• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    Chayenne

    'Eten, dat weet ik wel' zeg ik.
    Ik gooi mijn sigaret op de grond, en trap hem uit.
    'Zullen we gaan kijken?' vraag ik.


    El Diablo.

    Haven Lockwood

    "Eh, oké. Prima." zeg ik en ik wacht tot zij mij voorgaat, ik wil niet als eerste naar binnen. Het klinkt misschien slecht maar ze moeten weten dat ik niet het initiatief heb genomen.


    Your make-up is terrible

    Chayenne

    Ik draai me om, en loop naar binnen.
    Eenmaal in de keuken glimlach ik weer.
    'Hey' zeg ik in het algemeen.


    El Diablo.

    Haven Lockwood

    Ik volg Chayenne redelijk stil, kijk naar de vloer als we binnenkomen en laat mijn blik over andere dingen glijden dan mensen. Even bekijk ik de jongen en het meisjes dat in gezelschap zijn van Jay maar hem niet.
    "Hoi." zeg ik ook om ze te begroeten.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik at weer rustig verder. Mijn brood was al bijna op. Ik had alleen nog steeds honger. Niet veel later kwamen er meer mensen binnen. Een onbekend meisje en Haven.. 'Hey,' zei het onbekende meisje. Mijn blik bleef nog eventjes hangen op Haven. Ze hand ons ook nog begroet, maar ze keek mij niet aan. Ik schudde eventjes mijn hoofd en at de rest op. 'Eey,' zei ik tegen hun beide en stond op. Ik liep naar het aanrecht toe om vervolgens nieuwe brood te smeren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Tot mijn verbazing eet Jay alweer en gaat hij nog meer eten. Ach, net at hij het ook niet op en ik vraag me nog steeds af waarom.
    "Hm, eten?" zeg ik hardop en begeef me naar het aanrecht om wat van de overgebleven salade te pakken. "Helaas is het van dat kalorie-arm voedsel." zeg ik met een zucht en ik ga aan de bar zitten om het op te eten.


    Your make-up is terrible

    Chayenne

    Grijnzend ga ik op het aanrecht zitten, en pak een pizzapunt.
    Ik schud mijn zwarte lokken naar achter, en kijk rond.
    Tegelijk neem ik kleine hapjes van de pizzapunt.


    El Diablo.

    Jay Shawn Fitch

    Ik hoorde Haven naast mij praten. Ik probeerde niet op te kijken en concentreerde op mijn brood. Ik beet eventjes op mijn lip. Toen ik mijn brood klaar had draaide ik mijzelf om en keek weer naar de mensen die er stonden. Ik haalde diep adem en liep weer terug naar mijn plek. Zwijgend at ik mijn brood op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    Ik heb werkelijk waar geen idee.' Zegt Jay en ik knik. Ik pak nog een slice pizza en eet hem weer op. 'ZIk hoop in ieder geval snel. Ik heb zin om te dansen.' Zeg ik grijnzend. Ik had dansles gehad vanaf ik al jong was. Ik kon !allet streetdance hiphop maar ook modern. Eigelijk het meeste wel.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario da silva santos
    "Had je net geen pizza ofzo gegeten?" Vraag ik als ik zie dat hij brood eet. Ik probeer een beetj een fatsoenlijk gesprek aan te knopen zodat het niet weer zo awkward word zoals de vorige keer dat ik hem zag. Dat was echt vreemd. Ik neem wat slokken water, zet mijn glas neer en stop mijn handen in mijn zakken.

    [Ben hele dag aan het werk ): sorry]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Trouwens, ik weet jullie namen nog helemaal niet." merk ik nonchalant op tegen de jongen en het meisje dat hier ook zitten. Ik kijk ze even aan en laat mijn ogen kort rustig op de jongen. Er is iets mis met hem maar ik weet niet wat. Ik laat mijn ogen ook kort over Jay glijden maar ben van mening dat hij me nog steeds liever ontwijkt.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Ik hoop in ieder geval snel. Ik heb zin om te dansen,' vertelde May. Enige wat ik kon doen was erop knikken. Ik had nog brood in mijn mond. 'Had je net geen pizza ofzo gegeten?' hoorde ik Damario vragen, gelijk gevolgd tot Haven die ging praten. 'Trouwens, ik weet jullie namen nog helemaal niet,' vertelde ze. Dat was blijkbaar niet tegen mij. Mijn naam wist ze. Toch keek ik haar eventjes aan. Ik zuchtte lichtjes en keek Damario aan om op hem te gaan antwoorden. Ik knikte naar hem als antwoord. 'Zo iets,' zei ik schouderophalend. 'Een halve punt vult geen maag.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May violet Grey
    Ik draaide me om naar de meisjes stem."Trouwens, ik weet jullie namen nog helemaal niet." Ik kende haar niet echt. ze had wit haar en een piercing doro haar neus. 'Ik ben May Violet grey. Noem me maar May of Vi (Fy)." Zeg ik vriendelijk tegen het meisje.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haven Lockwood

    Ik glimlach hartelijk naar het meisje als ze zich omdraait. "Ik ben May Violet Grey. Noem me maar may of Vi." zegt ze tegen mij.
    Ik steek mijn hand naar haar uit. "Leuk je te ontmoeten May, ik ben Haven." zeg ik tegen haar. Ondertussen zegt Jay iets over een halve pizzapunt en ik vraag me af waarom hij hem dan niet gewoon heeft opgegeten. Ik prop wat salade in mijn mond en begin luidruchtig erop te kauwen.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik had mijn brood alweer bijna op en ik hoorde May en Haven praten. Ze stelde zich zelf voor. De laatste happen nam ik en niet veel later hoorde ik iemand nogal luidruchtig kauwen. Dat was ik toch niet? Ik stopt eventjes met kauwen, maar ik hoorde het nog steeds. Ik slikte door en keek beetje om mij heen. Niemand zag ik kauwen. Mijn ogen vielen op Haven, haar zag ik wel kauwen. Vragend bleef ik haar aankijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you