• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    Chayenne

    'New york?' zeg ik verbaasd.
    Ik kijk haar aan.
    'Ik woon daar ook! Ooit in de achterbuurten geweest' grinnik ik.


    El Diablo.

    may violet grey
    Nadat hij mij een kus had gegeven en zich had geexuseerd herrinnerde ik me dat we een feest hadden. Ik moest me nog klaarmaken. Ik loop snel naar boven om me klaar te maken. Ik sluit mijn deur. Ik doe mijn make-up goed net als mijn haar dat ik krullend over mijn schouders laat vallen. Ik open mijn kast en haal mijn favoriete jurkje uit de kast. Dit was mijn jurkje. Ik doe hem aan en zie dat hij tot net tot mijn knieen kwam. Ik liep weer naar beneden en zag dat het al wat drukker was. Het feestje zou snel beginnen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    St al begonnen? En wie wilt May meeten?)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Nee nog niet denk ik, en je kan May naar de keuken laten gaan? (: -Ja ik stuur iedereen naar de keuken- Daar zitten Damario & Jay]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    Ik loop de trap af en voel mijn mijn maag knorren en ik loop de keuken in en pak een slice pizza. Het kaas hangt er met slierten naast. Ik zie damario en jay en begroet ze. 'Hey jongens al klaar voor het feest?' Vraag ik terwijl ik een hap neem van mijn pizza.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haven Lockwood

    "Wat leuk." zeg ik glimlachend als ze zegt dat ze ook in New York woont. "Maar nee, daar niet. Ik kom uit Manhattan." geef ik toe en ik kijk even weg. "Ik zou niet weten wat ik daar moet zoeken."
    Als ik naar de keuken kijk, zie ik door het raam dat Jay daar is, samen met een meisje en de jongen. Ik bijt even op mijn lip en kijk weer weg. Tijd voor nog een sigaret. Ik steek er snel eentje op.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Hey jongens al klaar voor het feest?' hoorde ik opeens een meisje zeggen. Ik keek op en zag dat het May was. Ik knikte lichtjes en nam weer een hap. Ik slikte de stuk door en keek weer naar May. 'Jij ook zo te zien?' vroeg ik vriendelijk aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik knik, 'het is niet zo erg als je er bent opgegroeid' zeg ik.
    Ik kijk naar de sigaret. 'Mag ik er ook een of?' vraag ik.


    El Diablo.

    Haven Lockwood

    "Nee, dat zal best." zeg ik en ik hou het pakje open voor haar neus. "Natuurlijk, pak maar." Ik geef haar de aansteker er ook bij. "Sorry dat ik zo onbeleefd deed." Ik glimlach naar haar maar mijn blik dwaalt steeds af, onbedoeld want ik wil het helemaal niet.


    Your make-up is terrible

    Chayenne

    'Geeft niet, en thanks' glimlach ik terwijl ik de sigaret aansteek.
    Ik geef de aansteker terug en neem een trekje. Daarna blaas ik de rook uit.
    'Dus, wanneer begint het feest?' vraag ik terwijl ik mijn jurkje glad strijk.


    El Diablo.

    May Violet Grey
    'Jij ook zo te zien.' Zijn Jay. Ik ging tegenover de jongens. Ik neem weer een hap van mijn slice en kijk hem dan weer aan. 'Jep zeker weten. Weet jij misschien hoelaat het begint?' Vraag ik vriendelijk.
    (Die vraag telt alleen als het feest nog noet begonnen is ;))


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    'Jep zeker weten. Weet jij misschien hoelaat het begint?' vroeg ze vriendelijk. Ze was tegen over mij en Damario gaan zitten en was ook gaan eten. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik heb werkelijk waar geen flauw idee,' antwoordde ik vriendelijk terug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Uhm, over een uurtje ongeveer, denk ik." beantwoord ik mijn vraag en ik neem een trekje van mijn sigaret die ik daarna diep inhaleer en lang inhoud, tot ik hem uiteindelijk door mijn neus uitblaas.


    Your make-up is terrible

    Chayenne

    Ik knik, en blaas de rook weer uit.
    Ik kijk wat naar het zwembad en denk na.
    Wat voor feest zal het worden..


    El Diablo.

    Haven Lockwood

    Met een paar flinke trekken is mijn sigaret alweer op en stop ik alles weer terug in de band van mijn kous. Ik kijk even op, volgens mij verzameld iedereen zich ondertussen in de keuken, is daar iets te doen? Plotseling gaan er in de tuin allemaal lichtjes aan, terwijl het nog licht is buiten. De zon begint wel al te zakken. Ik glimlach even in mezelf als ik er heen kijk.
    "Hé, weet jij wat er in de keuken te doen is? Iedereen lijkt daar wel te zijn." vraag ik aan Chayenne.


    Your make-up is terrible