• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    Haven Lockwood

    Als ik opkijk van mijn bord en nog een grote hap in mijn mond had gepropt en luidruchtig blijf kauwen, zie ik dat Jay mij aankijkt, met een vragende blik in zijn ogen. Ik trek mijn wenkbrauwen vragend omhoog. Hoeft hij me niet meer te ontwijken of zo?
    "Wawt?" vraag ik met volle mond.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Lichtelijk schrok ik van binnen toen Haven mij aankeek. Ze trok haar wenkbrauw omhoog. 'Wawt?' vroeg ze met een volle mond. Ik kon een klein lachje niet onderdrukken. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en stond op. 'Niks,' zei ik zachtjes tegen haar. Ik pakte mijn bord op om die weg te zetten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Ik zie dat er een klein lachje op zijn gezicht onstaan, maar dan schud hij zijn hoofd en staat hij op. "Niks." zegt hij zacht. Hij pakt zijn bord op. Verbaasd hef ik mijn wenkbrauwen en de verbaasdheid straalt door mijn gehele gezicht en ogen heen.
    "Niks?" vraag ik nadat ik mijn hap heb doorgeslikt. "Waarom keek je me dan zo vragend aan?" Ik neem nog een hap om mijn hele mond ermee vol te proppen.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Niks?' hoorde ik haar nog vragen. Ik pakte een glas en vulde die met water. 'Waarom keek je me dan zo vragend aan?' vroeg ze verder. Ik draaide mijzelf weer om, om terug te lopen naar mijn plek. Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Jij kauwde hard. Dacht dat er wat was of zo.' Ik bekeek Haven weer eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij vult zijn glas met water en draait zich om om terug te lopen en zijn schouders p te halen. "Jij kauwde had. Dacht dat er wat was ofzo." Hij bekijkt me en mijn wenkbrauwen blijven omhoog.
    Als ik klaar ben met kauwen beantwoord ik dat. "Dat je dat nog opmerkt." zeg ik een beetje kattig, doelend op zijn ontwijking. "Zo kauw ik altijd." besluit ik en bewijs het door nog een hap in mijn mond te stoppen en er luidruchtig op te kauwen.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Dat je dat nog opmerkt,' zei ze. Het klonk nogal kattig en ik beet eventjes op mijn lip. 'Zo kauw ik altijd,' zei ze verder. Ze nam nog een hap en ze kauwde weer luidruchtig. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Met de pizza hoorde ik je anders niet,' zei ik zachtjes en ik keek naar mijn glas. Met mijn vingers tikte ik tegen de zijkant aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij schu zijn hoofd weer. "Met de pizza hoorde ik je anders niet." Zijn stem klinkt zacht en zijn vingers tikken tegen de zijkant.
    "Eh, misschien omdat ik de hele tijd praatte terwijl ik mijn mond vol had." zeg ik op een bitchy 'doh' toon. Ik rol even met mijn ogen en vraag me af waarom hij nog zoveel aandacht aan mij wilt besteden of wat ik in de eerste plaats fout gedaan heb. Maar nadat hij beneden voor me wegliep heb ik geen zin meer om me er druk over te maken of het te vragen.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Eh, misschien omdat ik de hele tijd praatte terwijl ik mijn mond vol had,' vertelde ze. Het kwam nogal logisch over. Ik zuchtte zachtjes en nam een paar slokjes van mijn water. 'Als jij het zegt,' zei ik zachtjes. Ik keek haar weer eventjes aan. 'Je ziet er trouwens leuk uit.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij zucht zacht en neemt een paar slokken. "Als jij het zegt." zegt hij zacht en ik rol met mijn ogen. Het is toch duidelijk? Dan kijkt hij me aan. "Je ziet er trouwens leuk uit." zegt hij. Dat zorgt ervoor dat er een grijns op mijn gezicht verschijnt en ik het gezeur van net bijna gelijk vergeet.
    "Dank je wel!" zeg ik met een innemende glimlach. "Jij trouwens ook." geef ik hem een compliment terug. Er zijn maar weinig mensen die mijn wat extreme kledingstijl waarderen en het mooi vinden dus ik ben echt blij met het complimentje.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Dank je wel!' zei ze en ik zag dat ze alweer glimlachte. Zo snel slaat haar humeur dus om. Ik lachte eventjes. 'Jij trouwens ook,' zei ze erna en ik glimlachte alweer. 'Dank je,' zei ik met een glimlachje en nam weer een paar slokken van mijn water. Ik bleef Haven weer eventjes aankijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones

    "Dank je." zegt hij met een glimlachje en hij neemt nog een paar slokken. Hij blijft mij even aankijken en ik vraag me af waarom. Ik schuif mijn bord voor me uit en zet mijn ellebogen op de bar en ondersteun mijn hoofd met mijn handen terwijl ik terug kijk.
    "Salade is niets voor mij." verklaar ik het halfvolle bord dat ik net voor me uit schoof. Ik besluit het onderwerp van ontwijken even te laten rusten, misschien merk ik zometeen wel iets meer.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Salade is niets voor mij,' zei ze, nadat ze het had weggeschoven. Ze zat met haar elleboog op tafel en haar hoofd leunde op haar handen. Ik lachte eventjes. 'Waarom pakte je dan salade?' vroeg ik met hetzelfde lachje. Ik dronk mijn glas verder leeg. Weer tikte ik met mijn vingers tegen de zijkant van het glas. Ook al waren er veel mensen. Ik begon me hier lichtelijk ongemakkelijk te voelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij lacht om mijn opmerking. "Waarom pakte je dan salade?" vraagt hij met dat lachje. Hij drinkt zijn glas verder leeg en tikt weer met zijn vingers tegen de zijkant van het glas.
    "Omdat ik geen zin had om verder te lopen en pizza te pakken en ik had al helemaal geen zin om jou te storen tijdens het broodmaken om ook brood te kunnen eten." leg ik hem simpel uit. Ik ben vaak heel erg eerlijk, zoals nu. Soms wat ontwijkend maar wel eerlijk.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Omdat ik geen zin had om verder te lopen en pizza te pakken en ik had al helemaal geen zin om jou te storen tijdens het broodmaken om ook brood te kunnen eten,' legde ze uit. Ik keek haar weer eventjes aan. 'Maar ik ben al een hele tijd klaar met smeren? Plus je kon ook eventjes wachten, ik was bijna klaar toen je erbij kwam,' zei ik en haalde mijn schouders lichtjes op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Maar ik ben al een hele tijd klaar met smeren? Plus je kon ook eventjes wachten, ik was bijna klaar toen je erbij kwam." zegt hij schouderophalend. Ik zucht erop.
    "Nee." zeg ik. "Geen. Zin. In." maak ik duidelijk. "Trouwens, wie weet wat ik over me heen had gekregen als ik je had gestoord." merk ik nonchalant op, alsof het er niet toe doet.


    Your make-up is terrible