• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    William Jake O'Donnel

    "Eeuuh ... Ja, jij ?" vroeg ze verlegen. Ze haalde haar staart los en liet haar haren over 1 schouder vallen nadat ze haar hand erdoor had gehaald. Aangezien ze vloekte toen het elastiekje knapte had ik het gevoel dat ze opnieuwe een staart wou maken, "Ik doe Streetdance, maar ik heb een jaar Hip-Hop gedaan in het verleden" zei ik toen, als antwoord.

    Jayson
    'Oke, leuk' zeg ik en glimlach even naar haar. Ze komt naast me zit en ik kijk haar even aan. 'Ik doe jazz'zeg ik tegen haar. Daarna kijk ik even naar de andere die druk met elkaar in gesprek zijn. Ik richt me weer op Skyler en kijk even naar het boek wat ze naast zich neer heeft gelegt. Ik ken het boek niet,maar dat komt waarschijnlijk omdat ik ook niet echt boeken lees.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze glimlachte waardoor haar witte tanden tevoorschijn kwamen maar ook begon ze weer te blozen. Dat was iets aan meisjes dat ik echt schattig vond, als ze snel bloosde als je ze een complimentje gaf. 'Dankje.' zei ze zachtjes. Ik lachtte even. 'Geen probleem.' zei ik zachtjes terug. 'Ben je hier eigenlijk al lang?' vroeg ik toen. Ik had al best wat rondjes door het gebouw heen gelopen maar haar had ik nog niet gezien dus ik veronderstelde dat ze er nog niet zo lang was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik knik instemmend, 'Ik heb mijn lerares nog niet eens ontmoet. Ze kwam niet opdagen, en toen ben ik maar weggegaan.' glimlach ik. Cam had mij op zijn schoot getrokken en ik sla een arm om zijn nek. 'Ach, vandaag is het toch nog introductiedag. Dus morgen gaan mijn lessen van start denk ik.' en ik kijk glimlachend naar Cam even. 'En jou heb ik uit je les gehaald.' zeg ik lachend. Als ik dat niet had gedaan hadden Cam en ik nu niets. En ik glimlach bij die gedachten. 'Zijn de lessen bij jullie moeilijk of zwaar?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Veronica Madelina Goodman.

    Hij lachtte eventjes, "Geen probleem" zei hij zachtjes terug, "Ben je hier eigenlijk al lang ?" vroeg hij daarna. Ik keek op, omdat ik enigzins weer mijn normale kleur had, maar ook omdat ik ging antwoorden. "Wel, nee, ik was telaat, maar ik heb vooral gedanst de laatste 2 uren" zei ik toen, "Zo typisch om te vergeten dat vandaag de eerste dag was" lachte ik daarna.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze keek weer op en weer vingen mijn donkerbruine ogen die van haar. 'Wel, nee, ik wat te laat, maar ik heb vooral gedanst de laatste 2 uur. Zo typisch om te vergeten dat vandaag de eerste dag was.' lachte ze toen. Ik knikte begrijpelijk. Ik was ook bijna vergeten dat ik weer naar school moest. Geef mij maar gewoon vakantie, dat vond ik veel leuker dan school. Toch was ik wel blij toen ik hoorde dat ik aangenomen was op deze school hoor, alles beter als de vorige. 'Ik snap je helemaal, ik was het ook bijna vergeten.' zeg ik uiteindelijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    'Ja, hij is heel aardig. De pasjes zijn wel moeilijk en daarom moet je ze vaak doen. Dat maakt het denk ik zwaar.' Ik glimlach naar ze. 'Maar ik denk dat ik het hier heel leuk ga krijgen,' grijns ik. Ik bijt op mijn lip en mijn gedachtes vliegen weer naar Jamie. Het werd nu wel een beetje irritant, maar ik leg me er bij neer. Het dansen met hem was fijn geweest. Ik voelde me op mijn gemak en prettig. Ja, ik voelde me veilig bij hem en dat was raar. Hij was mijn leraar!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams.

    'Ik doe Streetdance, maar ik heb een jaar Hip-Hop gedaan n het verleden' antwoord hij. Ik knik. 'Leuk' glimlach ik verlegen. Ik pak even mijn iPhone uit mijn zak en zet mijn muziek uit. 'Streetdance leek mij ook leuk' zeg ik en glimlach even. Eigenlijk had ik zijn stijl ook wel kunnen raden. Je zag het wel aan zijn kleding stijl.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Veronica Madeline Goodman.

    "Ik begrijp je helemaal, ik was het ook bijna vergeten" zei hij, nadat hij wat had nagedacht. Ik lachte zachtjes en keek naar de lucht. Geen enkel wolkje was te zien en had was écht warm buiten. Toch koos ik voor langen mouwen, wat normaal was gezien mijn 'situatie'. Ik was er gewoon voor beschaamd, anders had ik er geen problemen mee.

    William Jake O'Donnel

    "Streetdance leek mij ook leuk" glimlachte ze nadat ze ietwat verlegen haar iPhone bovenhaalde om de muziek uit te zetten. Ik haalde mijn schouders op en knikte, "Ik heb er een beetje spijt van dat ik nooit 2 of meerdere stijlen heb gedaan, het verveeld na een tijdje". Ik deed Streetdance nu al bijna 13 jaar, dus ja, het begon te vervelen.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze lachte zachtjes en keek toen naar de lucht. De warme zon brandde op mijn gezicht en op mijn armen. Ik was al wat getint van mezelf, dus verbranden zou ik niet doen. Ik keek even naar Veronica. Haar blonde krullen vielen over haar schouders die bedekt waren onder lange mouwen. 'Heb jij het niet heel warm?' vraag ik dan voorzichtig. Ik zat hier in een tanktop en ik had het al super warm, laat staan hoe warm zij het dan had.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Veronica Madeline Green.

    "Heb jij het niet heel warm ?" vroeg hij voorzichtig, terwijl hij naar mijn armen keek. Ik knipperde eventjes met mijn ogen en haalde adem. Dat had ik best aan zien kunnen komen. Ik keek naar mijn handen, "Best wel," zei ik dan zachtjes. Ik keek op en staarde voor me uit, "Maar ik kan geen korte mouwen aan doen, niet zonder dat ik me schaam". Het laatste mompelde ik er zachtjes achter.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik kijk even naar Amy en knik even met een glimlach en sla mijn armen om Alice heen en druk een kusje in haar nek, en leun een beetje achterover tegen de stang aan van het bed.
    "Ik weet zeker dat het geweldig gaat worden hier" zeg ik grijnzend en speel met een klein plukje haar van Alice "Mijn moeder vroeg of we binnenkort langskomen is dat ok.?" vroeg ik aan haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    'Ik doe jazz' zegt hij. 'Ook leuk' glimlach ik zachtjes en ik friemel aan mijn vingers. Ik keek hem even aan. Ik bekeek hem even goed. Eigenlijk was hij een van de weinige die aardig tegen mij was dus moest ik er maar het beste van maken. Ik ging even recht zitten. 'Mijn moeder deed vroeger aan Jazz' zei ik stil en ik dacht terug aan vroeger. Eigen wist ik niet waarom ik dit zei. Een traan rolde over mijn wang.

    Julie Lia Adams

    Hij haalde zijn schouders op en knikte. "Ik heb er een beetje spijt van dat ik nooit 2 of meerdere stijlen heb gedaan, het verveeld na een tijdje" zegt hij. 'Ja ik wou er ook nog wel Streetdance bijdoen maar....' ik stop mijn zin en kijk naar de grond. Ik friemel aan het draadje van mijn koptelefoon. Ik hoopte dat hij maar niet door ging vragen, dit was namelijk een gevoelig onderwerp. Bij het terugdenken slikte ik even.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:38 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [hoe laat is het?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne