• Nou de vraag zegt het al... Wat doe jij in je slaap?

    Ik schijn...

    zachtjes te smek geluidjes te maken in mijn slaap

    en soms te praten en dan probeer ik heel soms ook dingen naast mijn bed te pakken xD laatst had ik het over cd's en begon ik met mijn handen over de vloer naast mijn bed te voelen xD (volgens mijn vriendin die toen bij me sliep xD)

    Ik kwijl altijd :$

    en heel soms praat ik in m'n slaap.


    It's heavy but you are not the only one

    Luid ademen zeggen ze altijd ><


    Tanya is de beste.

    Knarsetanden, soms praten, met een beetje pech ook kruipen[echt een keer gebeurd, echt vaag x'D] of lopen, rollen draaien woelen [Ik wordt soms op ze kop wakker x'D] & muziek luisteren [ ik val soms in slaat met koptelefoon op ^__^"]


    Mew <3

    Ik kan de grootse onzin verhalen ophangen aan mn posters als ik slaap. Volgens Mandy hebben mijn posters van TH al heel wat leuke verhalen aan mogen horen >.<


    Bored.

    lachen, snurken, kwijlen, slaapwandelen, heel hard woelen.. :$:$

    snurken, kwijlen, woelen, slaapwandelen en naar de wc gaan xD(heel vaak) :$

    ik huil altijd in mijn slaap..raar maar waar..En de volgende dag weet ik dan niet eens WAAROVER ik heb gedroomd xD
    x

    snurken,kwylen en woelen

    Niks.
    Alleen als ik en nachtmerrie heb, ga ik slaan en schoppen.

    m'n broers hebben mij es op camera opgenomen terwijl ik sliep :@ en toen zag en hoorde ik mezelf zingen en dansen in m'n slaap en volgens hen schijn ik dat altijd te doen :$

    Daniela vermoorde xD

    Oftoewel.
    met Daniela waterpolo,
    en de kutjes jumping XDDD
    Vant bed afspringen dusz.
    in bikini xD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    praten ik schijn altijd nee,nee niet doen ik wil lopen te zeggen en ik huil altijd :S

    heel veel rollen om zo wakker te worden zonder deken


    I am an idiot, I move.

    Geen idee, maar ik schijn elke ochtend wel een nieuwe blauwe plek/kras te vinden x3


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    snurken, kwijlen, woelen, slaapwandelen en naar de wc gaan xD(heel vaak) :$

    bij u wil ik nooit slape da ge slaapwandeld ö
    x