• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    Caprice Belle Ricci.
    Zijn mond zakte open, waarna hij ongelovig zegt, “Wat?!” Ik grinnik doordat ik dit beeld nu van hem zie. Ja, had je zeker niet verwacht van mij he?
    “Jaja. Let jij maar eens op. Ik ga het je nu knap lastig maken,” Grinnikte hij, en ik rolde mijn ogen. “Vast, jij wel, superman. Eerst zien, dan geloven,”
    “Je kent mijn vrienden nog niet,” Voegde hij eraan toe. Oh hel. Daar had ik nog niet eens bij nagedacht! Als Pablo al erg was met meisjes.. hoe zullen zijn vrienden dan zijn?
    Ik zuchtte diep, maar weigerde om te laten merken dat ik de deal terug wilde nemen, dus zette ik weer een grijns op. “Wanneer is er zo’n stom feest? Want ik wil je gelijk laten zien dat ik ga winnen!”


    Quiet the mind, and the soul will speak.



    Haven Lockwood

    Als ik Jay uit de fitnessruimte zie komen wil ik op hem aflopen maar hij draait zich gelijk om als hij mij ziet. Even blijf ik stil staan en werp ik een onzekere blik op de sauna-jongen en weer terug naar de weglopende Jay. Ik zucht zacht en trek mijn jurkje een stukje naar beneden, pak een sigaret en steek die op waarna ik weer terug naar boven loop. Als hij me ineens wilt ontwijken kan hij zijn zin krijgen ook. Ik loop gelijk door naar het terras waar ik plaats neem op een stoel.


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    Na wat gerommel kijk ik op en zie nog net de rug van Jay en Haven bij de trap staan. Nu wist ik het zeker, er was wat tussen die twee, maar waarom bood zij mij dan wat aan? ugh dit huis werd nog eens verwarrend


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    Mijn handen voelde ik eventjes trillen en ik bleef in de opening van de fitness ruimte staan. Waarom liep ik nou voor haar weg. Ik draaide mijzelf om, maar ik zag Haven niet meer. Damario zat er nog wel. Ik bleef nog eventjes staan. En nu? Ik beet eventjes op mijn lip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Heeft er iemand zin om met Haven te praten?]


    Your make-up is terrible

    Chayenne

    Na een korte tijd had ik dan toch mijn schoenen gevonden, en deed ze aan. Eens kijken, wat zou ik nu doen..


    El Diablo.

    Damario Da Silva Santos
    Plotseling komt Jay weer terug. Hij bijt even op zijn lip en lijkt een beetje verward. "Vrouwen, begin er niet aan" zucht ik. "Geven alleen maar verwarring, gezeik en hoofdpijn" ik leg mijn hoofd weer even in mijn handen. Dan kijk ik Jay weer even aan en rol even met mijn ogen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (I love her, too! Also, she's beautiful.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jay Shawn Fitch

    'Vrouwen, begin er niet aan,' hoorde ik opeens. Ik keek op en zag dat het Damario was. Ik liep maar weer richting zijn kant op. 'Geven alleen maar verwarring, gezeik en hoofdpijn,' ging hij verder. Hij legde zijn hoofd in zijn handen en keek mij daarna weer aan. Een klein lachje verscheen er bij mij toen hij met zijn ogen rolden. 'Vertel mij was,' zei ik en ik keek naar het water. Ik trok mijn schoenen vast uit. 'Jij wilt zeker niet?' vroeg ik en gebaarde richting het water.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    "Jij wilt zeker niet?" vraagt Jay en hij gebaart naar het water ik glimlach. "Eigenlijk wel, maar ik heb mijn zwembroek niet aan hieronder. tenzij er ergens in deze kasten zwembroeken en handdoeken liggen.." ik grinnik even. "Anders pas ik inderdaad"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    [Heeft er iemand zin om met Haven te praten?]

    (Ze kan altijd nog terug gaan naar Pablo en Caprice? Ik wacht toch momenteel op Maartje, maar als zij het ook niet erg vindt, kun je komen? ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jay Shawn Fitch

    'Eigenlijk wel, maar ik heb mijn zwembroek niet aan hieronder. tenzij er ergens in deze kasten zwembroeken en handdoeken liggen..' zei hij en hij grinnikte even. 'Anders pas ik inderdaad,' vertelde hij verder. Ik haalde mijn schouders op en trok mijn shirt uit. 'Je kan ook in je boxer,' zei ik schouder ophalend en liep naar het water toe. 'Je moet dan alleen wel in je boxer terug lopen naar je kamer voor je handdoek,' voegde ik er nog aan toe en dook het zwembad in.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Morticia schreef:
    (...)
    (Ze kan altijd nog terug gaan naar Pablo en Caprice? Ik wacht toch momenteel op Maartje, maar als zij het ook niet erg vindt, kun je komen? ^^)


    [Dat kan ook nog leuk worden.]


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    "Je kan ook in je boxer, je moet dan alleen wel in je boxer terug lopen naar je kamer voor je handdoek" zegt Jay. Had hij gelijk in, en het duurde toch nog wel een paar uur voor het feest begon. "heb ik geen probleem mee" zeg ik dan. Ik doe mijn kleding uit tot mijn boxer. Ik hielt soms echt van mijn gespierde lichaam. Ik leg mijn kleren netjes op het bankje zodat ik die straks nog aankan en en duik in het water.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Heb ik geen probleem mee,' hoorde ik hem nog net zeggen. Ik ging onderwater en bleef daar eventjes. Niet veel later zag ik een wazig iemand het water in duiken. Dat moest dan Damario wezen, tenzij er opeens iemand gekomen was. Ik bleef nog eventjes onderwater en ging toen weer omhoog. Heerlijk was het water!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you