• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    (Bleh.. Ik kan helemaal niks doen met Caprice D:)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 15:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Anders ga je weg bij Pablo en voeg je je ook bij de rest in de keuken.]


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Nee. Geen. Zin. In,' maakte ze eventjes goed duidelijk. Mijn handen verkrampte iets om het glas heen. 'Trouwens, wie weet wat ik over me heen had gekregen als ik je had gestoord,' zei ze. Ik keek haar vragend aan. 'Misschien pasta of pindakaas?' zei ik schouderophalend. 'Wat anders?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij kijkt me vragend aan. "Misschien pasta of pindakaas." zegt hij schouderophalend. "Wat anders?" Ik kij khem even fronsend aan, draait hij er nu omheen.
    "Bijvoorbeeld. Of misschien wel een paar kwade woorden, een zak brood of iets dergelijks. Ik heb geen idee hoe jij ergens op reageerd." Het gesprek zal nog wel redelijk onschuldig klinken voor omstanders.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Bijvoorbeeld. Of misschien wel een paar kwade woorden, een zak brood of iets dergelijks. Ik heb geen idee hoe jij ergens op reageert,' zei ze. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Waarom zou ik dat doen?' vroeg ik zachtjes. 'Omdat je net niet kwam?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij schud licht zijn hoofd. "Waarom zou ik dat doen?" vraagt hij zacht. "Omdat je net niet kwam?"
    "Geen idee." Ik haal mijn schouders op. "Sinds je net zonder iets te zeggen weg liep bij Max en mij lijk je me te ontwijken." Ik laat mijn stem een beetje ongeïnteresseerd klinken, ik wil niet dat hij denkt dat ik me er al te druk om heb gemaakt.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Geen idee,' zei ze en ze haalde haar schouders op. 'Sinds je net zonder iets te zeggen weg liep bij Max en mij lijk je me te ontwijken,' vertelde ze verder. Ze klonk alsof het haar niks kon schelen, maar waarom begon ze er dan over? 'Volgens mij weet je zelf wel waarom ik weg liep,' zei ik zachtjes. 'En ik ontwijk je niet. Waarom denk je dat?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Volgens mij weet je zelf wel waarom ik weg liep." zegt hij zachtjes. "En ik ontwijk je niet. Waarom denk je dat?" Fronsend kijk ik hem aan, meent hij dat nou? Ik ben geen gedachtelezer.
    "Ik weet het niet Jay." zeg ik met een zucht. "Je ontwijkt me wel, zodra ik eraan kwam draaide je je om en ging je weg." Ik haal mijn handen onder mijn hoofd vandaan en sla ze over elkaar om hem recht aan te kunnen kijken.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Ik weet het niet Jay,' zei ze met een zucht. Ik keek haar fronsend aan. Echt? 'Je ontwijkt me wel, zodra ik eraan kwam draaide je je om en ging je weg,' zei ze verder. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ontwijk je helemaal niet,' hield ik vol en kneep een beetje in het glas. 'Jij was daar met Damario.' Ik keek haar eventjes aan. 'Wist ik veel of je wel of niet iets met hem ging doen.. Jij had hem wat aangeboden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij schud zijn hoofd, volhouder. "Ontwijk je helemaal niet. Jij was daar met Damario." Hij kijkt me aan en ik weet eindelijk hoe die jongen heet. "Wist ik veel of je wel of niet iets met hem ging doen.. Jij had hem wat aangeboden." Een raar, opgelucht lachje ontsnapt uit mijn mond.
    "Dacht je dat echt?" zeg ik een nog een beetje lacherig. "Ik was op zoek naar jou hoor, silly. Omdat je zo was weggelopen en dat vond ik niet leuk. Ik heb geen woord met hem gewisseld."


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Dacht je dat echt?' vroeg ze. Ze klonk lacherig. Ik keek haar vragend aan en knikte. Waarom was zij opeens vrolijk? 'Ik was op zoek naar jou hoor, silly. Omdat je zo was weggelopen en dat vond ik niet leuk. Ik heb geen woord met hem gewisseld,' ging ze verder. Verbaasd keek ik haar aan. 'Je vond het niet leuk?' vroeg ik voor de duidelijkheid. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'En dan ga jij mij zoeken? Zeg ben jij Haven wel?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij kijkt me verbaasd aan, wat een misverstand. "Je vond het niet leuk?" vraagt hij en knik. Hij schud zijn hoofd en ik knik weer, duidelijker. "En dan ga jij mij zoeken? Zeg ben jij Haven wel?" Daarom moet ik weer lachen.
    "Ja, mag dat niet meer?" vraag ik met een glimlachje. Ik buig iets naar hem toe. "Of vind je dat vervelend?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Ja, mag dat niet meer?' vroeg ze. Ik bleef haar eventjes verbaasd aankijken. Ze was echt onvoorspelbaar. Ze had een glimlachje op haar gezicht en boog iets naar me toe. 'Of vind je dat vervelend?' vroeg ze waarna ik gelijk mijn hoofd schudde. 'Nee!' zei ik vlug. Lichtjes werd ik rood. Verdomme... 'Ik bedoel... Ik vind het niet erg,' zei ik zachtjes en krabde aan mijn achterhoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij schud gelijk zijn hoofd en ik glimlach tevreden. "Nee!" zegt hij vlug en hij word een beetje rood. "Ik bedoel... Ik vind het niet erg." zegt hij zacht en krabt aan zijn achterhoofd.
    "Nou ontloop me dan niet als ik je zoek." zeg ik grinnikend en druk plagerig een kus op zijn wang. "Ik wilde alleen maar praten en zo... Vragen waarom je wegging zonder iets te zeggen."


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Nou ontloop me dan niet als ik je zoek,' grinnikte ze en ze drukte een kus op mijn wang. Ik knipperde een paar keer voordat ik haar weer goed aankeek. 'Ik wilde alleen maar praten en zo... Vragen waarom je wegging zonder iets te zeggen,' vertelde ze verder. Ik keek haar een beetje vragend aan. 'Praten?' vroeg ik zachtjes. Ze wou praten? Ik keek haar nog steeds vragend aan. Sinds wanneer wou zij praten? 'Kan jij echt geen reden bedenken waarom ik weg ben gegaan?' vroeg ik zachtjes en stond toen op. Mijn glas zette ik weg op het aanrecht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you