje aan en pak het pakje alvast uit mijn zak en haal er alvast eentje uit en stop hem tussen mijn lippen en trek de deur weer open en zie wat verder op Amy op de rug van Will en ik weet dat ik niet jaloers moet zijn maar toch gaat er een steek door me heen en loop ik stug verder en steek hem halve wegen al aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Topic 5.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik spring weer van Will zijn rug af. 'Dan loop ik zelf. Ik zie je wel bij de eetzaal slome,' grijns ik. Op mijn gemak loop ik naar de eetzaal en kijk daar om me heen. Ik zag niet echt mensen die ik kende. Jamie was er ook nog niet. Ik slaak een zucht en kijk om. Kan Will nou niet opschieten? Slome. Ik grinnik en kijk naar het eten. Ik neem aan dat ik dat zelf moet pakken. Ik slaak een zucht. Dan maar wachten op Will. Ik Leun tegen een muurtje aan en wacht op hem. Waar bleef hij?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik neem een paar trekjes van mijn sigaret en gooi de peuk weg en trap er nog even op voordat ik weer naar binnen loop en mijn leren jasje in de studio gooi die zou ik later wel weer ophalen en loop weer de eetzaal in en ik zie Amy.
    Ik loop naar haar toe en leun tegen het muurtje aan wat zij ook doet en kijk haar even aan "Weetje die deal die we hadden gemaakt misschien moeten we die maar gewoon vergeten" zeg ik en knipoog even naar haar voordat ik in de rij ga staan om eten te pakken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk even verbaasd naar Jamie en sluit dan achter hem aan in de rij. Iedereen is druk in gesprek. Ik kijk naar de rug van Jamie. 'Je krijgt dan echt problemen. Weet je nog?' Zeg ik tegen Jamie, zodat alleen hij het hoort. Ik zie Will nog nergens. Dus we kunnen dit gesprek gewoon verder houden. Ik vond het geen slecht idee om de deal te laten vallen, maar wat dan? Natuurlijk, ik denk de hele tijd aan Jamie, maar ik kan me er niet bij neerleggen dat ik op hem val. Want daar begint het wel op te lijken en dat mag gewoon niet!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Veronica Madeline Green.

    Ik glimlachte mijn ontblote glimlach, "Dankje" mompelde ik zachtjes. Ik keek even rond en zuchtte. Ik had best honger, maar ze mochten wel eens betere instructies geven. Ik was zo aan het nadenken dat ik niet eens doorhad dat Brandons hand nog altijd op mijn arm lag. Zachtjes kleurden mijn wangen roze en keek ik naar de tafel.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Techische gezien krijg ik er alleen problemen mee als iemand er achter komt, zolang dat niet gebeurd zijn we veilig" Zeg ik terug en glimlach even naar haar als ik mijn hoofd draai.
    "Maar hoe zo heb je er opeens een probleem mee" grinnik ik even "want daarnet hadden we er allebij nog geen probleem mee" ik glimlach even en pak mijn eten aan. en draai me even naar haar om.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:59 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Brandon Jason Jefferson
    'Dankje.' mompelde ze zachtjes en ze glimlachte. Ik kijk eventjes haar kant op, mijn hand nog steeds op haar arm en haar wangen kleurde steeds iets roder terwijl ze haar blik op de tafel richtte. Ik haalde mijn hand weg en lachte zachtjes. 'Je bent nog steeds schattig als je bloost.' zei ik en ik stond op en ging naar de rij die ondertussen gevormd was. De rij voor het waarschijnlijk vieze eten waar ik niet echt vol van zou gaan zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    Ik pak ook mijn eten aan. 'Ik heb er geen problemen mee, maar ik wil het niet op mijn geweten hebben dat je weg moet. Ik had Will uitgelegd dat je mijn leraar was en hij begon een liedje te zingen Over dat wij gezoend hadden. Ik schrok me dood.' Ik kijk naar het eten. Ziet er op zich wel lekker uit. 'Dus we moeten oppassen,' zeg ik weer. Ik glimlach en kijk om me heen. Ik zag nog steeds Niemand. Alice en Cameron niet, maar Will was er ook nog steeds niet. Ik kijk Jamie aan. Automatisch begin ik te glimlachen. Hij wilt dat de deal niet door gaat en dat doet me goed!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne