• Wat een kut dag. Als je blij bent moet je dit niet gaan lezen enzow.

    Het begon gisteren. Ik en nog een hele groep zouden gaan zwemmen, maar dat zwembad werd verbouwd. Nou oke, ik vet pissig en de hele groep ook. Een jongen genaamd S wilde niet naar een ander zwembad enzo dus ging de hele groep niet dus oke. De jongens R,B en S gingen vissen en ik vroeg of ik mee mocht. R zei dat het niet leuk was als ik als enige meisje mee ging. Dus ik nog sjaggier dan dat ik al was, maar oke dat kan ik nog begrijpen. De volgende dag gaan ze SMS'en of ik kwam enzo. Eerst zei ik dat ik niet mee ging maar ze haalden me uiteindelijk over. Ik ging dus mee vissen bij het grote meer en toen begon het. Ze gingen de hele tijd kloten. Mijn schoenen op een paal leggen zodat het grote meer op drijft en met mijn jas wegrennen en nat maken. En mij nat maken. Ik liet duidelijk merken dat ik het niet leuk vond want ik stond met tranen in mijn ogen. Ze gingen maar door en toen ik uiteindelijk mijn jas terug had liep ik met mijn hele shirt nat weg. Ik denk dat ze me gewoon mee wilden zodat ze konden kloten. Wat een rot dag. Spijt dat ik ging. (cat)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 16:38 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Das kut..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Kleuters...


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ik had ze stuk voor stuk een bloedneus geslagen $


    even a white rose has a black shadowx

    Uhm, en dat zijn jouw vrienden...?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Revenge is sweet! Pak ze terug :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    ik had ze allang verdronken :Y)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Intan schreef:
    Ik had ze stuk voor stuk een bloedneus geslagen.


    Alis volat propriis.

    Poor you
    Wij hadden een hele gemene buschauffeur die niet stopte bij de halte waardoor we moesten lopen, 10 km


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat een losers, ik had het niet gepikt hoor. D:


    The universal language of art.

    ik heb helemaal Q aangemaakt om hier te reagereennn
    iksnap wat je meemaakt. ahah. x je medezwemgenoot


    hoi ik ben ik weet niets en ik heb eeen groot hoofd X KIM!

    BIEBERCREW schreef:
    Wat een losers, ik had het niet gepikt hoor. D:


    Tell me about it, stud.

    WE PAKKEN ZE TERUG (:


    hoi ik ben ik weet niets en ik heb eeen groot hoofd X KIM!

    ikweetniets schreef:
    WE PAKKEN ZE TERUG (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    BIEBERCREW schreef:
    Wat een losers, ik had het niet gepikt hoor. D:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    PAPAROACH schreef:
    Uhm, en dat zijn jouw vrienden...?


    -