• Hey leute,

    Ik had al een topic geopend, maar ik heb nu een beter idee. Wat overzichtelijker. Dit is mijn nieuwe idee:

    3 Meiden zitten dagelijks op Quizlet. Ze zijn alledrie Tokio Hotel fan & geschokt vanwege het LAOT-probleem. Dat laten ze ook duidelijk merken in reacties op het forum. Dan worden ze opeens aangesproken door een van de leden. Zij vind het ook verschrikkelijk van LAOT, en heeft een plan. De drie meiden, die elkaar nog nooit hebben gezien, vragen door en spreken op een gegeven moment af. Daar krijgen ze te horen van 'Romy' wat ze moeten doen. Sinds die dag werken ze voor haar. Lukt het hun om Tokio Hotel te redden van LAOT?


    Ik zelf ben de 'mysterieuze' Romy en voor een van de meiden heb ik al een rolletje. Nu zoek ik er dus nog twee. Ik kijk naar iedereen die reageert, en zoek dan de beste uit. Niet gekozen? Misschien heb ik ooit nog een rolletje nodig ofzo, en dan kies ik ook gewoon een van jullie ;).

    Dit zijn al de rollen. Ik heb bij rol 2&3 geschreven wat voor type ik daar het liefste voor wil hebben, omdat variatie wel leuk is :).

    Rol 1: moedernatuur

    Een meisje dat van buiten hard is maar van binnen heel zacht. Ze is gek op doodskopjes en jongens. Ze is vrij nonchalant en vind het niet erg om vies te worden. Tom ziet ze wel zitten, al zal ze hem dat nooit laten merken.

    Rol 2: KimxBill

    Een verlegen meisje dat op internet wel haar mond durft open te trekken. Ze is vrij netjes, maar houd wel van lekker rocken. Al houd ze meer van lieve blousjes dan van spikes, ze is niet een huppelkut te noemen. Ze heeft en zwak voor Georg.

    Rol 3: BrutalDelaja

    Een onhandige rockchick die een zware crush heeft op Bill, maar het niet toe geeft. Ze is eigenlijk een soort 'vrouwelijke macho'. Ze slooft zich graag uit, maar meestal loopt het helemaal uit de hand en ligt iedereen dubbel.

    Romy: ROOMxSAUS

    Zij ( ik dus :P ) is de opdrachtgever van de Angels. Ze is niet bepaald serieus, en is een soort roerbakschotel van de drie. Zo is ze onhandig, niet extreem en vrij nonchalant. Ze heeft een oogje op Gustav.

    Intresse in rol 2 of 3? Vul in:

    Naam:
    Geboortedatum:
    Hobby's:
    Aanvulling op karakter:
    Uiterlijk:
    Foto:

    en als je nog andere dingetjes weet, schrijf er maar bij :).

    En btw: voor rol 2 heb ik het liefst iemand die er niet heel erg emo/scene goth uitziet ( op zen hoogst een beetje eyeliner en emo/scenehair) en voor rol drie juist wel. Deal or no deal?

    xxx Romy (A)

    UPDATE: wow dat ging snel xD ik kwam er opeens achter dat ik 2 geschikte personen in me vriendenlijst had staan xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Rol 2 :)

    Naam: Kim

    Geboortedatum: 03-11-1990

    Hobby's: Bady guys oppaken

    Aanvulling op karakter: heb nie precies de karakter die ik heb :X

    Uiterlijk: Blond haar en blauw ogen

    Foto: http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Hey heb ik je op msn xD :X

    Rol 3.

    Naam: Délaja. (bijna Déja.)

    Geboortedatum:12 mei 1993

    Hobby's: badminton , (voetbal en honkbal ook maar in gene club.)

    Aanvulling op karakter: euhm. macho, stoerr, behulpzaam, eerlijk, respectvol.

    Uiterlijk: donkerbruin haar en donkerbruine ogen.

    Foto:http://nl.netlog.com/BrutalOctopus_/photo


    xx Déja.