• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Ik ben niet echt gekleed om te sporten,' zei hij. Ik zuchtte lichtjes. Waarom was hij hier dan? Ik keek hem eventjes. Hij had een aparte blik. 'Dus?' vroeg ik en ik keek weer naar voren. De loopband zette ik iets harder. 'Ik zie er ook eerder uit om eerder naar het strand te gaan dan sporten. Het zijn maar kleren.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Hmmm." zegt hij nadenkend en ik vraag me af of hij daar wel werkelijk over na moet denken. "Ik meld het je nog wel wanneer ik tijd heb." grinnikt hij.
    "Weet jij misschien waar iedereen is? Ik dacht dat we hier met 10 mensen zouden zijn."
    "Goed, maar wacht er niet te lang mee, ik hou niet wachten." zeg ik en ik laat me van de stoel afglijden. "Nee, geen idee. Maar ik ga me even omkleden." glimlach ik en ik knipoog kort waarna ik de trap oploop naar mijn eigen kamer. Ik moet echt even douchen en me omkleden voor het feest.


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    "Ik was eigenlijk maar wat aan het rondlopen, eventjes nadenken hoofd leegmaken voor het feest zodirect en toen was jij hier" zeg ik. "en het is een beetje raar als ik stinkend naar zweet straks daar op het feest aankom" Ik bijt even op mijn lip. Deze jongen heeft iets. ik weet het niet maar het geeft me eeen vreemd gevoel


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [@ Symphonia, er is niet veel wat je hoeft te snappen haha. Nou, de meesten hebben zich klaar gemaakt of zijn zich aan het klaar maken voor het feest wat over iets meer dan twee uurtjes begint.]


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Ik was eigenlijk maar wat aan het rondlopen, eventjes nadenken hoofd leegmaken voor het feest zodirect en toen was jij hier en het is een beetje raar als ik stinkend naar zweet straks daar op het feest aankom,' vertelde hij. Ik fronste eventjes. Ik kon vragen waarom hij zijn hoofd wou leegmaken, maar ik vroeg het maar niet. Ik had mijn eigen hoofd om leeg te maken, maar met hem erbij wou het niet helemaal. Ik keek hem weer eventjes aan. 'Zo iets heet een douche, of een bad. Met een beetje zeep erbij is zo je zweet weg,' zei ik nuchter.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    "Klopt ja, maar deze kleding niet. Dan ben ik weer heel lang bezig een goede outfit te zoeken" Ik bekijk de jongen weer eventjes. "Maar als je me hier niet wilt hebben nu ben ik weg hoor" zeg ik met opgetrokken wenkbrouwen. Al is dat best wel vreemd aangezien ik hier ook een tijdje woon deze vakantie.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Klopt ja, maar deze kleding niet. Dan ben ik weer heel lang bezig een goede outfit te zoeken,' zei hij. Ik keek hem eventjes vragend aan. Nu merkte ik dat hij mij bekeek. Ik keek hem vaagjes aan, maar bleef doorrennen. 'Maar als je me hier niet wilt hebben nu ben ik weg hoor,' zei hij met een opgetrokken wenkbrauw. Gauw keek ik weer naar voren zodat ik niet uit de maat ging. 'Je mag gerust blijven hoor,' zei ik. Toch zette ik de loopband wat zachter zodat ik hem af en toe aan kon kijken. 'Zeg, hoe heet jij eigenlijk?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rechazame schreef:
    Damario Da Silva Santos
    "Moet je proberen, ik ben nog niet zo lang bezig" zegt hij, hij blijft strak naar voren. Wat goed is want anders had hij me waarschijnlijk zien kijken naar zijn kont, god doe ik het weer! het is een jongen gast, geen meisje, niet naar kontje kijken. "Ik ben niet echt gekleed om te sporten" zeg ik met een kleine grijns
    (-k begrijk je bericht niet O_O)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chayenne

    Nadat ik klaar ben met mijn salade bedenk ik me opeens iets.
    Ik moet me nog klaarmaken voor het feest!
    Ik ren snel naar boven en doe mijn kleren uit.
    Ik doe een sweater aan, en loop dan naar de badkamer.
    Wat ga ik met mijn haar doen..


    El Diablo.

    [hij is er achter aan het komen dat ie bi is xD of bi gevoelens begint te krijgen]

    Damario Da Silva Santos
    "zeg, hoe heet jij eigenlijk?" vraagt de jongen nadat hij de loopband zachter heeft gezet. "Damario, en jij?" vraag ik. Ik begin een beetje om me heen te kijken, nu hij door kan hebben dat ik hem eigenlijk aan het bekijken was en ik slik even. de fitness ruimte was eigenlijk bets mooi, veel spiegels


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    HurtedHeart schreef:
    (...) (-k begrijk je bericht niet O_O)


    [Jij hebt blijkbaar het berichtje niet gelezen dat Damario weg ging xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jay Shawn Fitch

    'Damario, en jij?' vroeg hij en hij begon om zich heen te kijken. Ik keek hem beetje vaag aan. 'Jay Shawn,' zei ik en ik keek maar weer naar voren. Ik begon lichtjes te hijgen van het rennen. Ik zal zo wel stoppen, nu nog niet. Mijn hoofd was nog steeds niet echt op orde naar mijn weten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    Ik kijk weer naar de jongen die dus blijkbaar Jay heet. "Aangenaam" Hij begon een beetje te hijgen en ik voelde dat ik kippenvel begon te krijgen. "Hoe vind je het tot nu toe?" vraag ik om te voorkomen dat er een ongemakkelijke stilte komt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Aangenaam,' zei hij waardoor ik lichtjes knikte. Ondanks het gehijg zette ik hem toch weer harder. Dat vond ik veel lekkerder om op te rennen dan nu. 'Hoe vind je het tot nu toe?' vroeg hij. Blijkbaar wou hij geen stilte. Mij maakte het niet uit. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Mooi en de meeste mensen zijn wel aardig,' hijgde ik, maar ik bleef straks vooruit kijken. 'En jij? Hoe vind jij het hier?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    Jay blijft strak vooruit staren. "En jij? hoe vind jij het hier?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. "Het huis is geweldig" zeg ik. "Ik heb nog niet zo veel mensen ontmoet maar ik denk dat die wel aardig zijn, diegene die ik heb ontmoet zijn wel aardig..."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]