• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    Haven Lockwood

    Ik loop mijn kamer in en trek onderweg mijn kleding uit. Eerst mijn schoenen, mijn broek, mijn shirt en dan mijn ondergoed, die ik onderweg laat slingeren. Ik zet de kraan aan en stap onder de warme stralen. Een zuchtje ontsnapt uit mijn mond. Ik was mezelf op een rustig tempo en blijf er nog even onder staan, terwijl ik tegen de muur aanleun. Ik probeer niet na te denken, automatisch krab ik met mijn nagels over de huid van mijn hand heen, rode strepen trekken.
    Als ik klaar ben, draai ik de kraan uit, stap ik eronder vandaag en droog ik me af met een zachte handdoek, die ik daarna om mijn haar wikkel. Ik loop naar mijn koffer en haal mijn make-up spullen er uit. In de badkamer doe ik een beetje foundation, blush en poeder op. Daarna een klein lijntje eyeliner en wat mascara waardoor ik er ineens heel anders uitzie dan vanmiddag. Ik loop naar mijn koffer en scharrel deze outfit bij elkaar. Met een paar stevige zwarte schoenen eronder en het is compleet. Een pakje sigaretten gaan tussen de band van mijn kous en mijn haar steek ik slordig op. Daarna begeef ik me weer naar beneden. In de woonkamer kijk ik even rond wie er allemaal zijn.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Het huis is geweldig. Ik heb nog niet zo veel mensen ontmoet maar ik denk dat die wel aardig zijn, diegene die ik heb ontmoet zijn wel aardig...' vertelde ik waarop ik knikte. 'Ik denk dat de rest ook wel aardig is,' hijgde ik lichtjes. Ik wou kijken of ik nog een tikkeltje harder aan kon, maar dat vond ik overkomen als uitsloverij, dus deed ik het voor de zekerheid maar niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    "Ik denk dat de rest ook wel aardig is" hijgt de Jay. Ik knik even. Ik snap nou niet wat dit is. Ik kijk naar zijn kont, ik krijg kippenvel als hij hijgt. Ik zat hem te bekijken alsof ik naar een meisje aan het kijken ben. Ik ben geen Homo, dat weet ik 100% zeker. Maar waar komt dit vandaan dan?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    Het was stil opeens. Enige wat ik hoorde was mijn gehijg, mij geren en de loopband die aanstond. Het zou me kunnen ontspannen, maar ik weet gewoon dat Damario nog naast me staat en dat bederft de ontspanning. Eventjes keek ik hem aan, maar daarna keek ik weer straks vooruit. Ach kon mij het schelen. Ik zette de loopband weer een stukje harder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    Ik zucht eventjes. Ik was hier duidelijk ongewenst, en misschien is het ook niet zo slim om hier te blijven. Ik loop weg en ga bij het binnen zwembad op het bankje zitten. Ik zet mijn ellebogen op mijn knieën en leun met mijn kin op mijn hand terwijl ik naar het stilstaande water kijk. het licht laat het water schitteren. en werpt grappige schaduwen op de muren


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    Na een lange tijd besluit ik toch om mijn haar los te laten, maar wel met een slag erin. Ik loop weer naar mijn kledingkast en pak een jurkje. Ik doe hem snel aan en zoek mijn schoenen.


    El Diablo.

    Haven Lockwood

    Ik vraag me af waar Jay is, ik zag hem geloof ik net weer voorbij lopen toen ik hier nog zat met Max. Ik weet alleen niet meer waar hij heen is gegaan en toch wil ik even vragen of alles wel goed is. Sloffend loop ik naar buiten toe, maar ook daar is hij niet. Misschien is hij naar de kelder gegaan, de enige mogelijkheid die ik nog kan checken. Als hij naar de stad of het strand is gegaan is hij voor mij onvindbaar. Ik loop met licht stampende voeten de trap af naar de kelder en als eerst zie ik de jongen uit de sauna zitten bij het zwembad. Aarzelend steek ik even mijn hand op en kijk ik om me heen.


    Your make-up is terrible

    [jonge nikki verpest het nou niet weer voor me, gabumon en ik hadden een plan]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [In een RPG kan je geen plannen maken.]


    Your make-up is terrible

    [oke zoek t maar uit]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    [In een RPG kan je geen plannen maken.]

    (Hahaha, lol. _O_ Ik moest hier echt even om lachen, no harm intended.
    & Taylor Momsen <3)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 20:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [je zegt niet buitensluiten terwijl jullie twee er telkens voor blijven zorgen dat ik niet meer kan rpgen maakt me egt boos]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    Ik hoorde de voetstappen. Eventjes vlug keek ik op zij. Damario liep weg, had ik wat verkeerds gedaan? Ik keek gauw weer naar voren, daar lag ik al bijna. Ik rende nog eventjes door, maar stopte al naar korte vijf minuutjes. Ik bouwde af totdat hij helemaal stil stond en ging ervan af. Ik liep naar het zwembad om daar eventjes te zwemmen. Daar aangekomen kwam ik Damario tegen op een bankje en iets verderop zag ik Haven. Ik draaide mij zelf weer abrupt om, om weer terug te gaan naar de loopband.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik weet niet of je het doorhad maar mijn personage doet iets naar jou personage. Je reageerd er wel vaker niet op.]


    Your make-up is terrible

    [hij zat naar het water te kijken, hij kan het ook niet zien?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]