• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [mijn topics]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [mijn topics]


    El Diablo.

    Jay Shawn Fitch

    Ze had me nog fronsend aangekeken, maar Max kwam er al aan. Zou de nog wat gezegd hebben als hij er nog niet aankwam? 'Dus, wat vinden jullie er tot nu toe van?' vroeg hij aan ons. 'Het is hier erg mooi. Verder weet ik het nog niet,' zei Haven met haar mond vol. Ik lachte eventjes. Waarom wist ik niet. Ik keek eventjes naar Max. 'Ik ben het met Haven eens,' zei ik met een klein glimlachje. 'Het is hier mooi en de mensen zijn tot nu toe aardig,' vertelde ik. Ik wist niet of er nog meer mensen waren dan diegene die ik allemaal tegen was gekomen. Al was dat ander meisje.. Wat was haar naam ook al weer? Nou ja, doet er niet toe.. Zij was wel beetje apart.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    may violet grey
    Ik keek hem medelevend aan. Nu begreep ik hem meer dan dat ik net deed. Als hij een relatie met me zou aangaan zou aangaan zou ik nooit meekunnen naar zijn huis. Door zijn vader. 'Het is goed dat je het me verteld hebt, maar ik vind eigelijk ook dat je het aan de politie moet vertellen. Het is kindermishandeling bij je zusjes en dat is verboden. Als je dat doet zal het leven beter worden voor jou en je zusjes.' Zeg ik serieus. Ik meende het ook serieus. Een vriendin van mij had ongeveer hetzelfde en haar vader werd berecht en geholpen met zijn buien. Mijn vriendin Faye kreeg daardor tijdelijk een onderdak. Ze mocht toen bij mij slapen en nu is haar vader ehct veranderd in een lieve man.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damario Da Silva Santos
    Ik lacht vreugdeloos. "En dan? Als ik dat doe komen we op straat terecht. Mijn moeder werkt zich nu al uit de naad, Hij is de enige reden waardoor we nog niet op straat staan" ik begin weer te ijsberen. "Daarnaast me moeder zou het niet overleven" ik schud mijn hoofd. "Ze houd zo veel van die man, ze is geen leven zonder hem gewent. Ik kan het mijn moeder niet aan doen" Ik zucht even. "Mijn zusjes krijgen nooit zo veel klappen omdat ik er voor spring en ik ze bij mij op de kamer laat slapen Ik hoop dat hij zich in kan houden deze paar weken"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Max Raphael Verville
    'Het is hier erg mooi. Verder weet ik het nog niet,' zegt Haven met volle mond.
    Jay lacht eventjes. 'Ik ben het met Haven eens. Het is hier mooi en de mensen zijn tot nu toe aardig,' vertelde ik.
    'Tsja,' grinnik ik. 'Ik heb tot nu toe niet veel meer gezien dan mijn balkon en behalve jullie twee heb ik zover ik weet nog niemand ontmoet.' Ik haal mijn schouders op. We zitten hier nog vier week dus dat komt nog wel.
    'Waar komen jullie eigenlijk vandaan?' vraag ik daarna. Misschien is er wel iemand in dit huis die dichtbij me in de buurt woont, maar die kans lijkt me klein. Er zijn maar 10 mensen en Amerika is erg groot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caprice Belle Ricci.
    Zijn mond zakte open, waarna hij ongelovig zegt, “Wat?!” Ik grinnik doordat ik dit beeld nu van hem zie. Ja, had je zeker niet verwacht van mij he?
    “Jaja. Let jij maar eens op. Ik ga het je nu knap lastig maken,” Grinnikte hij, en ik rolde mijn ogen. “Vast, jij wel, superman. Eerst zien, dan geloven,”
    “Je kent mijn vrienden nog niet,” Voegde hij eraan toe. Oh hel. Daar had ik nog niet eens bij nagedacht! Als Pablo al erg was met meisjes.. hoe zullen zijn vrienden dan zijn?
    Ik zuchtte diep, maar weigerde om te laten merken dat ik de deal terug wilde nemen, dus zette ik weer een grijns op. “Wanneer is er zo’n stom feest? Want ik wil je gelijk laten zien dat ik ga winnen!”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Violet Grey
    Ik kijk hem aan. Zijn vader zorgde dus voor het geld. Hij was dus een heel ander leven gewend. Ik niet. Mijn ouders hadden ongeveer ook zo een soort huis net als dit. Ik had een flatscreen tv een blackberry bold en een iPhone 4S. Een scooter en al een cabriolet. Mijn moeder en vader werkte beide. Mijn moeder was een erg goede advocate en mijn vader was een bankdirecteur. Ik had het geluk dat mijn pleegmoeder geen kinderen kon krijgen. 'Mijn beste vriendin heeft ongeveer hetzelfde gehad. Door de regering word het doorbetaald tot de vader vooruitgang boekt en terug naar huis kan.' Probeer ik het nog iets verder. Ik wou niet aandringen, msar hij moest er iets aan doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haven Lockwood

    Jay lacht eventjes. "Ik ben het met Haven eens. Het is hier mooi en de mensen zijn tot nu toe aardig." vertelt hij.
    "Tsja." grinnikt Max. "Ik heb tot nu toe niet veel meer gezien dan mijn balkon en behalve jullie twee heb ik zover ik weet nog niemand ontmoet. Waar komen jullie eigenlijk vandaan?" vraagt hij.
    Ik neem net weer een hap. "New York, Manhatten. En stop met vragen stellen als ik net iets in mijn mond stop!" Ik lach erbij.


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    "Misschien voor rijeke lui's mensjes ja" zeg ik met nog een vreugdeloze lach. "Voor puerto ricanen zoals ons, die ons de naad uit werken om te kunnen eten of naar school te kunnen niet hoor. Ze kijken ons aan alsof we een of andere besmettelijke bacterie zijn, laat staan dat ze ons geld geven omdat onze vader losse handjes heeft" Ik maak een spottend geluidje,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Ik heb tot nu toe niet veel meer gezien dan mijn balkon en behalve jullie twee heb ik zover ik weet nog niemand ontmoet. Waar komen jullie eigenlijk vandaan?' vroeg hij. Ik wachtte eventjes totdat Haven antwoord gaf, maar ik zag net dat ze een hap nam. Ik begon al zachtjes te lachen. 'New York, Manhatten. En stop met vragen stellen als ik net iets in mijn mond stop!' lachte ze. Ik keek Max weer eventjes aan. 'Ik kom overal en nergens vandaan,' zei ik met een glimlachje. 'En jij?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Max Raphael Verville
    'New York, Manhattan. En stop met vragen stellen als ik net iets in mijn mond stop!' lacht Haven.
    'Sorry,' zeg ik grinnikend.
    'Ik kom overal en nergens vandaan,' zegt Jay met een glimlachje. 'En jij?'
    'Seattle,' antwoord ik. 'En ik zal maar geen vragen meer stellen totdat je uitgegeten bent,' lach ik daarna op een plagerige toon. 'We willen natuurlijk niet dat je er in stikt of zoiets,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Violet Grey
    'Als je een beetje een goede advocaat hebt lukt het makkelijk. En mijn moeder is advocate. Ik kan het haar vragen. Ze heeft nog nooit een zaak verloren.' Probeer ik nog te helpen. Als het zou moeten zou ik er voor zorgen dat hij geld zou toekrijgen van het geld wat ik geerfd had van mijn familie.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haven Lockwood

    "Sorry." grinnikt Max.
    "Ik kom overal en nergens vandaan." zegt Jay. "En jij?"
    "Seattle." antwoord hij. "En ik zal maar geen vragen meer stellen totdat je uitgegeten bent." lacht hij erna, plagerig tegen mij. "We willen natuurlijk niet dat je er in stikt of zoiets."
    Ik kijk hem grijnzend aan. "Dat lijkt me een goed idee." beaam ik zacht lachend, blij dat de sfeer nu beter werd. "Je stelt toch ook geen vragen bij een blow job?" Ik kijk hem nog even uitdagend aan en neem dan weer een flinke hap van mijn pizza waardoor hij niets terug kan vragen of iets dergelijks.


    Your make-up is terrible