• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron Nikolai Parker
    Het meisje stelt zich voor als Amy en ik glimlach nog een keer naar haar en Alice stelt zichzelf voor aan haar terwijl ze een beetje tegen me aanleunt en ik grinnik eventjes zachtjes. Ik bedank Jayson ook nog even voor zijn felicitatie en lach nog maar eventjes.
    'Welke stijlen dansen jullie,' vraagt Amy "Ik doe ballet" zeg ik grijnzend "En jij" vraag ik maar terug. En ik druk nog een klein kusje op de lippen van Alice, van af nu zou ik me echt inhouden dacht ik in mezelf.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach vriendelijk naar haar. 'Ik heb al een bed uitgekozen,' glimlach ik. Ik veeg een pluk haar uit mijn gezicht en kijk om me heen. 'Maar misschien kan ik over stappen.' Ik kijk naar de lege gang en dan naar Cameron. 'Ik dans klassiek,' glimlach ik. Dan kijk ik Alice en Cameron aan. 'Kennen jullie elkaar al lang?' Ik kijk ze vragend en nieuwsgierig aan. Het leek me sterk dat ze in 1 dag iets kregen. Oke, bij mij en Jamie was het ook een beetje raar gegaan, maar we hadden het gezellig gehad. Automatisch glimlach ik weer. Het was leuk geweest, echt leuk.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:11 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [hoe laat is het ongeveer?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ho damn, erover heen gelezen, again.]
    Brandon Jason Jefferson
    'Het is niet erg hoor, ik was weer eens aan het dagdromen' zegt ze glimlachend en haar blonde krullen dansen vrolijk met al haar bewegingen mee. Ze pakt het andere oortje uit mijn hand en houdt hem bij haar oor. Niet dat mijn muziek iets zei over mijn dansstijl, maar oke. Meestal luisterde ik rap of hiphop, en ik danste juist modern. Eerst vond ik het echt erg dat ik modern danste, maar nu vond ik het wel leuk. Ik keek haar even vrolijk aan. 'Ik dans modern, als je dat soms wilde achterhalen. En jij?' vraag ik lachend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alice 'Ally' Parker
    'Het was liefde op het eerste gezicht,' zeg ik serieus. Dan lach ik, 'We zijn sinds vandaag bij elkaar, maar we kennen elkaar al heel lang. We zijn beste vrienden. Maar nu ook geliefden.' en Cam drukt een kusje op mijn lippen. Ik moet er om lachen. Het maakt me niets uit wat de andere er van vinden, hoewel het best ongemakkelijk is misschien voor de andere. 'En wat betreft je bed, kies maar wat je wilt. Lijkt me gezellig, maar geheel je eigen keuze natuurlijk.' en ik glimlach naar haar. Maar ja, het hoeft niet per se. Anders zou ze misschien door hebben dat ik heimwee heb. Ik vertel het nooit iemand. Alleen Cam, mijn ouders en zijn ouders weten het. Ik kijk naar Amy en wacht op haar antwoord op Cam's vraag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Niet erg, heb ik ook vaak xd]

    Veronica Madeline Green.

    "Ik dans modern, als je dat soms wilde achterhalen. En jij ?" vroeg hij lachend. Ik liet het oortje los en voelde hoe mijn wangen zacht-roze kleurden. Daar gingen we weer. Altijd dat blozen. "Ik doe Jazz" zei ik glimlachend. Ik trok mijn mouwen wat verder over mijn handen zodra ik doorhad dat de littekens zichtbaar werden en trok mijn knieën op. "Je luistert wel niet echt naar moderne muziek hé ?" lachte ik terwijl ik zijn kant weer opkeek.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:18 ]

    Brandon Jason Jefferson

    Even bloosde ze en ze trok haar mouwen wat verder over haar handen. 'Ik doe jazz.' zei ze toen glimlachend. 'Je luistert wel niet echt naar moderne muziek hé?' lachte ze toen ze weer naar mij keek. Ik schudde even mijn hoofd. 'Soms wel, soms niet. Meestal vind ik het veel te dramatisch allemaal, en dat is wel leuk om te dansen, maar niet om naar te luisteren.' legde ik uit. Modern was leuk om te dansen, het was veel expressionistischer dan andere stijlen. Je gevoel kwam er veel beter in naar voren, en dat was de grootste reden dat ik modern leuk vond.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy michels

    Ik lach en ga wat rechter op Zitten. Ik voelde me nu op mijn gemak. Ze waren aardig en vriendelijk. Ik voelde me op mijn gemak. 'Maar dat is heel leuk, jullie zitten samen op deze school! Dan ken je tenminste iemand echt goed!' Ik jij ze lachend aan en besefte me ineens hoe graag ik nu iemand bij me had gehad. Zoals mijn moeder... Mijn moeder, ik ga haar vanavond bellen. Daar was ik aan toe. Misschien afspreken deze maand... Waarschijnlijk was ze nu alleen thuis. Ik slik en zet weer een glimlach op mijn gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlachte eventjes en ging zitten op het bed en trok Alice mee op mijn schoot wat niks nieuws was aangezien ze heel vaak op mijn schoot zat en keek naar Amy die zei dat ze klassiek danste "Heb jij al wel les gehad" vraag ik en haal een hand door mijn haar en kijk haar even vragend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Veronica Madeline Green.

    Hij schudde zijn hoofd, "Soms wel, soms niet. Meestal vind ik het veel te dramatisch allemaal, en dat is wel leuk om te dansen, maar niet om naar te luisteren" legde hij uit. Ik knikte begrijpelijk, "Ik luister ook niet echt naar Jazz-muziek, als het niet is om op te dansen, raak ik meestal verveeld" zei ik knikkend.

    Brandon Jason Jefferson

    'Ik luister ook niet echt naar Jazz-muziek, als het niet is om op te dansen, raak ik meestal verveeld.' knikt ze begrijpelijk. Haar blonde krullen bewegen vrolijk mee op haar hoofd en haar lichtgroene ogen kijken begrijpend in de mijne. Ik kijk haar even met een scheef hoofd aan. 'Je hebt echt hele mooie ogen, weet je dat?' complimenteer ik haar. Het was niet flirterig bedoelt of zo, maar ik vond echt dat ze hele mooie ogen had. Zo lichtgroen had ik ze nog nooit gezien.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    'Ja ik heb al les gehad,' glimlach ik. 'En het was erg leuk, maar zwaar. Mijn leraar heet Jamie.' Ik dacht gelijk aan hem en begon weer aan mijn armband te zitten. 'Hij is erg aardig en goed in dansen,' glimlach ik en ik kijk naar de lege gang. Mijn gedachtes gaan weer naar Jamie. Dat dansen met hem was leuk. Ik had er echt van genoten en het was zo leuk. Ik glimlach weer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Veronica Madeline Green.

    "Je hebt echt hele mooie ogen, wist je dat ?" complimenteerde hij me. Ik begon te glimlachen, waardoor mijn witte tanden weer tevoorschijn kwamen, maar tegelijkertijd werden mijn wangen rood. Ik liet mijn hoofd naar mijn handen dwalen, "Dankje" zei ik zachtjes, maar gemeend. Ik wist niet echt wat er zo speciaal aan was, behalve dat ze lichtgroen waren en je dat niet veel zag, of bijna niet. Wel, dankje Mam, je was een echte schat om me je ogen te geven.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    Ik volgde het gesprek. 'Welke dans doe je?' vroeg Jayson toen. 'Ik eeehhmm.. Modern' zeg ik en ik friemel aan mijn topje. Ik veeg een pluk uit mijn gezicht en kijk even naar de mensen om me heen. Jayson klopte daarvoor als teken dat ik naast hem kon gaan zitten en ik ga naast hem zitten. Ik hem mijn boek nog steeds in mijn hand. Ik leg hem naast me en kijk dan naar Jayson.

    Julie Lia Adams

    'Nice' glimlachte hij als hij vlak voor me staat. HIj steekt zijn hand uit en zegt: 'William, ik heb liever Will aangezien William nogal, koninklijk klinkt'. "Hip-Hop is het niet?' vroeg hij. 'Eeuuh.. Ja, jij?' vroeg ik verlegen en ik haalde mijn staart los. Mijn haar was los gegaan doordat ik een paar moves op de kop had gedaan en nogal grootte en wilde bewegingen. Ik haalde een hand door mijn haar en gooide het over mijn schouder. Ik probeerde weer een staart te maken maar toen knapte het elastiekje. 'Shit' zeg ik en ik stop hem in mijn zak.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach even naar haar "Klinkt alsof je hem echt mag" zeg ik lachend "Nouja beter dat je je leraar aardig vind dan je er helemaal niet mee kan opschieten" ik grinnik even en denk zelf even aan mijn eigen lerares die best wel saai was in de les.
    Ik pak mijn telefoon en kijk even naar de sms van mijn moeder Lieverd ik ben heel blij voor jou en Alice ik wist het wel,, komen jullie snel langs ik zucht even Ja mam en berg hem weer op en kijk een beetje rond door de kamer heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.