• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    Haven Lockwood

    Ik trap net mijn sigaret uit als ik iemand achter me hoor en ik draai me zo half om. "Hey." groet ik terug met een glimlach. "Ik ben Haven." Ik steek mijn hand naar haar uit.


    Your make-up is terrible

    [Weet ik nog niet. Zit nu beetje kleren uit te zoeken voor die kerel ;d Verveel me beetje]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    'Chayenne' stel ik mezelf voor, en schud haar hand.
    'Dus, hoe vind je het hier?' vraag ik. Tja, moet wel een beetje het gesprek op gang houden.


    El Diablo.

    [haha okee]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ik ga alleen niet al te laat naar bed, moet morgen weer van half 9 tot een uur of 7 werken -.-]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Het meisje stelt zich voor als Chayenne en neemt mijn hand aan.
    "Mooie naam." glimlach ik naar haar. "Eh het is hier leuk, mooi en warm." grinnik ik. "En ik heb zin in het feest. Hoe vind jij het?" Ik weet dat ik veel kan praten.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik sloot de deur van mijn kamer gauw dicht en gooide mijn kleren en schoenen in een hoekje. Ik liep gelijk door naar de douche en deed die alvast aan. Ik deed mijn zwembroek uit en gooide die in de wasmand. Ik liep even gauw in me naakie naar de kamer om mijn vieze shirt op te pakken en ook in de wasmand te gooien. Toen de douche op de juiste warmte stond ging ik eronder. Ik droogde mijzelf af en deed alvast mijn boxer aan. Ik liep naar de klerenkast toe en trok die open. Daar viste ik een set kleding eruit en trok die gelijk aan. Ik pakte mijn schoenen op en liep ermee naar beneden toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [weer half 6 op staan om eerder te kunnen douchen dan me zus T-T]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    'Dankje' zeg ik.
    Ik kijk even naar het zwembad en dan terug naar Haven.
    'Leuk, mooi huis, leuke mensen, kortom, beter dan thuis' zeg ik.


    El Diablo.

    [En anders laat je Damario even naar de keuken gaan, Daar gaat Jay heen en zo heb je weer wat te doen.]

    Jay Shawn Fitch

    Met mijn schoenen in mijn hand liep ik naar de keuken toe. Ik had nog steeds honger. Aan een halve punt pizza raakt mijn maag niet van vol. Ik zette mijn schoenen neer naast een stoel en liep toen naar het aanrecht toe. Ik haalde verschillende kastjes open voor brood en beleg en smeerde vervolgens een paar sneetjes brood voor mijzelf. De brood legde ik op een bordje en liep ermee terug naar mijn schoenen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    Na een tijdje zo gezeten te hebben, heb ik alles weer op een rijtje denk ik. Ik sta op en loop naar de keuken. Aangezien ik maar drie hapjes van een Salade had voel ik mijn maag een beetje brommen. Ik heb het in eerste instantie niet eens door maar dan zie ik plotseling Jay zie zitten. Meteen krijg ik weer een heel vreemd gevoel wat ik niet kan plaatsen. Hij ziet er nog goed uit ook


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    Naar een paar happen genomen zag ik iemand binnenkomen. Ik keek op zag dat het Damario was. Ik glimlachte maar vriendelijk naar hem en at verder aan mijn brood. Heerlijk! Daar was mijn maag aan toe. Ondertussen begon ik mijn schoenen aan te doen en gelijk te strikken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    Ik zie dat Jay vriendelijk naar me glimlacht en ik voel iets kriebelen in mijn onderbuik. Als het er niet raar uit had gezien had ik mezelf nu keihard in me buik geslagen om mezelf te corrigeren. Ik glimlach terug. "Eet smakelijk" zeg ik vriendelijk. Ik heb opeens helemaal geen honger meer en schenk maar wat water voor mezelf in om wat in handen te hebben

    [Als ik nie meer reageer ben ik in slaap gevallen xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Haha ok ;P]

    Jay Shawn Fitch

    'Eet smakelijk,' zei hij vriendelijk nadat hij mij een glimlach schonk. Ik zag dat hij water pakte en ik nam weer een hap van mijn brood. Mijn schoenen waren ondertussen al aan en gestrikt. 'Dank je,' zei ik vriendelijk terug en begon weer rustig verder te eten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Dat is waar." zeg ik met een glimlach. "Vooral het weer, het is hier echt lekker. Was het maar altijd zo in New York." Ik zucht zachtjes als ik aan de sneeuw en grijze luchten uit de winter denk.


    Your make-up is terrible