• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even en gooi mijn tas over mijn schouder "Doei" zegt ze met een glimlach en ik knik even "Ik zie je nog wel" zeg ik terug en verlaat het lokaal niet heel veel later dan Amy en sluit de deur en doe hem op slot. Ik loop het schoolgebouw uit en loop naar het kleine bijgebouw voor de docenten en loop met grote passen door naar mijn slaapkamer en gooi mijn tas op het bed. Ik zucht eventjes en ga door naar de badkamer en zet de douche aan terwijl ik er onder ga staan en snel mijn haar even was en lichaam voordat ik de douche weer uitzet en een spijkerbroek en simpel t-shirt aantrek nadat ik droog ben en trek mijn all stars weer aan en loop weer naar buiten waar ik een sigaretje op steek en wat tegen steentjes aan trapte terwijl ik nog eens om me heen keek naar het grote school gebouw.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jayson
    Ik kijk even op naar Cam. 'Dat is Skyler,en ze kan zelf ook praten'zeg ik en grinnik even. Ik hoor ze praten over leuk vinden en grijs. Ik dacht eigenlijk al dat die twee met elkaar hadden. Ik haal mijn shcouders lichtjes op en kijk hun aan. 'Dus jij hebben pas net?'

    Amy Michels

    Ik knipper met mijn ogen. Was ik in slaap gevallen? Ik sta op en strompel naar de badkamer. Ik haal mijn haar uit de staart en borstel mijn haren. Ik glimlach als ik aan Jamie denk. Ik trek vlug een hemdje en een kort broekje aan. Ik zucht en loop de kamer uit. En waar nu heen? Ik had zin om te kletsen. Misschien dat ik bij de jongenszaal zou kunnen aankloppen. Daar zouden vast wel mensen zijn. Langzaam Loop ik erheen en zie dat de deur openstaat. Er zitten een stuk of 4 mensen. Waaronder twee meisjes.
    'Hoi,' glimlach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik glimlach naar Jayson. 'Toen we je zagen hadden we ook al iets, maarrehh, sinds vandaag.' en ik kijk glimlachend naar Cam. 'We zijn al heel lang beste vrienden. En nu vriendje en vriendinnetje.' en ik knipoog naar Cam. Dan kijk ik naar het meisje wat bij Jayson zit en zeg: 'Aangenaam Skyler, ik ben Alice, oftewel Ally, Parker.' en ik steek mijn hand op bijwijze van groet. Ik kijk even van Cam naar Jayson naar Skyler. 'Jay, heb jij nou nog iemand gevonden die jazz doet? Of zit Skyler bij jazz?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Amy zei hoi:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry, had erover gekeken ...]

    Veronica Madeline Green.

    Diep in gedachten verzonken over vanalles en nog wat had ik niet door dat een jongen naast me kwam zitten. "Hallo, ik ben Brandon, wie ben jij ?" vroeg hij vrolijk. Geschrokken keek ik opzij. De jongen de blijkbaar Brandon heette had 1 oortje in en had de andere in zijn hand. "Veronica" antwoordde ik, niet in staat om iets anders te zeggen. Ik mocht dan wel op een andere school zitten, ik was nog steeds erg verlegen. Mijn lichtgroene ogen ging naar de lucht en keken Brandon daarna weer aan.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlachte even en knikte ter bevestiging van wat Alice zei en ik en keek even naar het meisje dat Skyler heette en glimlachte even "Ik ben Cameron" zeg ik.
    'Hoi' hoor ik opeens uit de deurpost komen en draai me even om naar nog een meisje staat "Heey" zeg ik terug "Ik ben Cameron" zei ik weer en kijk weer even naar Alice en leg mijn arm rond haar middel en glimlach even naar de mensen die nu allemaal in de jongens slaap zaal stonden "Gezellig hier" zeg ik lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze keek geschrokken opzij en keek me even aan. 'Veronica.' zei ze en daarna keek ze even omhoog waarna ze haar lichtgroene ogen weer op mij richtte. 'Sorry, ik wilde je niet laten schrikken..' zei ik zacht en ik glimlachte even. Ik vond het nooit zo moeilijk om tegen vreemden te praten, ik praatte nou eenmaal best makkelijk en ik maakte makkelijk contact. Maar ik wist ook dat dat niet bij iedereen zo was, en zo te zien was dat bij Veronica, zoals het meisje zichzelf voorstelde ook niet zo.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jayson
    'Ik dach al dat jullie toen wat hadden'zeg ik grijnzen.'Maar gefeliciteerd' lach ik. 'uhm nee eigenlijk niet, en welke dans ze doet weet ik eigenlijk nog niet,ze is er pas net'zeg ik en kijk even naar Skyler. 'Welke dans doe je eigenlijk?"vraag ik aan haar terwijl ik even vragend kijk. Ik kijk daarna weer even naar de rest en haal mijn hand door mijn haar. Het werd nog druk hier.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:06 ]

    Veronica Madeline Green.

    "Sorry, ik wou je niet laten schrikken" zei hij zacht. Ik glimlachte mijn witte tanden eventjes bloot en schudde mijn hoofd waardoor mijn krullende, blonde lukken meedansten. "Het is niet erg hoor, ik was weer eens aan het dagdromen" lachte ik zachtjes. Ik keek naar het oortje dat hij ondertussen had laten vallen en haalde adem. Ik moest echt eens van de verlegenheid af. Komop, Veronica, doe het gewoon. Ik nam het oortje en hield het bij mijn rechteroor, zodat ik kon horen welke muziek hij luisterde. Misschien kon ik zo zijn stijl achterhalen.

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Ik ben Amy,' stel ik mezelf voor. 'Zou ik erbij mogen komen zitten?' Ik kijk om naar de lege gang. Dan kijk ik ze weer aan. 'Wat zijn jullie dansstijlen?' Vragend kijk ik ze aan. Ik was van plan het hier leuk te hebben en om het hier leuk te hebben heb je vrienden nodig. Ik leun tegen de muur aan en bekijk de mede leerlingen aandachtig. Ze zagen er aardig uit. De jongen heet dus Cameron en hij heeft schijnbaar een vriendin. Ik denk weer even aan Jamie. Automatisch komt er een lach op mijn gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [quin98 luister je we naar wat ik zeg, of boeien de regels je niets?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alice 'Ally' Parker
    Cam legt zijn hand om mijn middel en zegt 'Gezellig hier,' lachend. Ik lach ook even en zeg dan: 'Hoi,' naar het meisje bij de deurpost. 'Kom erbij,' zeg ik glimlachend. En ik leun tegen Cam een beetje aan. 'Ik ben Alice, ook wel Ally genoemd.' em dan kijk ik weg van het nieuwe meisje. Ik denk aan de achternamen van Cam en mij, en dan ook ineens dat als ik zou trouwen met Cam, mijn achternaam niet eens zou veranderen. En ik glimlach bij die gedachte. Als Cam en ik al ooit zouden trouwen. Maar laten we eerst maar de eerste maand doorkomen met onze relatie, hoewel ik niet het idee had dat het ooit nog uitgaat. We zijn niet voor niets al zo lang beste vrienden. Dan zegt Jayson gefeliciteerd en ik zeg met een glimlach: 'Dankje.' en ik druk een kus op Cam zijn wang. Ik kijk ook naar Skyler als Jayson vraagt welke dans ze doet.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 16:44 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik loop aarzelend naar binnen en ga op een ander bed zitten. Alice en Cameron dus... Het stelletje. Ik glimlach naar ze en kijk naar de andere 2. 'Welke stijlen dansen jullie,' vraag ik maar. ik kijk ze glimlachend aan. Ik wilde niet verlegen overkomen. Ik had namelijk geen zin om dit jaar alleen door te brengen. Ik kon niet altijd met Jamie omgaan. Ik zou hem vaak zien, maar niet zoals nu, in mijn vrije tijd. Daarvoor had ik vrienden nodig en dat had ik ook wel nodig. Ik kijk naar Alice. 'Heb jij al les gehad?,' vraag ik haar maar.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 16:52 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik glimlach naar haar, 'Ik doe aan streetdance. En nee, ik heb nog geen les gehad. Trouwens ik heb tot nu toe geen meisje onder me liggen. Ik heb het bovenste bed van het stapelbed. Je kan die wel nemen als je nog geen bed hebt?' en ik glimlach. Ik kijk iedereen even aan, ik ben blij dat ik mensen heb leren kennen naast Cam. En dat ze normaal doen. Vroeger was ik verlegen, mensen gebruikte me als voetenveeg, en nu ben ik verandert. Zekerder van mezelf geworden. En ik heb er zin in, lessen hier volgen. Met Cam. Ik zie alleen wel op tegen de nachten, maar ik wilde over mijn heimwee heen komen, dus kwam ik hierheen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.