• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    Haven Lockwood

    Hij kijkt me vragend aan. "Praten?" vraagt hij zacht en het klinkt een beetje verbaasd. "Kan jij echt geen reden bedenken waarom ik weg ben gegaan?" vraagt hij zacht en staat op om zijn glas weg te zetten. Ik haal mijn schouders op.
    "Niet echt, ik zei of deed toch niets verkeerds?" vraag ik, ook aan mezelf. Ik ga het gesprek langs, volgens mij heb ik hem nergens mee beledigd of iets dergelijks. Misschien zit hij gewoon veel te gecompliceerd in elkaar. Dat moet het wel zijn, volgens mij deed ik niets verkeerd.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Niet echt, ik zei of deed toch niets verkeerds?' vroeg ze. Ik keek haar eventjes weer aan. 'Je deed op zich ook niks verkeerd,' zei ik schouderophalend. Ze zei ook niets verkeerd. Het kwam alleen verkeerd bij mij terecht. Ik liep naar naar de deur opening. Daar draaide ik mijzelf om en keek ik weer eventjes naar Haven. 'Kom,' zei ik en liep richting de kelder. Aangezien Damario hier was had ik zo'n gevoel dat er daar toch niemand meer was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Je deed o pzich ook niks verkeerd." zegt hij schouderophalend. Ik frons gefrustreerd, wat is er dan allemaal aan de hand? Hij loopt naar de deuropening en draait zich om. "Kom." zegt hij tegen mij en loopt richting de kelder. Ik spring snel van mijn stoel af om hem te kunnen volgen. Als ik naast hem loop begin ik weer te sloffen zoals ik altijd doe op deze schoenen.
    "Waar gaan we heen?" vraag ik verbaasd. "En waarom?"


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Waar gaan we heen? En waarom?' vroeg ze verbaasd. Ik haalde mijn schouders lichtjes op en liep gewoon verder. 'Jij wou praten,' zei ik zachtjes. Beneden aangekomen draaide ik mijzelf om en keek ik naar Haven. 'En ik zo'n gevoel had dat hier niemand was..' Ik keek eventjes om mij heen en tot zo ver had mijn gevoel nog gelijk ook. 'Denk eens na,' zei ik zachtjes. 'Enig idee waarom ik weg liep?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Ik haalt zijn schouder op en loopt gewoon verder. "Jij wou praten." zegt hij zacht. Als we beneden aangekomen zijn draait hij zichzelf om en kijkt hij naar mij. "En ik had zo'n gevoel dat hier niemand was..." Hij kijkt om zich heen, ik volg zijn voorbeeld en zie dat er inderdaad niemand is. "Denk eens na. Enig idee waarom ik weg liep?" vraagt hij aan me. Ik verplaats mijn gewicht ongemakkelijk naar mijn ene been.
    "Nee." zeg ik zacht en schud verward mijn hoofd. "Nee, je zei dat ik niets verkeerds deed, dus waarom?" vraag ik bijna wanhopig omdat ik de logica kwijt raak.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Nee,' zei ze zacht. Ze klonk verward en ze schudde haar hoofd. 'Nee, je zei dat ik niets verkeerds deed, dus waarom?' vroeg ze. Ze klonk anders. Ik keek haar een beetje vragend aan. 'Je onthoud niet echt veel van onze gesprekken hea?' vroeg ik zachtjes. 'Je bood je eigen weer aan aan iemand anders,' ging ik zachtjes verder. 'Gaat er nu een belletje rinkelen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    "Je onthoud niet echt veel van onze gesprekken hea?" vraagt hij zacht en ik grimas even. "Je bood je eigen weer aan aan iemand anders. Gaat er nu een belletje rinkelen?" Ik trek een nadenkend gezicht, open mijn mond en doe hem uiteindelijk weer dicht, waarna ik verder denk. Dan steek ik mijn vinger op en open ik mijn mond weer.
    "Nee, ik bood mezelf toen niet aan." zeg ik aarzelend. Ik laat mijn vinger weer zakken, dat was pas erna en volgens mij was hij al weg. Al weet ik het niet zeker meer. "Volgens mij had ik het alleen over een blow job. Niet dat ik iemand er eentje zou geven." Ik haal mijn schouders op.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Nee, ik bood mezelf toen niet aan,' zei ze. Ze klonk aarzelend. Ze had haar vinger opgestoken, maar die liet ze nu weer zakken. 'Volgens mij had ik het alleen over een blow job. Niet dat ik iemand er eentje zou geven,' ging ze verder en ze haalde haar schouders op. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Ze had wel gelijk. 'En daarom liep ik weg,' zei ik zachtjes. 'Aangezien jij hier toch zo beetje alleen maar voor de sex ben... Wist ik gewoon ergens dat het er niet bij bleef dat jullie het er alleen over hadden.' Ik keek omlaag en beet zachtjes op mijn lip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij schud lichtjes zijn hoofd. "En daarom liep ik weg. Aangezien jij hier toch zo beetje alleen maar voor de sex ben... Wist ik gewoon ergens dat het er niet bij bleef dat jullie het er alleen over hadden." Hij kijkt omlaag en bijt op zijn lip. In een opwelling stap ik naar voren en leg ik mijn armen om zijn middel heen en druk ik mijn hoofd tegen zijn borstkas. Misschien vooral omdat ik niets zinnigs kan zeggen op zijn woorden, hij heeft gelijk. Hij heeft gelijk...


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    Ik schrok van haar armen die ik om mijn middel voelde komen en haar hoofd tegen mijn borstkas. Ik keek haar verbaasd aan en deed aarzelend mijn armen om haar heen. 'Is dit als troostend gebaar bedoeld?' vroeg ik zachtjes aan haar. Zachtjes wreef ik met één hand over haar rug heen. 'Het helpt namelijk ergens wel... Voelt dit niet ongemakkelijk voor jou?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Ik voel zijn armen om mij heen. "Is dit als troostend gebaar bedoeld?" vraagt hij zacht en ik knik, niet geheel naar de waarheid. Hij wrijft met zijn handen over mijn rug heen waardoor het eerder troostend voor mij word dan voor hem volgens mij. "Heth elpt namelijk ergens wel... Voelt dit niet ongemakkelijk voor jou?"
    Ik schud mijn hoofd "Nee." murmel ik tegen hem aan. "Goed, misschien een beetje." geef ik toe. "Maar het valt mee, minder erg dan ik dacht." Ik glimlach even in mezelf.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Nee,' hoorde ik haar een beetje murmelen. Een glimlachje kwam op mijn gezicht. 'Goed, misschien een beetje, maar het valt mee, minder erg dan ik dacht,' vertelde ze verder. Ik glimlachte weer iets. Ik drukte nog een klein kusje op haar hoofd voordat ik haar iets van mij af duwde. Ik keek haar vragend aan. 'Ik denk niet dat het twee dagen word,' zei ik en ik lachte eventjes. 'Jij bent nu al anders dan vanmiddag, dat is niet goed voor jou.'


    [Oh ja, this weer zondag.. Straks eten, dan me tas doen en afdrogen.. Dan ben ik er tot kwart over 6 en vervolgens ben ik 3 uur afwezig]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 16:51 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Hij drukt een kusje op mijn hoofd en duwt me onverwacht iets van hem af om me vragend aan te kunnen kijken. "Ik denk niet dat het twee dagen word." zegt hij en lacht even. "Jij bent nu al anders dan vanmiddag, dat is niet goed voor jou." Ik kijk hem even verward aan.
    "Oh..." zeg ik en ik frons. "Nou, dan eh... Dat moet je zelf beslissen, toch?" zeg ik zacht. Ik vraag me af of ik er wel op kan rekenen, eerlijk gezegd vind ik het niet eens zo erg. Maar wat als hij snel iemand anders vind om zijn twee-dagen ding op uit te voeren? Zou ik het erg vinen?


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Fitch

    'Oh...' zei ze en ze fronste. 'Nou, dan eh... Dat moet je zelf beslissen, toch?' zei ze zachtjes erna. Ik keek haar vragend aan. Ik had allang een preek verwacht dat ik om mijzelf eens moest denken en niet om een ander. 'Gaat alles wel goed Haven?' vroeg ik zachtjes aan haar. 'Je doet echt anders..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haven Lockwood

    Zijn vragende blik zorgt ervoor dat ik niet in zijn ogen kijk. "Gaat alles wel goed Haven?" vraagt hij zacht. "Je doet echt anders..."
    Ik schud mijn hoofd. "Ik doe niet anders." zeg ik. "Zo ben ik gewoon, je weet het nog niet maar nu wel, aangezien je me pas een paar uur hebt meegemaakt, goed?" zeg ik en ga met mijn vingers langs mijn piercing. "Alles is goed." stel ik hem gerust.


    Your make-up is terrible