• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alice 'Ally' Parker
    Ik moet even lachen als ik Cam zijn lippen in mijn nek voel. 'Ik weet zeker dat het geweldig gaat worden hier.' zegt hij grijnzend en hij speelt met een plukje van mijn haar. 'Mijn moeder vroeg of we binnenkort langskomen is dat oke?' vraagt hij aan mij. Ik glimlach naar hem en zeg: 'Natuurlijk is dat goed, lijkt me gezellig.' ik had zijn ouders al een tijd weer niet gezien, sinds Cam op zich zelf woonde. Toen was het een stuk minder geworden. Amy bijt op haar lip en ze lijkt in gedachten verzonken. Jayson praat met Skyler. Ik kijk naar Cam en druk nog een kus op zijn lippen. 'Volgens mij vinden ze het leuk dat ik je vriendinnetje ben en niet een of ander onbekend meisje.' en ik lach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze knipperde even met haar ogen en ik zag hoe ze diep adem haalde. 'Best wel.' zegt ze zachtjes en staart voor zich uit. 'Maar ik kan geen korte mouwen aandoen, niet zonder dat ik me schaam' mompelt ze dan. Ik kijk haar even verbaasd, maar tegelijkertijd ook medelevend aan. 'Waarom niet?' vraag ik en meteen verbeter ik mezelf, 'Als je het niet wil vertellen moet je het niet doen he..' zeg ik er dan zachtjes achter aan. Waarom zou ze zich schamen voor haar armen..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    "Waarom niet ?" vroeg hij, "Als je het niet wil vertellen moet je het niet doen hé..." zei hij er zachtjes achter. Ik keek even opzij en zag dat zijn blik verbaasd, maar ook medelevend stond. Ik keek terug naar mijn handen. Kon ik het al zeggen ? Nee. Zou ik iets zeggen ? Ja. "Ik heb, zeg maar, fouten gemaakt vroeger" zei ik toen. Het klonk echt vaag, maar misschien zei ik het later wel. De littekens waren echt goed zichtbaar. Misschien moest ik het gewoon tonen. "Kijk zelf maar" zei ik toen ik nog eens diep ademgehaald had. Ik deed voorzichtig de mouw omhoog en keek er zelf eventjes naar.

    Jayson
    Ze vertelde dat haar moeder vroeger aan Jazz deed en ineens rolde een traan over haar wang. Ik keek even bezorgt naar haar en haalde mijn han door mijn haar. 'Wat is er?'vraag ik voorzichtig. Ik weet niet of ze erover wilt praten maar dat zou ze dan vanzelf wel zeggen toch? 'Als je het niet wilt vertellen snap ik het ook hoor'voeg ik eraan toe.

    Cameron Nikolai Parker
    'Natuurlijk is dat goed, lijkt me gezellig.' zegt Alice en ik grinnik even "Mooi zo" zei ik snel, ik had mijn ouders al weer een tijdje niet meer gezien.
    'Volgens mij vinden ze het leuk dat ik je vriendinnetje ben en niet een of ander onbekend meisje.' zegt ze en lacht eventjes naar me ik lach even terug "Ja volgens mij ook ze vinden je echt helemaal het einde" grinnik ik even en bijt op de binnekant van mijn wang.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik schiet mijn peuk weg en loop het schoolgebouw weer binnen en loop door naar de kantine en koop een broodje en flesje cola ik had geen zin om moeite te gaan doen, ik reken af en loop er mee naar buiten en ga bij het water zitten en kijk naar het rustige water en begin te eten en neem meteen een slokje cola en zucht zachtjes.


    *Ik ga even naar de winkel, ik moet eten kopen c:*

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:49 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *ben er weer :) maar er is du niks gebeurt c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    'Wat is er?' vraagt hij voorzichtig. Ik veegde mijn traan weg. 'Als je het niet wil vertellen snap ik het ook hoor' voegt hij er aan toe. Ik zucht zachtjes en de volgende traan glijdt over kaak. 'Mijn moeder... Mijn ouders zijn overleden toen ik vijf was' zeg ik zacht en ik zet mijn armen naast me neer. Ik snap ze een beetje aan en laat mijn hoofd hangen, waardoor mijn haren voor mijn gezicht vallen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alice 'Ally' Parker
    Ik zie hoe hij op de binnenkant van zijn lip bijt. Ik vind het schattig en geef hem een zoen op de wang waarop hij bijt. 'Daar ben ik blij om.' zeg ik glimlachend. Dan sta ik op en zeg tegen Amy: 'Zullen wij eens naar de slaapzaal gaan? Je spullen over gooien? Tenzij je natuurlijk niet onder mij wilt slapen.' en ik lach even. Ik kijk even achterom naar Cam. Hem zie ik later wel, we hoeven ook niet alles samen te doen. Tenminste, zo denk ik erover. Ik heb geen idee hoe hij er over denkt. Maar ja, we moeten ook wel dingen apart doen, anders zitten we de hele tijd maar op elkaars lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jayson
    Ik slik en weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik aai wat geruststellend over haar rug. 'Sorry van je ouders'zeg ik zacht. Pff,dat leek me echt erg je ouders op zo een jongen leeftijd verliesen,waarschijnlijk herinderde ze zich bijna niks meer van haar ouders. Ik kijk even naar haar terwijl ik nog steeds wat over haar rug aai.

    Amy Michels

    'Ja is goed,' glimlach ik naar Alice. Ik hoorde vaag wat ze zei. Ik zucht. Jamie moet mijn hoofd uit en wel nu. Ik spring op en jij Alice aan. 'Kom je dan?' Ik kijk haar even vragend aan. 'Ga jij ook mee Cameron of niet?' ik kijk hem vragend aan en kijk weer even naar mijn armband. Ik slaak een diepe zucht en loop de kamer uit. Ik bijt op mijn lip. Ik moest mijn moeder bellen. Ik had behoefte aan haar stem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik loop achter Amy aan, het zag eruit alsof er wat mis was. 'Cam, ik zie je later, volgens mij heeft ze behoefte aan een meisjes gesprek.' ik blaas nog een handkus naar hem en loop achter Amy aan. 'Kom mee, naar de zaal.' glimlach ik. We lopen de zaal in en ik loop naar mijn bed, 'Hier is mijn bed,' glimlach ik. 'Waar zijn jou w spullen?' vraag ik aan haar. Ik kijk naar haar, ze had de hele tijd glimlachend over Jamie gepraat zoals Cam over mij praat of ik over Cam. En dat betekent wel wat. Maar ik besluit er nog maar even mee te wachten. 'En gaat het wel goed met je?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Skyler Medeleine Hope.

    'Sorry van je ouders' zegt hij zacht terwijl hij over mijn rug aait. Ik glimlach en veeg mijn tranen weg. Hij was de enige die echt aardig tegen mij was, de enige die naar mij luisterde. 'Dankje' zei ik schor en ik schraapte even mijn keel. Ik keek hem met waterige ogen aan en glimlachte naar hem. Ik veegde een traan weg en zag dat mijn mascara iet wat was uitgelopen. Ik veegde de mascara onder mijn ogen weg en glimlachte waterig.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik kijk op en wijs naar mijn bed. 'Daar liggen mijn spullen. En ja hoor het gaat prima. Ik mis mijn moeder gewoon een beetje,' glimlach ik. Ik loop naar mijn bed en gooi mij tas op mijn nieuwe bed. 'En gewoon een beetje gedoe met mijn oude vrienden,' mompel ik. Ik had mijn hart al gelucht bij Jamie en dat was genoeg. 'En hoe gaat het met jouw?' Ik kijk haar aan en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik knik naar Alice "Ja ik zie je straks wel weer" zeg ik met een glimlach en zie hoe ze nog een handkusje naar me toe blaast en ik grinnik even voordat ik naar mijn eigen bed loop en mezelf erop laat ploffen en mijn ogen een beetje sluit,
    Ik was zo moe en rommel met mijn ogen gesloten in mijn tas en pak mijn ipod eruit en ik kijk nog even snel naar Jayson en Skyler die met elkaar in gesprek zijn dus doe ik mijn oortjes in en zie wel of iemand me nog nodig heeft.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 20:14 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [wat is de tijd? Misschien moeten ze zo al gaan avond eten met zijn alle ofzo?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne