• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    May violet Grey
    Damario kijkt me geïrriteerd aan en ik loop mokkend naar buiten. Plots pakt een jongen mijn hand. Ik kijk hem aan. 'Hallo schoonheid.' Zegt hij in redelijk goed Engels. 'Hoi.' Zeg ik vriendelijk. Hij druk opeens zijn lippen op de mijne waarna ik me lostrek. 'Hoe durf je.' Zeg ik sissend. Ik geef hem een klap tegen zijn wang en loop met opgwhevenhoofd naar de drankjes bar. 'Bacardi Razz-fanta ofzo.' Zeg ik zuchtend. Ik kijk naar Damario en zie hem naar Jay kijken. Waarom keek hij op zo een manieer naar Jay? Het was vreemd. Ik pakte de Bacardi en liep terug de keuken in. 'Hier.' Zeg ik mierzoet tegen Damario. Hij mocht niet doorhebben dat ik zijn blik op Jay gezien had.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik snap er geen ene ruk meer van.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Op dit moment is het feestje bezig.


    Your make-up is terrible

    damario da silva santos"
    "Hier" zegt May op een slijmerig toontje. Ik kijk haar even onderzoekend aan. Is ze bang dat ze niet genoeg aandacht krijg. "Dankje" antwoord ik. Vanuit mijn oogghoeken werp ik Jay weer een blik. Shit he wat is hier aan de hand. Ik draai even aan het diamantje in mijn oor. Wat moet ik doen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sorry, ik had even iets waardoor ik geen zin had om te reageren, maar nu ben ik er weer! -gaat typen-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha, geen probleem. Dat heb ik zovaak.


    Your make-up is terrible

    Caprice Belle Ricci.
    “Ja, ik wéét nu wel dat je alleen zei wat je dacht.” Grinnikte ze, waarbij ik de kokhalsneigingen maar moest onderdrukken.
    “Maar als jij graag de chagrijnige zeur uithangt en het ook niet uitmaakt, wie ben ik dan om je tegen te houden. Van mij mag je je mening blijven geven. Maar dat het bij jou mislukt is, betekend niet dat het bij íedereen mislukt hé?” vroeg ze, en ik wed dat zelfs de mensen in deze wijde omgeving de uitdaging in haar stem kon horen.
    Dat zou eigenlijk een reden voor mij moeten zijn dat ik er niet op in moest gaan, maar natuurlijk was ik weer te koppig en luisterde ik niet naar de logische redenen in mijn gedachten.
    “Bij míj mislukt?” Abrupt draaide ik mijn hoofd met een ruk naar haar om en keek haar woedend aan. “Je vraagt er gewoon om, om geslagen te worden, hé?” Ik schudde mijn hoofd ongeloofwaardig en draaide me met mijn rug naar haar om. Als ik haar zou slaan, mocht ik vast niet meer in de villa wonen…
    Met een wat rustigere toon probeerde ik dus letterlijk uit mijn mond te persen, “Denk wat je wilt denken, ik ga hier niet verder op in.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haven Lockwood

    "Bij míj mislukt?" Abrupt draait ze haar hoofd met een ruk naar me om en kijkt me woedend aan. Ik glimlach alleen maar, net de reactie die ik had gewild. "Je vraagt er gewoon om, om geslagen te worden, hé?" Ze schud haar hoofd en draait zich met haar rug naar mij toe. Gelukkig maar, zó ver wilde ik het nou ook weer niet hebben. "Denk wat je wilt denken, ik ga hier niet verder op in." zegt ze op een rustigere toon.
    "Sorry dat ik automatisch denk dat het mislukt is als je er zo'n chagrijnige zeur van bent geworden en er zo op reageerd." grinnik ik. Met mijn nagels krab ik weer over mijn hand waardoor de huid ondertussen rauw begint te worden. "Maar ik geef alleen even mijn mening. Je hoeft er natuurlijk niet op in te gaan."
    Ik blijf grijnzen en wacht haar reactie af terwijl ik met een schuin oog naar haar kijk, áls ze er al op reageerd, nadat ze heeft gezegd dat ze er niet meer op in gaat. Maar ze is een meisje, of nouja, een mens en ik weet niet of ze het zomaar over zich heen laat komen, dat ik haar woorden misbruik en terugkaats haar naar.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik had nog even staan blijven kijken om mij heen. Een paar keer zag ik Damario mijn kant op kijken. Ik wou vragen waar hij last van had toen hij May wegstuurde, althans daar leek het op. Ze kwam iets later weer terug. Hij keek apart naar mij. Ik kon nog niet echt vertellen wat, maar misschien dat ik er later wel achterkwam. Ik liep de keuken uit om vervolgens plaats te nemen op een bank in de woonkamer. Ik ging zo wel weer naar buiten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [hoe moet ik daar nou weer op reageren? -.-']


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ehh was het de bedoeling dat je er op reageren dan ? ;o]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [dunno]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Sorry, ik reageer zo snel mogelijk! Ik zat nogal met dingen in mijn hoofd, daarom.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caprice Belle Ricci.
    “Sorry dat ik automatisch denk dat het mislukt is als je er zo’n chagrijnige zeur van bent geworden en er zo op reageert.” Grinnikte ze, waardoor ik arrogant een wenkbrauw op haalde, maar gelukkig kon ze dit niet zien, omdat ik nog steeds met mijn rug naar haar toe stond.
    “Maar ik geef alleen even mijn mening. Je hoeft er natuurlijk niet op in te gaan.” Even gromde ik op wat ze zei, maar rolde toen mijn chocoladebruine ogen in hun kassen en zei op een kalme, rustige toon, “Nee, net zoals jij eerder ook niet op mij was ingegaan, zeker?” Ook al zei ik het op een kalme toon, ten minste dat was mijn bedoeling, er kwam duidelijk een sarcastische toon in door.


    Quiet the mind, and the soul will speak.