• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ CarrotCurls

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ Amorphous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Belangrijke mededeling! Het feest komt nu op gang, er komen een aantal mensen uit het dorp langs en buiten is drank en hapjes, mooie lichten en de zon zakt langzaam achter de horizon.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    Damario Da Silva Santos
    Ik wrijf het water uit mijn ogen en vlak daarna kwam Jay omhoog. "heerlijk is dit water zeg" merk ik luchtig op. Ik begin een beetje rondjes te zwemmen en blijf uiteindelijk bij de kant eeen beetje watertrappelen en kijk de ruimte rond. Het is hier met hem niet een ongemakkelijk gevoel maar eerder een vreemd gevoel. Iets wat ik niet ken, niet gewent ben.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Heerlijk is dit water zeg,' vertelde hij. Ik knikte lichtjes en dook weer even onderwater. Ik keek een beetje omhoog en zag alles wazig door het water. Toch kon ik Damario een beetje zien rondzwemmen. Even later ging ik weer omhoog en keek Damario voor een moment aan. 'Ik ben het helemaal met je eens,' zei ik met een klein glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    "Ik ben het helemaal met je eens" zegt Jay met een glimlach je. Ik glimlach even kort maar kan op de een of andere manier zijn blik niet lang vast houden. Ik duik snel onder water voor ik straks nog zoiets doms doe als blozen. Ik zwem wat onderwater en kom dan weer boven. Verdomme Damario doe nou eens een keer normaal.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    Hij glimlachte kort, maar ging gauw daarna onderwater. Ik keek beetje vragend naar het water. Zal wel goed wezen. Wat had hij? Toen hij weer boven kwam ging ik onder water. Helemaal tot aan de bodem, daar bleef ik eventjes overheen zwemmen. Het zwemmen verveelde me al gauw.. Ik zwom omhoog en ging naar de rand toe waar ik op ging zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    Jay gaat op de kant zitten en na nog een tijdje rond zwemmen klim ik ook uit het zwembad. Misschien droog ik nog een beetje op zo. Anders zal ik toch weer terug naar boven moeten. Ik plof neer op een plastic stoeltje, dat is tenminste niet erg als het nat word. Ik zucht zachtjes en weet niet meer waar ik heen moet kijken en bijt op mijn lip


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    Ik keek Damario na toen hij er ook uit ging en op een stoeltje ging zitten. Ik hoorde hem zachtjes zuchten en ik zacht dat hij op zijn lip beet. Waar had hij last van? Irriteerde ik hem? Ik zuchtte even en stond op. Ik pakte mijn schoenen op en mijn shirt. 'Ehh, misschien zie ik je op het feest,' zei ik en ik liep richting de trap.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    "ja best" mompel ik. Ik pak mijn kleding en loop de trap op. In mijn kamer droog ik me af, doe een schone boxer aan en mijn kleding weer. Doe mijn haar weer netjes en zorg dat alles er weer goed en fresh uit ziet, misschien nog wel beter als net. Als ik de trap weer af loop sta ik plots weer oog in oog met Jay. Ik wend mijn blik af. niet blozen niet blozen niet blozen. in gedachten ben ik mezelf aan het vervloeken


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    'Ja best,' hoorde ik hem mompelen. Niet veel later zag ik hem langs me heen lopen. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en liep de trap op. Boven zag ik Haven staan roken. Ik bleef stil staan en zei niets. Ze stond met de rug naar mij toe. Ik zei nog steeds niets. Even later kwam Damario er al weer aan. Stond ik hier al zo lang? We keken elkaar en ik zag iets in zijn gezicht. Ik wist niet precies wat. Ik dacht eventjes te zien dat zijn wangen licht kleurde, maar ik kon het mis hebben. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en liep gelijk door en vlug naar mijn kamer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario Da Silva Santos
    Ik ben zo boos op mezelf. Gast, het is een jongen! niet een of andere lekkere chick, nee gewoon een dude, met een lul! dus doe normaal, alsjeblieft. Ik moet een meid vinden snel. Of even alleen zijn. Maar waar?! Met mijn kaak strak en mijn vuisten een beetje gebalt loop ik naar buiten en plof neer op een stoel voor ik mijn gezicht weer in mijn handen leg


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Wil iemand Chayenne meeten?]


    El Diablo.

    [Haven is al de hele tijd vrij.]


    Your make-up is terrible

    [Okee, waar is ze?]


    El Diablo.

    [Ze staat op rand van het terras van binnen en buiten.]


    Your make-up is terrible

    Chayenne

    Ik loop nog wat rond, en besluit dan naar buiten te gaan.
    Op het terras zie ik nog een meisje staan, en ik loop naar haar toe.
    'Hey.' glimlach ik.


    El Diablo.

    [@Gabumon, gaat Jay ook naar buiten of meeten ze elkaar later ergens anders weer? xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]